Hallo allemaal,
Het duurt niet lang meer en dan moet ik een verjaardagscadeau bedacht hebben. En wat is nou mooier
dan een nieuw paar oortjes om overal te kunnen genieten van kwaliteitsmuziek. Één probleem: Er is meer dan genoeg keus, kieskeurigheid van mij kant en tevens te weinig ervaring met in-ear headphones.
Nu hoopte ik dat jullie mij konden helpen met het vergelijken van onderstaande headphones en eventueel andere opties, in de pricerange van 60 tot en met 110 euro. Handig om te weten: Ik ben geen bass liefhebber. Ik vind het al snel vermoeiend worden om naar afspeelapparatuur te luisteren die vooral de bass naar voren laten komen. Van midden en hoge tonen kan ik daarentegen volop genieten. Ik heb als hoofdtelefoon voor thuis een Grado SR80 en die bevalt mij uitstekend.
Als informatie mist om mij te kunnen helpen, vraag maar al te graag.
De in-ear headphones in de prijscategorie, waarvan ik tot nu toe dacht dat ze
aan mijn verwachtingen kunnen voldoen:
Denon AH-C560R
Klipsch s4i
Sennheiser CX 880
(Logitech) Ultimate Ears 600
(Logitech) Ultimate Ears 600VI
Link met een vergelijking in amplitude bij bepaalde frequenties:
http://www.headphone.com/...ection=Compare+Headphones
Mijn dank aan iedereen die er moeite in steekt om mij verder te helpen.
Groeten,
Impenetrables
Het duurt niet lang meer en dan moet ik een verjaardagscadeau bedacht hebben. En wat is nou mooier
dan een nieuw paar oortjes om overal te kunnen genieten van kwaliteitsmuziek. Één probleem: Er is meer dan genoeg keus, kieskeurigheid van mij kant en tevens te weinig ervaring met in-ear headphones.
Nu hoopte ik dat jullie mij konden helpen met het vergelijken van onderstaande headphones en eventueel andere opties, in de pricerange van 60 tot en met 110 euro. Handig om te weten: Ik ben geen bass liefhebber. Ik vind het al snel vermoeiend worden om naar afspeelapparatuur te luisteren die vooral de bass naar voren laten komen. Van midden en hoge tonen kan ik daarentegen volop genieten. Ik heb als hoofdtelefoon voor thuis een Grado SR80 en die bevalt mij uitstekend.
Als informatie mist om mij te kunnen helpen, vraag maar al te graag.
De in-ear headphones in de prijscategorie, waarvan ik tot nu toe dacht dat ze
aan mijn verwachtingen kunnen voldoen:
Denon AH-C560R
Klipsch s4i
Sennheiser CX 880
(Logitech) Ultimate Ears 600
(Logitech) Ultimate Ears 600VI
Link met een vergelijking in amplitude bij bepaalde frequenties:
http://www.headphone.com/...ection=Compare+Headphones
Mijn dank aan iedereen die er moeite in steekt om mij verder te helpen.
Groeten,
Impenetrables