Beginnen met Editen, alleen Gameplay nodig.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemptD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-10 16:18
Hallo medetweakers,

Ik wil me graag gaan verdiepen in het editen van Gameplay video's van shooters bijv MW & BF.
Ik wil dit gaan doen omdat het me leuk lijkt en als ik later zelf meer gameplay heb het ook kan bewerken enzo.
Alleen om daarmee te beginnen wil ik jullie vragen of je mij jullie gameplay kan sturen en dan zal ik hem editen en hem dan op een youtube kanaal zetten. met je Naam/Gamertag erbij natuurlijk.

Voor meer vragen kan je reageren in dit Topic! ;)

Mvg DemptD

[ Voor 13% gewijzigd door DemptD op 12-10-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Succes, over het algemeen is de gemiddelde tweaker niet zo'n fan van CoD.
Wellicht dat je je TS iets meer kunt uitbreiden met waarom je bijvoorbeeld begint te editen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemptD
Oke gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Wat wil je editen? "smack my bitch up" er achter plakken en wat fade-in/fade-outs ga ik niet mijn nick/tag aan hangen. Als je wil oefenen, neem dan zelf wat spul op, of pak andermans unedited spul.

Gooi gewoon FRAPS o.i.d. aan, ga een uurtje gamen, pak de 5 vetste minuten er uit. Enjoy!

[ Voor 19% gewijzigd door LiquidT_NL op 12-10-2012 15:34 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemptD
Oke, bedankt maar het leek me leuk als ik iemand van hier er een plezier mee kon doen misschien om het dan te promoten als het me lukt om er een beetje een geslaagde vid van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-10 16:27
Ik heb wel wat gameplay voor je van Black Ops.
Als je iets wil stuur je me maar een PM.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Pagina: 1