[Serie] Last Resort (2012)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:29

tomk94

Developer

Topicstarter

Last Resort (2012)

Nikita 2010
Show Info
500 feet beneath the ocean's surface, the U.S. ballistic missile submarine Colorado receives their orders. Through a radio channel designed to be used if the main base has been wiped out, they're told to fire nuclear weapons at Pakistan. Captain Marcus Chaplin (Andre Braugher) demands confirmation of the orders only to be unceremoniously relieved of duty by the White House. XO Sam Kendal (Scott Speedman) suddenly finds himself in charge of the submarine and facing the same difficult decision. When he also refuses to fire without official confirmation of the orders, the Colorado is targeted, fired upon, and hit. With their submarine crippled, and their own nation against them, the crew of the Colorado must survive unprecedented odds and set up a base of operations on a nearby island. Armed with a cache of nuclear missiles and a team of Navy SEAL's, this is their new home, and this is their last resort.
Trailers

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IKwl6f4yFIs]
Afleveringen
Seizoen 1
AfleveringNaamUitgezonden op
1Captain2012-09-27
2Blue on Blue2012-10-04
3Eight Bells2012-10-11
4Voluntold2012-10-18
5Skeleton Crew2012-10-25
6TBA
7Big Chicken Dinner

Regels

Gebruik a.u.b. spoiler tags als je informatie over de verhaallijn of andere niet uitgezonden zaken wilt bespreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 11:42
Een van de leukste actieserie pilots die ik in tijden heb gezien.

Spanning, goede muziek, aardig acteerwerk en een groot CGI budget.

Ep 2 was een stukje minder briljant maar toch nog steeds leuk vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:27

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Tot nu toe is het nog steeds wel interessant, hoewel ik dat gezeur met die Big Island Boss wat ongeloofwaardig vond.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 11:42
Ja dat vond ik ook vrij matig, heb die hele vent in de tweede aflevering niet gezien viel me gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuupje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-05 23:47
Ziet er geniaal uit, als ik die trailer mag geloven.
Puur afgaand op de uitleg leek het meer op een kruising tussen "die ene nucleaire onderzeër film" en LOST, maar ik ben blij verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
Ik vond de pilot interresant, maar zwakke acteurs.
Na episode 2 laat ik het voor gezien, het is mij allemaal net wat te "cheesy".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gezever met Dichen Lachman (ik weet niet eens de naam van haar karakter) kwam mij de keel uit. Hebben ze veelbelovende start, hoop je voor de best..

Laat die gasten gewoon lekker in hun sub hun gedoe oplossen ipv op dat eiland. Bah. Meer avonturen onder zee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:53
Dus de crew houdt zich nu bezig met drugruns met een onzichtbare onderzeeër? Tja, je moet wat verzinnen om nog onderzeeër-materiaal te kunnen schieten. What is next? Moeten ze straks in het geniep "vrienden" van schepen afhalen buiten die 200 mile zone om zichzelf te bevoorraden?

En mijn gok is dat de Big Boss die ene gast niet heeft omgelegd aangezien hij dan helemaal geen onderhandelingspositie zou hebben.

Ik zie echter nog steeds niet in hoe dit meer dan een seizoen kan gaan duren. Het gevaar van LOST schuilt heel erg om de hoek met zo'n setting.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-07 10:55

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik kom ook tot de conclusie dat het eigenlijk alleen maar fout kan gaan.
Als ze de pilot hadden opgerekt tot een 12-delige serie zou het interessanter zijn geweest dan dit. Ze moeten heel erg snel gaan bedenken wat ze willen. Ik hoop dat ze het eiland verlaten. Daar kunnen ze alleen maar zitten wachten tot ze worden aangevallen. Het geruzie met die lokale dealer is eigenlijk maar kinderspel. Als ze er echt genoeg van hebben schieten ze die man zo van het eiland af.
Wat mij betreft moeten ze snel terug die boot in en er een grote Battlestar Galactica-achtige achtervolging van maken, maar dan onder water.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ach, ik kijk de volgende aflevering nog en als ze dan nog niet van het eiland af zijn (wat ik sterk betwijfel) stop ik er gewoon mee. Ik had echt gehoopt dat ze gewoon vrijwel alleen in de duikboot zouden zitten maar het lijkt erop dat we per aflevering niet meer dan 2-3 minuten duikboot te zien krijgen en we weer naar case-of-the-week rommel gaan. De 'verhaallijn' op het eiland is sowieso bedroevend, met een +- 100 man ratel je die andere kerel zo van het eiland af natuurlijk.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Overstappen op alleen de duikboot gaat niet gebeuren, en gelukkig maar want dat zou helemaal saai worden, dan heb je elke scene een zelfde achtergrond en belichting wat het erg eentonig gaat maken.
Daarbij zal het verhaal er ook niet echt beter van worden vrees ik.

