Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tips voor een budget cd speler max €200

Pagina: 1
Acties:

• Benga
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-06 16:58
Hoi,

Ik beschik over een goede DAC en wens een cd speler toe te voegen aan de setup. Budget max € 200, ik zal dus enkel het loopwerk gebruiken. Zijn er mensen met ervaring hier die kort hun bevindingen willen toelichten? Het toestel moet zilverkleurig zijn, wordt gebruikt icm Marantz componenten Ik denk vooral aan:

Marantz CD5004 € 249 => visuele match maar echt te duur, 2nd hand moeilijk te vinden
Onkyo DX-7355 € 144
Onkyo C-7030 € 189
Denon DCD-510AE € 189
HK HD980 € 179

Moet ik nog iets toevoegen aan dit lijstje?

Thx!
P

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:55

FeaR

In GoT we trust

AUD > CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Heb zelf de Denon 510 AE en ik moet zeggen dat het een fijn spelertje is. Enige dat ik mis zijn FF en reverse knoppen op het apparaat zelf, dat kan alleen via de AB. Zit sowieso al een redelijke DAC in van zichzelf, dus die had ik in 1e instantie analoog aangesloten. Maar vrij snel merkte ik dat ik het zelf prettiger vond klinken als ik hem digitaal aansloot op mijn Denon AVR2311 en daar de DAC van gebruikte. Ik mistte gewoon wat toen ik hem analoog aansloot. Kan ook aan mijn speakers gelegen hebben (Klipsch F3 met hoorntweeters) maar toch.
Maar sowieso, het ligt er natuurlijk helemaal aan waar je hem op aansluit. Met een losse DAC zal het al anders zijn als met wat budget apparatuur, ongeacht digitaal of analoog ;)

Voor de rest: topspeler, kan hem iedereen aanraden :)

Wat die Marantz betreft: bel of mail deze gasten eens: http://www.hifi-schluderb...rantz/Marantz-CD5004.html
hebben hem in het zwart staan, maar is kennelijk uitlopend model dus wellicht voor een prikkie een zilvere :)

[ Voor 13% gewijzigd door The Eagle op 16-10-2012 23:01 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-11 21:54

DjVe

Hatsaflats!

Ik zou absoluut naar tweedehands modellen gaan kijken. Er zijn echt juweeltjes in de omloop voor een prikkie :)

Sony SCDXB940, DVP7000ES, XA20ES, CDPXA555ES Allen stuk voor stuk juweeltjes van een spelers die nu voor extreem lage prijzen weg gaan :)

En dan vergeet ik de mooiste:
De CDP X3000ES... :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.le-homecinema.com/occasions/images/annonces/CDP-X3000ES.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door DjVe op 17-10-2012 17:16 ]