[Win7] map (bibliotheek) verdwenen maar wel bereikbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

Topicstarter
Hallo,

Ik heb op dit probleem even zitten googelen, maar vind geen oplossing.

Ik heb dus het volgende gedaan :

toen ik het mapje downloads uit mijn users map wou verplaatsen naar mijn data schijf D heb ik dit via eigenschappen gedaan,.. zoals het hoort.

Maar nu had ik per ongeluk geen nieuwe map op mijn D schijf aangemaakt, dus de map downloads was plots rechtstreeks gelinkt aan mij D schijf. Dit wou ik uiteraard niet, dus klikte ik op standaardinstellingen herstellen waardoor "normaal gezien" het mapje terug op de C schijf zou moeten staan onder users.

Nu komt het rare, alle bestanden werden weer naar mijn C schijf geschreven en ik wou dus het bovenstaand proces herhalen, nu wel met een mapje op de D schijf. Maar toen ik onder users ging kijken staat het mapje er niet meer, ook niet wanneer de verborgen bestanden zichtbaar gemaakt zijn.

Maar als ik op de link in windows verkenner klik op downloads kom ik wel in het pad uit dat onder users staat. Uiteindelijk ben ik er toch aan geraakt om het mapje weer te kunnen verplaatsten naar mijn D schijf, waar ik ondertussen al een mapje downloads had aangemaakt. Maar na het kopiëren van de bestanden was het mapje op miraculeuze wijze weer verdwenen.
En weer al ik D:/downloads/ intyp kom ik wel aan mijn bestanden.

i like to report a bug in widnows 7 |:(

Kan iemand mij uitleggen hoe ik die map weer zichtbaar kan maken ?

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Een library kan een of meer directories bevatten. Check de eigenschappen van je library. Verwijder daar de ongewenste directories en voeg D:\Downloads toe en maak die laatste standaard/primair, voor zover nodig.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

systeemherstel ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pm1

pm1

SoLiD-Killer

Topicstarter
Had ik spijtig genoeg 10 min ervoor uitgezet omdat ik nu een SSD heb :'(

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pm1

pm1

SoLiD-Killer

Topicstarter
Room42 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:45:
Een library kan een of meer directories bevatten. Check de eigenschappen van je library. Verwijder daar de ongewenste directories en voeg D:\Downloads toe en maak die laatste standaard/primair, voor zover nodig.
het probleem is dat ik de library zelf niet zie

normaal staan al je mappen en library's onder C:/Users/user/ bvb: bureablad, documents ,...

toen ik dus het herstellen deed naar de standaardinstellingen zie ik de map er niet staan, maar ze is wel aanwezig als ik naar het pad ga c:/users/user/downloads/

zelfs al maak ik een nieuwe map aan en laat ik de bestanden naar daar kopiëren verdwijnt ook die map, zeer raar :/

Als je nu zit te denken dat het een virus is, het is een clean install van windows met virusscanner ;)

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Map openen dmv pad invullen, leeg gedeelte rechtermuisknop > eigenschappen en dan kijken wat er aan de hand is met allerhande eigenschappen zoals beveiliging. Dat vergelijken met een werkende library en eventueel corrigeren.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pm1

pm1

SoLiD-Killer

Topicstarter
ik ben er net wat in aan het proberen en er staan inderdaad andere dingen in.

Ik heb ze ook al proberen aanpassen, maar zonder resultaat :|

succes :)

ik was blijkbaar eigendom van deze map verloren, en ze stond dus verborgen voor mij.

Bedankt iedereen _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door pm1 op 13-10-2012 12:27 ]

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.

Pagina: 1