Ook is Dichen al maanden foto's aan het tweeten van zonsopkomsten en dergelijke op het eiland, dus daar zullen ze in de serie nog wel een tijd vertoeven.

Ik heb zelf ook wel het idee dat dit niet veel langer dan een enkel seizoen zal duren, daar niet van. Maar laat ze maar lekker op het eiland zitten, daar kunnen ze vast meer mee.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 02:36

SilentSimon

Have you been hopped?

Volgens mij ook een kwestie van een financieel iets...
Pilot mooie beelden dure shots en weet ik wat meer, eindigt op een eiland. Vanaf daar kunnen ze lekker goedkoop doorgaan met veel 'eilandissues' meuk en meer van dat... Ik denk dat het verdere verloop een stuk saaier wordt van de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik vraag me af of dit goedkoper is, ze hebben nu alle cast en crew naar hawaii over gevlogen en daar een paar maanden gehuisvest, dat gebied afgehuurd en sets gebouwd.
Als je de hele serie in die sub zit heb je een veel kleinere set, kun je het in LA of Vancouver opnemen wat vele malen goedkoper is, en plak je om de zoveel tijd een generic onderwater shot tussen de echte beelden, je hebt maar een enkele animatie nodig die je van drie kanten laat renderen en vervolgens in verschillende lengtes laat zien om elke aflevering 4 "nieuwe" onderwater shots te laten zien.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Spike_wolf schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:08:
Overstappen op alleen de duikboot gaat niet gebeuren, en gelukkig maar want dat zou helemaal saai worden, dan heb je elke scene een zelfde achtergrond en belichting wat het erg eentonig gaat maken.
Daarbij zal het verhaal er ook niet echt beter van worden vrees ik.

Ook is Dichen al maanden foto's aan het tweeten van zonsopkomsten en dergelijke op het eiland, dus daar zullen ze in de serie nog wel een tijd vertoeven.

Ik heb zelf ook wel het idee dat dit niet veel langer dan een enkel seizoen zal duren, daar niet van. Maar laat ze maar lekker op het eiland zitten, daar kunnen ze vast meer mee.
Tsja, alsof de standaard flats en/of begroeiing niet altijd hetzelfde is, liever dan eens wat anders. Gelukkig zit er ook nog een verhaal in aan de andere kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:18
Ik blijf de serie na 3 afleveringen nog steeds interessant vinden.

Ik heb ook wel het gevoel van schiet die vent aub gewoon af, maar aan het einde van afl 3 zie je dat hij op zijn manier de bevolking wel achter zich heeft. Toch gaat die vent natuurlijk nog meer de grens opzoeken en zal het uiteindelijk wel een flinke shootout tot gevolg hebben. Maar eerst moeten ze erachter komen dat de 3e marinier niet is doodgeschoten en een manier om hem vrij te krijgen.

Daarbij krijg ik het gevoel dat alles op het eiland bijzaak begint te worden en de echte 'actie' zich in Washington bevindt. Zolang de bijzaakjes maar niet te irritant worden. Één drugsrun (of wat het ook was) ok, maar niet meer van dat soort dingen.

Op naar ep 4! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
zojuist de eerste episode zitten kijken, ik vond het wel vet :)

/me zet snel episode 2 ~ 4 op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Oeh, leuke aflevering. Vol met 'haha-french-people-suck' en submarine action.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Aardige aflevering weer, hoewel ik die lucht-timer voor die duiker wat lomp vond, er is geen enkele manier om te berekenen hoelang iemand met zijn lucht doet, en van een navy seal mag je verder ook verwachten dat hij veeel zuiniger omgaat met zijn lucht dan gemiddeld.

