Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:41
Sinds enkele weken heb ik het idee opgevat een andere projector te willen aanschaffen. Momenteel bezit ik al een aantal jaar een Toshiba TLP-X2000 die ik regelmatig naar volle tevredenheid gebruik.

Wat ik echter een beetje mis in deze projector is het mobiele aspect. Graag zou ik vanaf een accu willen kunnen projecteren, maar met het verbruik van boven de 200watt zou dit een kortstondig avontuur worden. Daarnaast zou de omvang ook voor een redelijk sleepwerk zorgen.

Daarom ben ik nu op zoek naar een nieuwe projector met een laag wattage en een kleinere formfactor. Natuurlijk heb ik zelf al een beetje onderzoek gedaan, maar ik heb 0 ervaring met dergelijke projectors. Ik zoek een redelijke lichtopbrengst (moet in het donker een film kunnen kijken) en een kleine projectieafstand zou ik ook erg waarderen. Zelf leken de Asus P1 en de Dell M110 me erg leuke projectors toe, maar graag zou ik ook de mening van mijn medetweakers erover weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:13

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Aankoopadvies mag in het daarvoor bedoelde subforum. Ik verplaats je even, zodat je meer feedback krijgt. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:41
Niemand? ;(

[ Voor 13% gewijzigd door tafkaw op 17-10-2012 10:08 ]