Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier een volledige review van de Cube U30GT. Deze tablet is verkrijgbaar voor een bedrag van € 150 tot € 200. De tablet is via verschillende online winkels te verkrijgen, onder andere bij het Duitse Efox. Hier heb ik mijn exemplaar vandaan.

Waarom ik voor deze tablet gekozen heb:

- IPS scherm met een resolutie van 1280 x 800.
- De nieuwe Rockchip 3066 Dualcore 1,6 Ghz CPU.
- Mali 400 Quadcore GPU.
- Fatsoenlijke accu.

En heel belangrijk: Stock Android 4.1.1 erop.

Hieronder de configuratie:

GPU: Mali-400 Quad-Core
CPU: Rockchip_RK3066 Dual Core 1.6GHz
Intern Geheugen: 1 GB DDR3.
Interne Opslag: 16 GB
Beeldscherm: 10,1 inch.
Resolutie: 1280 x 800 High-Definition IPS.
Beeldverhouding: 16:9
Soort scherm: 10 punts capasitief.
SD slot: Uitbreidbaar met max. 32 GB.
Camera: 2 Megapixel achterop, ?? voorop.
GPS: Niet aanwezig.
WIFI: B/G/N
Ethernet: Niet aanwezig.
Bluetooth: 1.4 aanwezig.
Afmetingen: 270mm * 171mm * 9.5mm
Gewicht: 650g
Accu capaciteit: 8000 mAH
Gebruiksduur: 6 - 8 uur.
Oplader: 5V DC adapter.
Video formaten: Max.1920*1080 MKV(H.264 HP) AVI RM/RMVB FLV WMV9 MP4usw.
Video-Uitgang: (mini)HDMI
Audio formaten: MP3/WMA/APE/FLAC/AAC/OGG/AC3/WAV
Opname: MP3, WMA
O/S: Android 4.1.1

Afbeeldingslocatie: http://www.efox-shop.com/images/descImage/CEMU30GT/CEMU30GT_f976b078-052e-4548-ae0d-e8ccfbaa883b.jpg

REVIEW:

Ik zal deze review schrijven in dezelfde volgorde als we vaak bij Tweakers zien.
Dat betekend dat de volgende onderwerpen aan bod gaan komen:

Verpakking, Behuizing, Hardware, Aansluitingen, Scherm, Accu, Camera, Processor, GPU, Geheugen, Booten, Software en Browsen. Heb wel de volgorde iets aangepast om alle hardware zaken en software zaken te groeperen. Tenslotte nog de aflever/bestel ervaring bij Efox en de conclusie.

Verpakking:

De tablet kwam binnen in een stevige plastic verpakking. Hierin de doos welke helemaal ingetaped zat in plastic met grote luchtkussens. Zat dus goed beschermd ingepakt. De tablet zelf zat in een nette doos. Hierin de tablet in een antistatische plastic hoes, onder de tablet de oplader, usb kabel, headset en usb verleng kabel.

Alles is van goede kwaliteit behalve de oplader. Dit is een amerikaans model stekker met een verloop. Deze maken echter niet altijd goed contact wat tot storingen kan leiden bij het opladen. Mijn advies is dus om een degelijke adapter (5V 2000mAH) te kopen bij Conrad o.i.d. Deze houd de spanning constant en maakt wel goed contact.

Op de tablet zelf was al een beschermfolie aangebracht op het scherm. Dit was een welkome aanvulling. Helaas wel 1 klein luchtbelletje onder de folie maar gelukkig niet in het beeld maar op de zwarte rand. Heb er dus geen last van.

Behuizing:

Gezien de lage aanschafprijs had ik niet hele hoge verwachtingen van de bouwkwaliteit van deze tablet. Zeker niet omdat ik verschillende Yarvik, Asrock en Tomtec tablets in mijn handen gehad had waar het design en de bouwkwaliteit me erg van tegen vielen.

