Binnekort zit ik in mijn appartementje en zoek ik een leuke home cinema set, nu is de ruimte niet zo groot en is een 5.1 misschien wat overdreven.
Waar ik tegen aan loop is dat de BDS300 geen 3d ondersteuning heeft, al zal ik dat zelden of nooit gaan gebruiken.
En de BDS300 heeft geen centerspeaker, nu vraag ik mij af of dit nu zonde is van mijn geld en het zo'n net niet setje wordt/is (al lees ik wel positieve verhalen).
Of beter de 5.1 kopen en 150,- bijleggen, de HD star 200 mk2 heeft JBL speakers en woofer maar ook daar heb ik dus twijfels bij of deze het extra geld waard zijn.
De BDS700 is natuurlijk ook nog een optie.
Waar ik tegen aan loop is dat de BDS300 geen 3d ondersteuning heeft, al zal ik dat zelden of nooit gaan gebruiken.
En de BDS300 heeft geen centerspeaker, nu vraag ik mij af of dit nu zonde is van mijn geld en het zo'n net niet setje wordt/is (al lees ik wel positieve verhalen).
Of beter de 5.1 kopen en 150,- bijleggen, de HD star 200 mk2 heeft JBL speakers en woofer maar ook daar heb ik dus twijfels bij of deze het extra geld waard zijn.
De BDS700 is natuurlijk ook nog een optie.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Harman Kardon BDS 300 | € 649,- | € 649,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 649,- |
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Harman Kardon HD Star 200 MKII | € 798,95 | € 798,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 798,95 |