Formulier, onderdelen onzichtbaar maken bij printen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476871

Topicstarter
Hallo forumleden,

Heb een formulier gemaakt met de opties die word 2010 biedt, dus bijvoorbeeld gebruik
gemaakt van een tekstbesturingselement waarin gebruikers tekst kunnen typen en een datumkiezer.

Het formulier bestaat uit verschillende kopjes en niet iedereen hoeft alles in te vullen.
Als je het formulier daarna uitprint blijkt dat de onderdelen teksbesturingselement 'kies een item' en datumkiezer 'klik hier als u een datum wilt invoeren' blijven staan.

Kan ik ervoor zorgen dat, als personen bepaalde dingen niet invullen, dingen als 'kies een item' en ''klik hier als u een datum wilt invoeren' dit onzichtbaar wordt? Dus het vakje gewoon leeg blijft.
Dat ziet er namelijk veel verzorger uit en er blijft meer overzicht.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:19

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Kan je misschien een screenshot plaatsen of het word document? Wil wel even kijken.

Zit trouwens net je vorige vraag te lezen, heb je ervaring met MS Access. Daar kun je dit soort zaken net even wat simpeler in kwijt :)

[ Voor 45% gewijzigd door Falcon op 12-10-2012 14:29 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-06 15:20
Geef de tekst de opmaak hidden en geef in de opties aan dat je de hidden tekst wel wil tonen op het scherm.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Coffeemonster schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:33:
Geef de tekst de opmaak hidden en geef in de opties aan dat je de hidden tekst wel wil tonen op het scherm.
Zou je dit misschien iets duidelijker willen uitleggen?
Ik begrijp je niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Falcon schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:26:
Kan je misschien een screenshot plaatsen of het word document? Wil wel even kijken.

Zit trouwens net je vorige vraag te lezen, heb je ervaring met MS Access. Daar kun je dit soort zaken net even wat simpeler in kwijt :)
Ik zou heel graag even een screenshot of word document plaatsen, maar ik begrijp even niet helemaal hoe ik dit moet doen :?

Nee, heb geen ervaring met MS Access. Als dat het veel gemakkelijker maakt, moet ik misschien daar binnenkort eens wat meer in gaan verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dankjewel, er wordt me steeds meer duidelijk ;)

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 476871 op 15-10-2012 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-06 15:20
Wat ik bedoel is dat je in de opmaak van de tekst de tekst hidden (verborgen) kan maken. Hidden tekst wordt standaard niet geprint, maar ook niet getoond op het scherm (tenzij je ervoor kiest om met Ctrl+Shift+8 alle opmaak laat zien, maar dat geeft een rommeltje). Je kan in de opties van Word onder Display instellen dat hidden tekst wordt getoond op het scherm, maar dan wordt het nog steeds niet geprint.

Documenten moet je ergens op internet zetten om te delen. Je kan geen documenten delen vanaf je eigen netwerk ;)

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Pagina: 1