Ik was dus aangenaam verrast dat het apparaat en zo netjes en degelijk uit zag en stevig aanvoelde.
De voorzijde van de tablet is uiteraard van glas. De zwarte rand om het scherm is onder en boven 18mm en zijdelings 22mm. Deze randen zijn dus niet te groot. De achterzijde is van een glimmend gebroken wit plastic gemaakt. De rand rondom de tablet is van aluminium. Het geheel zorgt ervoor dat de overgang van zwart naar zilver naar wit niet te snel gaat en de tablet stevig gebouwd aanvoelt.

Met 650 gram is de tablet lichter als de Ipad 3 maar iets zwaarder als de Ipad 2. De tablet is middenin 9,5mm dik maar loopt naar de zijkant af naar 4,5mm. Hij ligt door deze aflopende lijn lekker makkelijk in de hand en voelt niet te zwaar aan.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img585/3788/frontyar.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img823/7973/backxgu.th.jpg

Hardware:

In deze tablet zit de Rockchip 3066 SOC. Dit is een door Rockchip zelf doorontwikkelde chipset welke vrij beschikbaar is voor alle geinteresseerde tabletfabrikanten. De chipset is voorzien van een dualcore ARM Cortex-A9 CPU. Qua design is deze goed te vergelijken met de Samsung Exynos 4212.
1 van de verschillen is dat de Rockchip 3066 d.m.v. een 40 nm productieproces gemaakt is, de Exynos 4212 op een 32nm. Dit zorgt voor een iets hoger stroomverbruik (meer lekstroom) en daardoor iets hogere temperaturen. In de praktijk is er echter niet veel van te merken. De chipset loopt op 1,6 Ghz.

Onderdeel van deze chipset is de MALI 400 GPU. Deze is ook onderdeel van de Exynos 4212. De GPU bevat 4 cores die op 250 Mhz. lopen. Over de CPU en GPU scores later meer.

Aansluitingen:

Alle aansluitingen en knoppen zitten aan de linker zijde. Van boven naar onder zijn dat de power knop, volumeknop, harde reset opening, 3,5mm koptelefoonaansluiting, speaker, mini-HDMI aansluiting, micro SD slot, micro USB aansluiting en tenslotte de power in. Alle aansluitingen zijn erg degelijk en de stekkers e.d. gaan er goed in.

Hier een foto van de aansluitingen:
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img846/6608/poorten.th.jpg

Scherm:

Het scherm is een IPS paneel in 10,1“ formaat met een resolutie van 1280 x 800 pixels. Heb geen professionele meetapparatuur om de helderheid, kleurwaarde etc te meten maar hieronder mijn bevindingen.

Heb de tablet naast de Transformer TF101 gelegd met helderheid op maximaal en dezelfde foto.
De Cube U30GT heeft naar mijn mening een iets helderder scherm. Tevens lijken de kleuren me iets kleurrijker. Zou hem graag eens vergelijken met een Ipad maar daar heb ik de beschikking niet over.

Hieronder een foto van mijn scherm en van de Asus Transformer.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img21/3879/front1ys.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img850/9383/transformer101.th.jpg

Het scherm komt van de fabrikant HannStar af. Het blijkt om hetzelfde IPS scherm te gaan als in de ASUS transformer TF101 zit, echter een update ervan met een hogere resolutie en iets hogere helderheid. Volgens HannStar heeft het scherm de volgende specificaties: Helderheid 350cd/㎡ en contrast van 600:1.

Ik gebruik trouwens overdag het scherm met de helderheid op 35% (ook buiten en achter het raam) en snachts met de helderheid op de laagste stand. Eigenlijk is deze dan snachts voor mij nog iets te fel.

Hieronder wat foto’s van schermen volledig in rood, zwart, blauw, groen, en wit. Er vindt geen backlichtbleeding plaats bij een volledig zwart scherm (en dus ook niet bij een film met zwarte balken).
Bij een volledig wit scherm is wel onderaan een gele zweem te zien (erg licht geel). Heb daar verder geen last van gehad met apps of films. Verder geen dode (sub)pixels. Foto's zijn genomen met minimale helderheid van het display.

