Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature] IP herkenning voor eenmalige boodschap

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als je Tweakers.net bezoekt, krijg je tegenwoordig allerlei boodschappen te lezen als je niet ingelogd bent. Zit je op een andere pc, of heb je je cookies weer weggegooid, dan komen de al gelezen boodschappen weer. Ik klik ze zo 4x per dag weg of log 4x per dag in.

Dit zijn de boodschappen:
Afbeeldingslocatie: http://s15.postimage.org/z0yaswzbb/gezeur_lijkt_wel_een_vrouw.jpg

Is het mogelijk dat er een IP-herkenning komt, zodat je bijvoorbeeld een maand lang gevrijwaard blijft van dit soort boodschappen? Gewoon stoppen met de boodschappen is natuurlijk nog fijner ;).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik spreek misschien voor mijn beurt, maar toch: IP-herkenning zou i.c.m. NAT betekenen dat een heel bedrijf of school het maar 1 keer ziet.

Mogelijke oplossing: Tnet cookies niet verwijderen. Of wegklikken, da's vergeleken met loginaam & password invoeren amper meer werk ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Tja, de bovenste is gewoon enige promotie, de onderste moeten we van de wet tonen (nee, die discussie gaan we hier niet voeren).

Verder wat FJK zegt, er zijn teveel bedrijven (en mobiele aanbieders!) die al hun gebruikers achter een paar ip's zetten, en ook die moeten wij informeren.

Het is makkelijker om gewoon in te loggen, dan krijg je die notificaties ook niet meer dan eens.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Vergeet dynamische i.p.s niet waarbij een reeks i.p.s diverse huishoudens bedient. In dat opzicht is een i.p. Based systeem niet handig... (tenzij je met een opt-in zou werken maar dat wordt wat bewerkelijk voor de devvers lijkt mij.)

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op m'n werk en publieke lokaties log ik nooit in, is niet zo veilig.

Jammer dan, het was te proberen de gebruiksvriendelijkheid te verhogen.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

dr snuggles schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:14:
Op m'n werk en publieke lokaties log ik nooit in, is niet zo veilig.

Jammer dan, het was te proberen de gebruiksvriendelijkheid te verhogen.
Volgens mij kies je er zelf voor om je cookies te verwijderen en/of niet in te loggen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.