Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-11 09:02
Mijn TomTom Start is aan vernieuwing toe. Dankzij het belachelijke prijsmodel van TomTom is een kaartupdate echter net zo duur als een compleet nieuw apparaat (ca. 100 euro).

Echter, ik bezit ook een iPhone dus ik zou ook kunnen kiezen voor de TomTom app.

Graag meningen wat het beste is. Nadeel van de app is dat mijn vrouw die niet kan gebruiken als zij zonder mij reist. Ik heb vernomen dat je dit kunt oplossen door de app te sharen via iTunes (ervaringen?).

Iets anders dat ik graag zou willen weten of ik bijvoorbeeld een Flits-app tegelijkertijd kan gebruiken als ik de TomTom app aan heb staan.

Belangrijk is wel dat ik de app offline kan gebruiken maar ik heb vernomen dat dit geen probleem is.

[ Voor 8% gewijzigd door havana op 12-10-2012 11:04 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Je kan de TomTom app voor iOS niet op meer dan 1 iTunes account gebruiken, wanneer je vrouw een eigen iPhone heeft zal ze hem dus zelf moeten aanschaffen.

iOS ondersteund nog steeds geen goede multitask oplossingen, alsof een flits-app tegelijkertijd wil samen werken met je TomTom app hangt er helemaal van de programmering van de flits app af.

Je gooit hier nu wat losse vragen het forum op zonder dat je echt aangeeft wat je zelf al hebt gevonden qua oplossingen. Vergeet niet, het GoT forum is geen helpdesk.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Bullet NL schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:25:
Je kan de TomTom app voor iOS niet op meer dan 1 iTunes account gebruiken, wanneer je vrouw een eigen iPhone heeft zal ze hem dus zelf moeten aanschaffen.
Dit snap ik niet. Is dit TomTom app specifiek?

Andere iOS applicaties zijn namelijk prima op een ander device te installeren door één maal in te loggen op dat iTunes account. Met iOS 6 kan je zelfs de app updaten zonder opnieuw te moeten inloggen.

Of het binnen de voorwaarden mag is weer een tweede vraagstuk.

Groot voordeel van de app op je iPhone is dat je updates blijft houden. Mensen die hem in 2009 gekocht hebben, krijgen nog steeds het laatste kaartmateriaal.

[ Voor 12% gewijzigd door Muthas op 13-10-2012 18:30 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Dat laatste dus..... Het is net als binnen Android, de meeste App ontwikkelaars doen niet moeilijk over 2 of 3 apparaten op 1 account. Maar de app op meerdere accounts/devices is volgens heel veel voorwaarden niet toegestaan.

Cogitationis poenam nemo patitur

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-11 09:02
Bullet NL schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:25:
Je gooit hier nu wat losse vragen het forum op zonder dat je echt aangeeft wat je zelf al hebt gevonden qua oplossingen. Vergeet niet, het GoT forum is geen helpdesk.
Ik was al bang voor zo'n reactie. Had moeten 't weten. *knip*

[ Voor 12% gewijzigd door janvanduschoten op 15-10-2012 17:14 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
havana schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:26:
[...]

Doe dat. GoT is inderdaad geen helpdesk, je hebt zelf amper gezocht en je vraagstelling is onduidelijk. En daarna de gebeten hond spelen...

[ Voor 32% gewijzigd door janvanduschoten op 15-10-2012 17:14 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

havana schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:26:
[...]

Hoeveel posts je hebt en welke acces je ook hebt, het ontslaat je niet van het tonen van inzet als je een vraag stelt in een topic. Toon je geen eigen inzet, dan volgt een slotje.
Bij deze dus.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.