Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Goededag Tweakers,

Ik was vandaag weer mijn favoriete serie aan het bekijken toen opeens mn laptop er mee ophield.
Eerst viel alleen het scherm uit, nog geen vijftien seconde later viel de ventilator (+processor) uit en stond de laptop dus helemaal uit.

Als ik nu op de aan-knop druk, dan gebeurt er vrij weinig als niets. Alleen het lampje bij de stroom aansluiting knipperd drie keer heel kort.

Waar zou het probleem kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:17
Dat zou kunnen doelen op een lege accu. Probeer je accu er eens uit te halen en er weer in te doen. Sluit hem daarna weer op de netstroom aan (zitten alle snoeren goed vast, wil af en toe wel eens geen contact maken)4
Als dit allemaal niet helpt dan is zeer waarschijnlijk je moederbord op z'n einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-07 19:21
Zou ook kunnen komen door oververhitting. Had je hem toevallig op een zachte ondergrond staan (bank, dekbed) waardoor er geen frisse lucht meer aangetrokken kon worden? Al zou hij het dan na een minuut of 10 op zich wel weer een beetje moeten gaan doen.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Hij stond inderdaad op bed, hij is wel eens vaker dan uit gevallen, ja. Alleen daarna ging die zo weer aan, dit keer helaas niet..