Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

'Apple kondigt iPad Mini op 23 oktober aan'

Pagina: 1
Acties:

• Sleip
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
nieuws: 'Apple kondigt iPad Mini op 23 oktober aan'

...deze sterk aangezweld.

Moet 'aangezwollen' zijn. Daarbij zou ik zelf niet kiezen voor 'zwellen' maar voor 'toenemen'.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Goed punt. Aangepast dus.

• Sphere-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 19:53
nieuws: Apple presenteert iPad Mini volgende week

Kom op zeg tweakers.net.. wat is de nieuwswaardigheid tenopzichte van het vorige bericht?

In het vorige bericht van 12 oktober staat "Apple kondigt naar verluidt op 23 oktober het nieuwste model in zijn iPad-serie aan". Nu is er een uitnodiging verzonden waarbij het helemaal niet vast staat of er wel een ipad mini zal worden aangekondigd want dat staat niet in de uitnodiging zelf en de titel neemt het voor waarheid aan (geen quotes, geen "waarschijnlijk" in de titel)

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Sphere- schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:10:
nieuws: Apple presenteert iPad Mini volgende week

Kom op zeg tweakers.net.. wat is de nieuwswaardigheid tenopzichte van het vorige bericht?

In het vorige bericht van 12 oktober staat "Apple kondigt naar verluidt op 23 oktober het nieuwste model in zijn iPad-serie aan". Nu is er een uitnodiging verzonden waarbij het helemaal niet vast staat of er wel een ipad mini zal worden aangekondigd want dat staat niet in de uitnodiging zelf en de titel neemt het voor waarheid aan (geen quotes, geen "waarschijnlijk" in de titel)
Als we het níet brengen, zijn er weer mensen die klagen dat we nieuws missen. Je moest eens weten voor welke dilemma's we elke dag staan.

Ik ben helemaal geen stagiair

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:55

arnoudwokke

Redacteur
Die titel kon inderdaad beter en heb ik aangepast. Dank!

Verwijderd

Nieuws:

We hebben de ontkenning, van de bevestiging, van de aankondiging, van de aankondiging van de nieuwe iPad!

Werkelijk???
Pagina: 1