Wit:
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img266/7717/witw.th.jpg

Rood:
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img827/8994/rood.th.jpg

Groen:
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img17/9416/groenw.th.jpg

Blauw:
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img687/3174/blauwd.th.jpg

Black:
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img35/637/blackoi.th.jpg

Het is uiteraard een capacitief scherm met 10 punts herkenning.

Accu:

In de tablet zit een 8000mAH sterke accu. Opladen van 10% naar 100% deed ik ongeveer 3,5 uur over. Ik heb drie avonden en een zaterdag met de tablet zitten browsen, gamen en lezen en toen had ik nog 30% over van mijn accu. Totaal heb ik de tablet 5,5uur actief gebruikt in die tijd.
Opgave in de winkel is 6 tot 8 uur werktijd. Het de Antutu battery tester benchmark gedraaid om de totale batterijduur te testen. Hieruit kwam dat de tablet tussen de Moto Xoom en de Acer Iconia A500 kwam en gelijk scoorde met de Samsung Galaxy Tab 7,7”.

Verder is er een goede review bij Hardware.Info van de Yarvik Xenta. Deze heeft dezelfde hardware als de Cube U30GT. Hier halen ze 600 minuten bij het afspelen van een Mp4 video gestreamed via WiFi. De CPU Benchmark met alles op volle belasting houd het dan 360 minuten vol. Dit komt neer op 6 uur gebruik.

Alledrie de resultaten komen goed overeen met mijn eigen ervaringen. Net ook weer 45 minuten Angry Birds zitten spelen met Wifi en geluid aan. Totaal 6% batterijverlies. Ik ben dus tevreden met de accuduur.

Benchark Accu:
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img690/1757/accuvideo.th.jpg

Camera:

Zowel aan de voorzijde als de achterzijde zit een 2 megapixel camera. Deze doen wat ze moeten doen maar hadden wat mij betreft ook weggelaten kunnen worden. De kwaliteit is ok voor een 2 Mp camera. Aan de achterzijde zit zelf een kleine LED flitser. Wonderen moet je echter niet verwachten ervan. Voor een beetje beeld VOIP-en is het prima of om een foto bij genoeg licht te maken. Meer echter niet.

CPU en GPU:

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img337/3401/antutu.th.jpg

Bij de algemene benchmark van Antutu komt er een goede score uit. De chipset valt tussen de Tegra 2 en Tegra 3 in. Hierbij heeft de Tegra 3 wel 4 kernen en de Rockchip 3066 2.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img715/4056/cpubench.th.jpg

In CaffeineMark 3 scoort de CPU zelfs beter als sommmige Tegra 3 chips.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img17/8219/gpubench.th.jpg

Ook de Mali400 GPU scoort heel behoorlijk. Deze kan aardig meekomen met de nieuwere tablets.
Over HDMI heb ik ondertussen vloeiend 720p films afgespeeld op mijn 47" LCD TV.

Geheugen:

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/696/antutugeheugen.jpg/]Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img696/9691/antutugeheugen.th.jpg[/ RL]

Lezen doet de Cube heel erg goed. Hij behaalt in Antutu een hogere leessnelheid als andere tablets.
Naar mijn mening is dit heel belangrijk. Hoe sneller er gelezen kan worden hoe vloeiender (HD) films afgespeeld worden.

Met wegschrijven wordt er gemiddeld gescoord. Maar zoals ik al zei, hoe vaak schrijf je grote hoeveelheden data weg. Hoogstens om te synchroniseren en wat films erop te plaatsen.

Booten:

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img163/4181/booten.th.jpg

Zoals jullie zien boot de tablet heel snel. Dit is het grote voordeel van een kaal Android systeem zonder schil van de fabrikant erover.

Software en Browsen:

Android 4.1.1 werkt echt heel vloeiend. Er is 1 ding wat opspeelt. Tijdens het opladen reageert de tablet niet lekker. Zonder stekker erin doet alles het echter prima.

Browsen, tsja wat kan ik daar over zeggen. Geen idee hoeveel milliseconden een pagina erover doet. Het functioneert goed en snel, en werkt erg gebruiksvriendelijk.

