• Lord_Pivo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-01 11:48
Na een lange zoektocht in dit forum en op google met nul resultaat stel ik de vraag toch maar hier.

Ik ben opzoek naar een media speler voor de PC waarbij ik trailers kan bekijken voor de films in mijn eigen bibliotheek heb. Het is me al wel gelukt om alle film informatie automatisch te verzamelen door middel van MediaScout, maar ik zou bij het seleteren van een film de info willen zien en daar een link naar de trailer voor de geselecteerde film willen hebben. Ik heb nu TVerstiy, XBMC en Microsoft Media Center uitgeprobeerd maar zo te zien hebben deze media speler deze optie niet, ook niet met behulp van een plug-in.

Mijn vraag is dus of zoiets uberhaubt bestaat?

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-02 00:22
Xbmc heeft die mogelijkheid zeker. Ik zelf gebruik Aeon Nox als skin en daar kan ik de trailers bekijken van de films uit mijn bibliotheek. Ik neem aan dat andere skins dat ook wel kunnen.

• Lord_Pivo
Ah okay, maar dan zal ik vast een addon nodig hebben. Welke heb jij daarvoor geinstaleerd?

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 19:45

seninha

god's right foot

XBMC heeft alleen Youtube nodig om de trailer te tonen.
De rest zit er standaard in.

Gewoon op je film staan en INFO drukken en dan zie je de trailer knop.

iRacing Profile Flickr

• Lord_Pivo
Eindelijk de optie gevonden! Heb bufferen van de trailers duurt alleen een eeuwigheid, heeft iemand daar ervaring mee?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Lord_Pivo schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 12:47:
Eindelijk de optie gevonden! Heb bufferen van de trailers duurt alleen een eeuwigheid, heeft iemand daar ervaring mee?
Duurt bij mij (XBMC op een Zotac ZBox AD01) ergens tussen de 5 en 10 seconden, afhankelijk van de trailer. Ik vind dat reuze acceptabel voor iets dat van internet moet komen :) Hoelang duurt het bij jou dan?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Lord_Pivo
Bufferen duurt rond de 1-2 minuten, en dan heeft hij pas 30 seconden gebuffert. Zo te zien haalt hij de trailers in de eerste instantie van imdb/hd-trailers.com, die gaan erg traag. Maar soms haalt hij ze ook van youtube, deze gaan wel snel hoewel de qualiteit erg laat is. Is het mogelijk om ergens in te stellen dat hij ze alleen van youtube moet halen?

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 19:45

seninha

god's right foot

Je moet ook aangeven dat je geen trailers van hd-trailers gebruikt maar juist van youtube.
Dat moet je doen bij je scrapper

iRacing Profile Flickr

Pagina: 1