Vanmorgen na een fabrieksreset werkte ineens mijn onderste 3 toetsen van mijn htc titan niet meer, de rest werkt wel(scherm, volume toetsen etc). Iemand hier ervaring mee en misschien een oplossing?
Een nieuwe kopen. Er is ook een oplossing voor, maar ik heb zo het gevoel dat je echt 0 moeite hebt gedaan en meteen een thread hebt aangemaakt. Als je googled vind je het zo!
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Ik heb vrijwel alles geprobeerd, oplossing op htc site doorlopen etc. Weet je nog andere oplossing dan hardreset dan? Op google niks gevonden trouwens.LiquidT_NL schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:06:
Een nieuwe kopen. Er is ook een oplossing voor, maar ik heb zo het gevoel dat je echt 0 moeite hebt gedaan en meteen een thread hebt aangemaakt. Als je googled vind je het zo!
[ Voor 3% gewijzigd door busterarjan op 12-10-2012 11:14 ]
htc titan bottom three buttons
eerste hit. Koste mij werkelijk 5 seconde.
eerste hit. Koste mij werkelijk 5 seconde.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Voor het geval je bovenstaande zoekpoging nog niet ondernomen hebt:
Je moet je telefoon van automatische providerselectie op handmatig zetten. Zo gauw een lijstje met kiesbare providers wordt weergegeven zet je hem weer op automatisch en ontvang je een sms van Windows Phone. Problem solved (heb dit zelf 2 weken geleden gehad met een HTC Radar).
Je moet je telefoon van automatische providerselectie op handmatig zetten. Zo gauw een lijstje met kiesbare providers wordt weergegeven zet je hem weer op automatisch en ontvang je een sms van Windows Phone. Problem solved (heb dit zelf 2 weken geleden gehad met een HTC Radar).