Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:19

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Op mijn werk hebben we zo'n 100 collega's allen met een eigen laptop.

Ongeveer een jaar geleden hebben we een nieuwe laptop gekregen (die in 4 jaar afschrijft).

Sinds een tijdje (ongeveer een maand of twee) krijgen we allemaal regelmatig een foutmelding in Internet Explorer.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/3166tk6.jpg

De systeembeheerder heeft geen idee waar dit aan zou kunnen liggen, maar aangezien dit nooit op mijn privé laptop gebeurt, maar alleen op die van mijn werk (en die van mijn collega's), moet het dus daar wel aan liggen. Ook omdat alle collega's hier last van hebben (enkele keren per dag).

De laptops blijven in beheer van de werknemer. Je krijgt 'm met alle benodigde software geïnstalleerd en alleen als er een probleem is, gaat deze terug naar de systeembeheerder. We moeten zelf de Windows Updates draaien (wordt van ons verwacht, ook alle overige updates overigens).

Aangezien het maar een klein probleempje is (als je namelijk op sluiten klikt dan sluit het scherm af en opent direct weer waarnaar alles weer werkt), heb ik het gevoel dat de systeembeheerder er ook niet echt prioriteit voor heeft.

Maar toch is het vreemd dat het bij iedereen gebeurt... Ik verwacht eigenlijk ook niet dat iemand hier de oplossing heeft, maar wellicht! Het vreemde is namelijk dat dit probleem pas sinds een paar maanden speelt en we de laptop al een jaar hebben...

(het gaat om een HP ProBook met windows 7 Enterprise 64-bit, met standaard software als Office ed).

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:33

Fiber

Beaches are for storming.

Galois schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:01:
[...]
De systeembeheerder heeft geen idee waar dit aan zou kunnen liggen...
Betere systeembeheerder zoeken... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

zowiezo een goeie systeembeheerder wil details zien. en die verberg je in je screendump

firefox gebruiken .. klaar

[ Voor 15% gewijzigd door Fish op 12-10-2012 22:58 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:29

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is het ook nog bij specifieke websites of iets wat op een website staat? Wij hadden hier een tijd een image met een oude flash versie die op veel sites met flash (of youtube, waar we dus initieel het probleem vonden) IE lieten crashen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Ie al eens een reset gegeven?

Afbeeldingslocatie: http://www.vistax64.com/attachments/tutorials/2056d1232211912t-internet-explorer-reset-internet_options_reset.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:19

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
fish schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:58:
zowiezo een goeie systeembeheerder wil details zien. en die verberg je in je screendump

firefox gebruiken .. klaar
Sorry, je hebt gelijk... Dit zijn de details:

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/vh69ld.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/14o6nmt.jpg

@SinergyX: het lijkt volstrekt willekeurig! Laatst wilde ik bijvoorbeeld een advertentie op Marktplaats plaatsen en dat ging gewoon niet. Hij crashte steeds bij het aanklikken van de rubriek van mijn keuze. Opnieuw opstarten verhielp het niet. Een dag later ging het opeens wel weer goed. Heel vreemd... Verder zeker een paar keer per dag en ik heb niet het gevoel dat het steeds bij dezelfde websites gebeurt. Soms ook pas als je al een tijdje bezig bent... Erg irritant!
@Gero: ik zal die reset eens proberen. Dank voor de tip.

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Pagina: 1