Dat punt waarop die dame die overeenkomst verscheurt nadat ze hoort dat de sub klaar staat om in de aanval te gaan is ook wat kortzichtig. Volgens mij is het meer dan logisch dat ze klaar lagen om zichzelf in 'hun' water te verdedigen. Die overeenkomst lag ook pas net op tafel en de kapitein heeft geen mogelijkheid gehad om ze terug te roepen. Ipv die overeenkomst te verscheuren en opdracht te geven eerst te vuren, had ze ook de kapitein kunnen zeggen zijn sub terug te roepen voor ze zouden tekenen.
Doe je zo veel moeite om de situatie op te lossen, ben je er op twee handtekeningen na, en gooi je zonder na de denken de hele situatie overboord 8)7

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Spike_wolf schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:32:
Aardige aflevering weer, hoewel ik die lucht-timer voor die duiker wat lomp vond, er is geen enkele manier om te berekenen hoelang iemand met zijn lucht doet, en van een navy seal mag je verder ook verwachten dat hij veeel zuiniger omgaat met zijn lucht dan gemiddeld.

Dat punt waarop die dame die overeenkomst verscheurt nadat ze hoort dat de sub klaar staat om in de aanval te gaan is ook wat kortzichtig. Volgens mij is het meer dan logisch dat ze klaar lagen om zichzelf in 'hun' water te verdedigen. Die overeenkomst lag ook pas net op tafel en de kapitein heeft geen mogelijkheid gehad om ze terug te roepen. Ipv die overeenkomst te verscheuren en opdracht te geven eerst te vuren, had ze ook de kapitein kunnen zeggen zijn sub terug te roepen voor ze zouden tekenen.
Doe je zo veel moeite om de situatie op te lossen, ben je er op twee handtekeningen na, en gooi je zonder na de denken de hele situatie overboord 8)7
Eens mbt het contract. Ik zag het al van mijlenver aankomen dat het zo ging gebeuren. Ik verwachtte op een gegeven moment dat de vader van de meid op het eiland zou blijven, maar hij werd toch meegesleurd.

Die kerel met de granaat moet ook wel hebben gedacht: "fijne vent die staatssecretaris". Blaas jezelf maar op, want je haalt het niet. Take one for the country haha. Hierdoor kreeg Marcus natuurlijk veel vertrouwen van zijn crew terug.

Op naar de volgende aflevering! Eens zien wat ze nu weer naar boven gaan halen. Hopelijk niet 1 uitgevallen diepzeeboei per 2 afleveringen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Ep 5: MOOI! Spannend, ik vind het tof :)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CKSotos
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:21
Met dit concept kun je er geen serie van maken die meerdere seizoenen lang is....
Ik ga er dan ook van uit dat dit net als FlashForward en al die andere series maar 1 seizoen vol houd.

Jammer al vind ik het concept met de sub wel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 18:06
Als je de Ratings index mag geloven is er ook een kleine kans dat er een volgend seizoen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Als ze dan dit seizoen maar goed afronden. Moet op zich wel kunnen, want de serie leent zich idd niet voor vele seizoenen. Cancel = prima mits met een goed einde, dat je niet met veel vraagtekens blijft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 14-07 09:48
hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk tot nu toe geordered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Laatst online: 17-09-2024
Deze serie afgelopen week ook even gekeken (wat er nu van uit is dan) en moet zeggen dat ik het zeer goed uitgewerkt vind.

Goede cast, goed verhaal, goede locaties.

Vraag me net zoals de meeste hier af hoeveel seizoenen ze dit vol gaan houden, maar dat zien we vanzelf wel. Voorlopig is er iig 1 vol seizoen (naja, 10 afleveringen is tegenwoordig een vol seizoen) gemaakt.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Toffe serie! Zojuist de eerste 5 afleveringen achter elkaar bekeken :9 Deze blijf ik voorlopig even volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 20:48

spartacusNLD

This is Sparta!!

Twylight schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 03:18:
Toffe serie! Zojuist de eerste 5 afleveringen achter elkaar bekeken :9 Deze blijf ik voorlopig even volgen!
me 2 :) echt vet! zeker een aanrader!

