Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

laptop met backlit toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ben opzoek naar een nieuwe all round laptop.
Deze zal voornamelijk gebruikt worden voor internet en office maar ik wil er wel een game op kunnen draaien voor op vakantie, hij hoeft niet alles op maximale settings te kunnen spelen als het maar op een redelijke wijze mogelijk is.
Mijn budget is ongeveer 1000 euro maximaal.
Alleen kan ik op internet moeilijk iets vinden wat aan mijn voornaamste eisen voldoet;
15,4 inch scherm met 1920x1080 resolutie,
Backlit/verlicht toetsenbord dit is eigenlijk wel de grootste pre (dit is het gene waar ik echt niet uit kom)
Eeen goede accu duur (4 tot 6 uur liefst)
Het liefst een model van asus maar dat is niet perse een pre.
Weten jullie misschien iets voor mij?

Bedankt alvast voor de moeite!
Met vriendelijke groeten,

Jochem

Verwijderd

Leverbaar. Lange acuduur. verlicht toetsenbord. Pick two.

Inspiron 15R SE: €700 met i5 + backlit. matige accuduur
asus N56: €930 met i7 en GT 650m. geen verlicht toetsenbord.
lenovo Y580: €900 met i7 en GTX 660m. Niet leverbaar.

Voor iets wat aan al je eisen voldoet raad ik aan te wachten tot windows 8. Misschien komt er binnenkort iets beters. Misschien niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2012 20:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je snelle reactie!
Ik begrijp dat de verlichting van je toetsenbord de accu snel leeg trekt, maar deze is toch ook uit te schakelen waardoor je accu langer mee gaat?
Als ik het dus goed begrijp en mijn voorkeur het meest uit gaat naar een hoog resolutie scherm en toetsenbord verlichting heb ik dus maar 3 opties namelijk:
Macbook pro (ongeveer het dubbele van men budget en dan zou ik zelf moeten kijken om windows er op te zetten)
Dell Inspiron 15R SE
en de lenovo Y580 die niet leverbaar is.
Maken msi en asus niks met verlicht toetsenbord en 15,6inch?
Ik vind het lastig te vinden welke modellen er nou een verlicht toetsenbord hebben!

groeten,

jochem

Verwijderd

Het verlichte toetsenbord op mijn studio 1555 verbruikt 150mw. Dat is niet zo'n impact op je accuduur.

Asus maakt wel laptops met verlicht toetsenbord. Sterker nog, de N56 heeft een verlicht toetsenbord. Maar niet de enige variant die op dit moment leverbaar is: pricewatch: Asus N56VZ-S4035V-NL. 8)7

MSI heeft in dit segment niets interessants qua kwaliteit met jouw eisen. Misschien heeft samsung iets. Maar samsung is doorgaans vrij duur, en de laatste keer dat ik keek (een jaar geleden denk ik) had samsung niets aantrekkelijks geprijsd met een 1080p scherm. Hun multimedialijn destijds, en volgens mij nog steeds, kwam met erg slecht 900p scherm.

Verwijderd

Geen 15,4 inch maar dit is een heerlijke laptop ik heb hem zelf ook. Accuduur met alleen office en de helft van de helderheid haal je 8 uren. Verder zit er een videokaart in dus je kunt ermee gamen, zelf speel ik mw3 er pirma op. Bovendien 2,3 kilo dus hij is makkelijk mee te nemen in je rugtas.

pricewatch: Sony Vaio SVE14A1V1E

Verwijderd

Topicstarter
Hartstikke bedankt voor jullie reacties/moeite allemaal!
Ik heb besloten nog te wachten tot windows 8 uit komt kijken of er dan wat komt wat beter aansluit op men eisen/merkvoorkeuren.

Caske beadankt maar ik heb 1 keer een sony laptop moeten maken en dat is toen zo "goed bevallen" dat ik toen heb besloten nooit iets van Sony aan te schaffen! (Misschien extreem maar als ik een slechte ervaring heb met een merk hoef ik er het nooit meer iets van te hebben)

Gegroet allemaal!
jochem

Verwijderd

Hahahah ik heb een keer een LG chocolate gehad na twee maanden stuk, nooit meer LG, kbegrijp je.

Verwijderd

Nu.. Als je wist wat sony allemaal uitvreet zou je dat niet zeggen. Sony is wat mij betreft met afstand het merk met de slechtste garantie.
Pagina: 1