Best Tweakers,
Ik ben opzoek naar een nieuwe gamepc omdat, me eigen pc verouderd is.
Ben nu op deze build gekomen, die me wel goed leek maar wou toch nog wel even goed checken aangezien ik niet heel erg bekend ben op dit gebied
.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel op het moment vooral Guildwars 2. Verder ook waarschijnlijk assasins creed3 in de toekomst
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de €900 kosten.
De overige randapparatuur mag max €200 kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Aangezien ik me oude pc niet weg doe heb ik geen dingen die ik kan meenemen naar me nieuwe pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat je nodig hebt bij een pc nodig hebt:muis, toetsenboord, headset, monitor en boxen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb niet echt een voorkeur voor merken zolang het maar goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Natuurlijk zo stil en zuinig mogelijk, maar wil er ook niet veel meer voor betalen.
Desktop
Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3
Omdat ik hier veel goede reviews over heb gezien en ik zelf denk dat deze ook toekomstige spellen ook goed aankan.
Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB
omdat ik zelf 1TB genoeg vind en ook niet meer ruimte nodig heb (heb ook ssd van 128gb)
LG GH24NS70 Zwart
goedkoop en leek mij prima voor wat het moet doen.
MS-Tech CA-0300 Hornet
leek mij een goede kast voor zijn geld. Ook vind ik deze kast er wel goed uitzien
.
Intel Core i5 3570 Boxed
een goede processor die zeker wel wat kan hebben ook voor in de toekomst.
denk dat ik hier niet zo veel over hoef te zeggen gewoon een prima kaart
XFX Pro 550W
Dit leek mij een goede voeding ook uit de BBG gehaald heb verder niet erg veel verstand hierover of het overkill is of niet of juist te weinig.
Samsung 830 series 128GB
hoef hier denk niet al te veel over te zeggen gewoon een prima SSD
Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile
Vind dit zelf een goede kaart, omdat je genoeg RAM geheugen heb voor games en voor een goede prijs.
Asrock B75 Pro3-M
Vergeleken met Asrock Z77 Pro4-M(Hier) en dan vind ik zelf de Asrock B75 Pro3-M beter qua prijs/ kwaliteit.
Randapparatuur
Samsung Syncmaster S22B150N Zwart
Vind ik zelf wel een mooi beeldscherm ook niet te klein en ben 21,5'' ook wel gewend van mijn oude pc
.
Logitech S120
Goedkope boxjes met erg goede reviews voor zijn prijs en deze hoeven ook niet geweldig te zijn aangezien ik vooral me headset op heb.
Keysonic KSK-8004U
Simpel toetsenboord vind ik zelf wel goed genoeg.
Gigabyte GM-M6800
Ik heb deze muis gekozen, omdat ik nu ook speel met een simpele muis (logitech M100) en vind dit zelf geen probleem.
Creative Draco HS-850
Ik vind deze headset goed uit de bus komen qua prijs/ kwaliteit heb hier niet erg veel verstand van, omdat ik op het moment een interne mic heb dus heb eigenlijk nog nooit een headset gehad
.
Als iemand nog op of aanmerking heeft hoor ik die graag natuurlijk.
Alvast bedank.
Ik ben opzoek naar een nieuwe gamepc omdat, me eigen pc verouderd is.
Ben nu op deze build gekomen, die me wel goed leek maar wou toch nog wel even goed checken aangezien ik niet heel erg bekend ben op dit gebied
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel op het moment vooral Guildwars 2. Verder ook waarschijnlijk assasins creed3 in de toekomst
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de €900 kosten.
De overige randapparatuur mag max €200 kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Aangezien ik me oude pc niet weg doe heb ik geen dingen die ik kan meenemen naar me nieuwe pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat je nodig hebt bij een pc nodig hebt:muis, toetsenboord, headset, monitor en boxen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb niet echt een voorkeur voor merken zolang het maar goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Natuurlijk zo stil en zuinig mogelijk, maar wil er ook niet veel meer voor betalen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | MS-Tech CA-0300 Hornet | € 52,79 | € 52,79 |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 67,- | € 67,- |
1 | LG GH24NS70 Zwart | € 15,99 | € 15,99 |
1 | Intel Core i5 3570 Boxed | € 187,95 | € 187,95 |
1 | Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3 | € 289,- | € 289,- |
1 | XFX Pro 550W | € 55,90 | € 55,90 |
1 | Samsung 830 series 128GB | € 89,80 | € 89,80 |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 35,95 | € 35,95 |
1 | Asrock B75 Pro3-M | € 60,19 | € 60,19 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 854,57 |
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Samsung Syncmaster S22B150N Zwart | € 104,- | € 104,- |
1 | Logitech S120 | € 7,50 | € 7,50 |
1 | Keysonic KSK-8004U | € 9,40 | € 9,40 |
1 | Gigabyte GM-M6800 | € 8,98 | € 8,98 |
1 | Creative Draco HS-850 | € 34,95 | € 34,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 164,83 |
Desktop
Omdat ik hier veel goede reviews over heb gezien en ik zelf denk dat deze ook toekomstige spellen ook goed aankan.
Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB
omdat ik zelf 1TB genoeg vind en ook niet meer ruimte nodig heb (heb ook ssd van 128gb)
LG GH24NS70 Zwart
goedkoop en leek mij prima voor wat het moet doen.
MS-Tech CA-0300 Hornet
leek mij een goede kast voor zijn geld. Ook vind ik deze kast er wel goed uitzien
Intel Core i5 3570 Boxed
een goede processor die zeker wel wat kan hebben ook voor in de toekomst.
denk dat ik hier niet zo veel over hoef te zeggen gewoon een prima kaart
XFX Pro 550W
Dit leek mij een goede voeding ook uit de BBG gehaald heb verder niet erg veel verstand hierover of het overkill is of niet of juist te weinig.
Samsung 830 series 128GB
hoef hier denk niet al te veel over te zeggen gewoon een prima SSD
Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile
Vind dit zelf een goede kaart, omdat je genoeg RAM geheugen heb voor games en voor een goede prijs.
Asrock B75 Pro3-M
Vergeleken met Asrock Z77 Pro4-M(Hier) en dan vind ik zelf de Asrock B75 Pro3-M beter qua prijs/ kwaliteit.
Randapparatuur
Samsung Syncmaster S22B150N Zwart
Vind ik zelf wel een mooi beeldscherm ook niet te klein en ben 21,5'' ook wel gewend van mijn oude pc
Logitech S120
Goedkope boxjes met erg goede reviews voor zijn prijs en deze hoeven ook niet geweldig te zijn aangezien ik vooral me headset op heb.
Keysonic KSK-8004U
Simpel toetsenboord vind ik zelf wel goed genoeg.
Gigabyte GM-M6800
Ik heb deze muis gekozen, omdat ik nu ook speel met een simpele muis (logitech M100) en vind dit zelf geen probleem.
Creative Draco HS-850
Ik vind deze headset goed uit de bus komen qua prijs/ kwaliteit heb hier niet erg veel verstand van, omdat ik op het moment een interne mic heb dus heb eigenlijk nog nooit een headset gehad
Als iemand nog op of aanmerking heeft hoor ik die graag natuurlijk.
Alvast bedank.