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 18:06
Renquin schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:35:
Vraag me net zoals de meeste hier af hoeveel seizoenen ze dit vol gaan houden, maar dat zien we vanzelf wel. Voorlopig is er iig 1 vol seizoen (naja, 10 afleveringen is tegenwoordig een vol seizoen) gemaakt.
Ook al is het er maar 1, als het maar een fatsoenlijk verhaal + einde ervan maken. De tijd van eindeloze seizoenen lijkt voorbij, wat ik persoonlijk als positief ervaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Cancelled.
ABC cancels '666,' 'Last Resort'

It’s a sad day for fans of two ambitious ABC dramas that came up short in the ratings this fall: Last Resort and 666 Park Avenue will soon end their runs.
ABC will finish airing the original 13-episode orders for both shows, but neither will receive a full-season pickup.

For Last Resort, the news is somewhat surprising. Though its ratings matched the performance of 666, Shawn Ryan’s submarine thriller was one of the best-reviewed new fall shows and, up until the past couple weeks, insiders were betting it would get a “back nine” order. But Last Resort struggled against very steep competition in its 8 p.m. slot and the show’s ratings ticked down a little further last night.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Nou... Lekker dan -.-

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
ik had ook niet echt kunnen bedenken hoe je een 2e seizoen Last resort zou kunnen gaan maken eigenlijk, behalve bepaalde dingen uitkauwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 07-07 19:45
Ik had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Shawn Ryan Tweette:
News is true. No Back 9 for #LastResort. We will film and and air all 13 episodes. We're going to give you no-holds barred kick-ass ending.
Ryan is een schrijver voor Last Resort en zo te zien krijgt de serie dus wel een einde :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Spike_wolf schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 22:01:
[...]

Ryan is een schrijver voor Last Resort en zo te zien krijgt de serie dus wel een einde :)
Dat zou wel mooi zijn.

Dacht altijd dat dit soort series enkele maanden voor airdate al helemaal afgefilmd was.
Naja, beter zo ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 22:01:
[...]

Met al dat anti-USA gedoe, nuke-em? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 22:17:
[...]

Met al dat anti-USA gedoe, nuke-em? :X
Nouja, het is een einde toch? :+
Beter dat, dan dat ze in de sub stappen en weg varen - fade to black

:P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen ze beter tegen een ijsschots aanvaren

/insert theme van Titanic

/me rent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 22:20:
Kunnen ze beter tegen een ijsschots aanvaren

/insert theme van Titanic

/me rent
Rofl, dat zou wel episch slecht zijn :D

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-07 15:38
Geen inhoudelijke spoiler hoor.

spoiler:
ABC has canceled its freshman dramas Last Resort and 666 Park Avenue. Each show will air all 13 episodes that were shot, but will not continue beyond episode 13, despite the additional scripts that were ordered.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 21-07 09:10

wontcachme

You catch me? No you wont

rimave schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 22:47:
Geen inhoudelijke spoiler hoor.

spoiler:
ABC has canceled its freshman dramas Last Resort and 666 Park Avenue. Each show will air all 13 episodes that were shot, but will not continue beyond episode 13, despite the additional scripts that were ordered.
Kijk eens wat omhoog :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Je ziet in de banner al een beetje wat er mis is met de show. Er staan 9 mensen in waarvan er vijf eigenlijk nauwelijks diepgang hebben (vreselijk slecht geacteerde Francaise, Guy Ritche wanna-be gangsterbaas, hot smart chick die de super-stealth voor de sub maakte, blondie thuisfront miep en Dichen Lachman die een betere serie verdient) terwijl iemand als Robert Patrick die veel belangrijker speelt nergens te zien is. Hij is alleen niet jong en knap genoeg voor de banner. Op de banner op http://seriable.com/abc-cancel-last-resort-666-park-avenue/ staat hij er wel bij maar verdwijnt in de meute.