Conclusie Tablet:

Ik ben ontzettend blij met deze tablet. Voor de prijs van 170 euro absoluut een aanrader. Alles werkt prima en heb nog geen rare dingen meegemaakt. Ik raad wel aan altijd een hoesje/cover eromheen te houden. Gewoon om hem netjes te houden. Mocht er dan een bouwkwaliteits issue zijn gaat hij ook niet kapot.

Qua snelheid, schermkwaliteit, draagbaarheid, accuduur krijgt deze tablet van mij een 8.
Bouwkwaliteit een 7, de oplader een 4. Waarom 400/500 euro uitgeven aan een apparaat wat je enkele uren per week gebruikt als 200 euro ook voldoet.

Ervaringen Efox Shop:

De levering en alle andere zaken die met het bestellen te maken hadden liepen vlotjes. Betalen kan ook met Paypal, wat altijd erg handig is ivm garantie en afleverklachten e.d. Ik kan de winkel zeker aanraden, heb er al meerdere zaken gekocht en nooit problemen gehad.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2012 00:24 . Reden: review bijgeplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Einde van de week komt er een uitgebreide review. Ben nu de benchmarks aan het draaien en foto's aan het maken, en natuurlijk de review aan het schrijven :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamil18
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-04 22:36
mooi begin! ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:56
buiging maak d0e, thnx

begint ook in NL op te duiken: http://www.loveandroid.nl/u30gt.html

[ Voor 61% gewijzigd door QwaftZefoni op 14-10-2012 06:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donool
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:10
Ben zeer benieuwd, zit er ook aan te denken een chinese tablet te kopen vooral om ebooks(PDF met kleuren afbeeldingen) te lezen voor mijn studie Software developer. Kan je al zeggen of de interface een beetje vloeiend aanvoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:03

KingCrash

Angry Rabbit

Ziet eruit als een leuk apparaat. Kun je in je review ook de levertijd van Efox vermelden met wellicht een directe link naar de tablet? Ik zie op de site 2 apparaten staan met de omschrijving, maar met een klein prijsverschil.

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rened80
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 11:47
Ik ben zelf erg aan het twijfelen over u30gt, of de Windown101+. Zijn er meer mensen die over deze twee hebben getwijfeld, en wat heeft de doorslag gegeven? Ik ben in ieder geval benieuwd naar je review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:14
Hoe is de batterijduur van deze apparaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenju
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-08 16:49
rened80 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 12:23:
Ik ben zelf erg aan het twijfelen over u30gt, of de Windown101+. Zijn er meer mensen die over deze twee hebben getwijfeld, en wat heeft de doorslag gegeven? Ik ben in ieder geval benieuwd naar je review!
Ben hier zelf ook over aan het twijfelen. De Cube heeft een feller scherm, en de Window heeft weer betere speakers. Verder lijkt de Cube ook betere Wifi-bereik te hebben. De hardware is bijna hetzelfde, dus het zou zomaar met een firmare-update gelijk getrokken te kunnen worden. De Cube is standaard geroot. Of dat met de Window ook het geval is, weet ik niet. Al met al lijkt het dus toch de kant van de Cube op te vallen.

Edit: Hmm, nu zie ik ook de Onda Vi40. Heeft ook een aluminium achterkant....

[ Voor 5% gewijzigd door Kenju op 18-10-2012 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo, de review staat. Behoorlijk wat werk zeg, maar denk dat hij er goed uitgekomen is. Heb geprobeerd alle resultaten zo objectief mogelijk te houden, alhoewel mijn persoonlijke mening ook af en toe naar voren komt.

Veel plezier er allemaal mee, ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Groeten Sjoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Termi schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 13:59:
Hoe is de batterijduur van deze apparaten?
Wat ik ervaren heb en gebenched heb zegt mij dat de batterijduur uitstekend is. Het zal niet zo goed zijn als de top tablets van 500-600 euro, maar zo slecht als somige Kruidvat tablets zeker niet. Verre van dat, de accuduur is echt heel behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh, er staan zelfs al specifieke Cube U30GT hoezen op Ebay. Perfect fit dus. Zelfs zoals de Ipad covers, met zon click-in achterkant en een vouwbare voorzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenju
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-08 16:49
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 00:25:
Zo, de review staat. Behoorlijk wat werk zeg, maar denk dat hij er goed uitgekomen is. Heb geprobeerd alle resultaten zo objectief mogelijk te houden, alhoewel mijn persoonlijke mening ook af en toe naar voren komt.