Ze doen ook veel te weinig met de Washington DC setting waar in het begin de indruk werd gewekt dat er een enorme machtscrisis aan de gang is maar waar we niks van zien. Een paar shots van troepen op straat en halve nieuwsberichten over demonstraties en wat echte consequenties van het nuken van Pakistan geeft wat meer context aan wat er gebeurt met de sub en het eiland. In de nieuwste aflevering komt er dan eindelijk wel een teken van een partij die de regering is maar het verdwijnt in de idiote strijd met een lokale gangster.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Mja ze hadden het allemaal wat korter moeten houden; niet zoveel nonissues op dat eiland met die Serrat. Van mij hadden ze dat eiland best wat meer verlaten mogen maken. Dan hadden ze wat meer focus kunnen leggen op de politics en de rol die de sub daarin speelt. Ik vind het ook frappant dat die Seals niets zeggen en gewoon maar een beetje vrolijk rondhuppelen op dat eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
ravenger schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:26:
Mja ze hadden het allemaal wat korter moeten houden; niet zoveel nonissues op dat eiland met die Serrat. Van mij hadden ze dat eiland best wat meer verlaten mogen maken. Dan hadden ze wat meer focus kunnen leggen op de politics en de rol die de sub daarin speelt. Ik vind het ook frappant dat die Seals niets zeggen en gewoon maar een beetje vrolijk rondhuppelen op dat eiland.
Iets minder serrat en beter uitgewerkt Washington had de serie wel beter gemaakt. Omdat Washington nu nog zo matig wordt uitgewerkt heb je geen idee wt er nu echt in het witte huis gebeurt. Met nog een zes afleveringen te gaan hoop ik maar dat we nog veel antwoorden gaan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Het is nu in ieder geval redelijk duidelijk wat er aan de hand is, ik heb niet het idee dat die Black Ops gozer zomaar verhaaltjes aan het vertellen is, hij zal misschien wat overdrijven, of wat info achter houden, maar wat hij vertelt (dat de president meer macht wil en daarom de sub opdracht gaf een oorlog te starten) past aardig in het plaatje.

Die Serrat gozer had al lang een kogel door zijn kop moeten hebben, dat gaat echt nergens over. Als ze hem ter plekken in z'n huis neer geschoten hadden ipv de zogenaamde bomber dan was het over geweest, zijn mannetjes werken ook alleen maar uit angst voor hem, iets zegt me dat die allemaal getuigd hadden en de mariniers de hand geschud hadden :P

Die seal is wel een douche zeg, die had net iets moois lopen met de bardame en dat gooit hij zonder nadenken overboord... en dat terwijl Dichen toch echt veel leuker is dan die andere meid :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Spike_wolf schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:49:
Het is nu in ieder geval redelijk duidelijk wat er aan de hand is, ik heb niet het idee dat die Black Ops gozer zomaar verhaaltjes aan het vertellen is, hij zal misschien wat overdrijven, of wat info achter houden, maar wat hij vertelt (dat de president meer macht wil en daarom de sub opdracht gaf een oorlog te starten) past aardig in het plaatje.

Die Serrat gozer had al lang een kogel door zijn kop moeten hebben, dat gaat echt nergens over. Als ze hem ter plekken in z'n huis neer geschoten hadden ipv de zogenaamde bomber dan was het over geweest, zijn mannetjes werken ook alleen maar uit angst voor hem, iets zegt me dat die allemaal getuigd hadden en de mariniers de hand geschud hadden :P

Die seal is wel een douche zeg, die had net iets moois lopen met de bardame en dat gooit hij zonder nadenken overboord... en dat terwijl Dichen toch echt veel leuker is dan die andere meid :+
Mwa, smaken verschillen :+

Afbeeldingslocatie: http://img5.bdbphotos.com/images/huge/s/d/sdfhgo4sbewabh4g.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Phyxion op 19-11-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nouja, komt ook omdat ik uit ervaring weet dat Dichen een ontzettend aardige en gezellige meid is, die andere griet ken ik niet :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Spike_wolf schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:49:

Klopt, Mr. Seal heeft eea wel toegelicht. Voelt nog steeds wat magertjes, maar is iets. Serrat had idd al lang onder de grond moeten liggen. Waardeloos figuur, ik snap dat hij door vieze spelletjes misschien deels goodwill heeft bij de bevolking maar angst is idd een belangrijke factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serie staat bij mij op de exit list. Ik word moe van die criminele eilandbewoners die al 10 keer doodgeschoten / opgesloten hadden moeten worden en waar ook alle tijd en mogelijkheid voor aanwezig was. Alsof die normale eilandbewoners een guerrilla oorlog gaan voeren :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:43

jpiwf

licenced pepernootaddict

Zo, de laatste aflevering is gisteren uitgezonden, net bekeken. Is een goede afsluiting van deze serie, wel een beetje voorspelbaar. Chinezen willen sub, kap'tijn wil dat niet en dus blazen we het ding maar op. Wel aardig gedaan met het vast laten lopen van de sub in de ondiepte door de controls te saboteren. Enige jammere is dat Serrat nogsteeds niet dood is |:(

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Anders gebruik je spoiler tags ofzo >_< Sheesh!

Verder zeker een goed einde van de serie. Net de laatste 3 afleveringen gezien en moet zeggen dat ik het heel jammer vind dat het afgelopen is.

Een van mijn tv highlights van het jaar!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zodra het is uitgezonden zijn spoiler tags niet meer nodig, tot je de nieuwste aflevering gezien hebt moet je gewoon niet in dit topic komen.

Het einde was wel aardig al had ik Serrat ook graag dood gezien inderdaad :P
Het hele verhaal is aardig afgesloten en de hoofdpersonen hebben allemaal een eigen happy end gekregen, ook Marcus en Kylie, Marcus had niks meer om voor te leven en was er wel klaar mee en met zijn boot ten onder gaan is het beste dat hem nog kon overkomen denk ik. Kylie kreeg ook wel een mooie laatste actie, zij heeft met één schot al het gezeur ten einde gebracht :)

Uiteraard jammer dat het door de cancellation nu allemaal wat gehaast ging, maar toch mooi dat ze het einde in ieder geval nog op een aardig manier neer hebben weten te zetten, we blijven niet met een leeg gevoel achter :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Spike_wolf schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:19:
Zodra het is uitgezonden zijn spoiler tags niet meer nodig, tot je de nieuwste aflevering gezien hebt moet je gewoon niet in dit topic komen.

Het einde was wel aardig al had ik Serrat ook graag dood gezien inderdaad :P
Het hele verhaal is aardig afgesloten en de hoofdpersonen hebben allemaal een eigen happy end gekregen, ook Marcus en Kylie, Marcus had niks meer om voor te leven en was er wel klaar mee en met zijn boot ten onder gaan is het beste dat hem nog kon overkomen denk ik. Kylie kreeg ook wel een mooie laatste actie, zij heeft met één schot al het gezeur ten einde gebracht :)

Uiteraard jammer dat het door de cancellation nu allemaal wat gehaast ging, maar toch mooi dat ze het einde in ieder geval nog op een aardig manier neer hebben weten te zetten, we blijven niet met een leeg gevoel achter :)
Volledig mee eens. Ging allemaal redelijk snel, maar geen open einde. Ik dacht alleen dat King op de sub zou zitten boven de lijst die hij had gekregen van de XO.

Al met al was Last Resort prima vermaak. Had ook wel een volledig seizoen kunnen duren, maar zo was het op zich ook prima want die Serrat kon ik niet langer (levend) aanzien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 20-07 22:54
Ik vond het eigenlijk wel een prima einde zo, inderdaad wel wat gehaast maar toch wel prima. Vooral Kylie ook nog :o Die had ik toch echt niet verwacht!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:43

jpiwf

licenced pepernootaddict

"Mister president?..." Pang >:)

Gemiste kans om er een legendarische "screw you" oid achter te zetten. Of "Colorado sais: 'goodbye' :w ".

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
heeft niemand er dan bij nagedacht wat er gebeurt wanneer je een gestrande sub met open missile doors waarin 11 nukes staan geparkeert bombardeert? Dat vond ik wel storen, maar goed, verder best een aardige afsluiter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
ravenger schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:57:
heeft niemand er dan bij nagedacht wat er gebeurt wanneer je een gestrande sub met open missile doors waarin 11 nukes staan geparkeert bombardeert? Dat vond ik wel storen, maar goed, verder best een aardige afsluiter :)
Heb er ook wel over nagedacht. Lijkt mij dat de nukes niet afgaan omdat ze niet "ge-armed" zijn en sterk beschermd. If so moeten ze wel opgehaald worden voordat de chinezen ermee aan de slag gaan, maargoed zo ver komt het allemaal niet...

Mr President werd idd nog even onaangenaam verrast, en terecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

ravenger schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:57:
Het op deze manier opblazen van een kernbom heeft een veel kleiner effect dan wanneer je hem op de juiste manier tot ontploffing brengt.
Als je er een stel raketten op los laat krijg je een flinke explosie, niet veel groter dan wanneer je die raketten op een flink blok beton afschiet. Uiteraard komt het radioactieve materiaal vrij en zal de omgeving wat vervuilen maar je krijgt geen nucleaire explosie a la Hiroshima ;)

Humankind… be both.

Pagina: 1