Veel plezier er allemaal mee, ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Groeten Sjoerd
Probeer voor je afbeeldingen een wat geschiktere site te gebruiken, bijv. [url=www.bild.me]Bild.me[/url

Verder zou ik graag wat meer lezen over je ervaring. Werk het allemaal snel? Browsen, zoomen, multitasken, zwaardere games?

En wederom kwa foto's vind ik het persoonlijk altijd leuk om foto's 'in het wild' te zien zonder dat je als doel hebt een specifieke zijde te laten zien. Dus een soort van reclame foto's van hoe het ding er nu in het echt uit ziet. Wat meer licht wil wel helpen voor goede en duidelijke foto's als je camera-mogelijkheden wat beperkt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 21:56
Dat het tablet vreemd doet tijdens het opladen kan komen doordat je geen geaard stopcontact gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash

KingCrash

Angry Rabbit

Knoop doorgehakt en een Cube besteld bij Lightake. Incl. leren hoes voor €175 & DHL verzending.
Nog altijd de kans dat de douane hem er tussenuit pikt natuurlijk waardoor de prijs oploopt, maar dat is in mijn china-bestel-historie (40+ paketten) gelukkig nog nooit gebeurd..
*heel hard afklopt..

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:17

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Mooie review, ik beschouw hem als een toesteltopic waarin je je ervaring hebt gemeld :)
Reviews horen thuis in de Pricewatch ;)

[ Voor 23% gewijzigd door janvanduschoten op 18-10-2012 16:11 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kenju schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 02:14:
[...]

Probeer voor je afbeeldingen een wat geschiktere site te gebruiken, bijv. [url=www.bild.me]Bild.me[/url

Verder zou ik graag wat meer lezen over je ervaring. Werk het allemaal snel? Browsen, zoomen, multitasken, zwaardere games?

En wederom kwa foto's vind ik het persoonlijk altijd leuk om foto's 'in het wild' te zien zonder dat je als doel hebt een specifieke zijde te laten zien. Dus een soort van reclame foto's van hoe het ding er nu in het echt uit ziet. Wat meer licht wil wel helpen voor goede en duidelijke foto's als je camera-mogelijkheden wat beperkt zijn.
Ik zal eens kijken waar ik de foto's beter kan plaatsen zodat er ook kleine afbeeldingen te zien zijn. En zal wat foto's gaan maken van de tablet in gebruik, dat is een goed idee inderdaad. Even mijn vriendin op de bank met de tablet in der hand.

Zal nog een stukje persoonlijke ervaringen eraan toevoegen.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:56
KingCrash schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:08:
Knoop doorgehakt en een Cube besteld bij Lightake. Incl. leren hoes voor €175 & DHL verzending.
Nog altijd de kans dat de douane hem er tussenuit pikt natuurlijk waardoor de prijs oploopt, maar dat is in mijn china-bestel-historie (40+ paketten) gelukkig nog nooit gebeurd..
*heel hard afklopt..
Cewl, hoe doe je dat dan met de Us charger? Gewoon een verloop stukje erbij of anders?
Ik denk erover bij Lightake te bestellen en dan maar gewoon over de airmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash

KingCrash

Angry Rabbit

QwaftZefoni schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:33:
[...]

Cewl, hoe doe je dat dan met de Us charger? Gewoon een verloop stukje erbij of anders?
Ik heb inderdaad nog een aantal verloopstukjes liggen. Werkt prima op andere apparaten, dus vast ook op de tablet. LT zet een lager bedrag op de shippinglist . Wieweet maakt het nog wat uit bij de douane.

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamil18
sta helemaal achter de review. goeie tab. ben blij mee! zeker aanrader voor de gene die wil importen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamil18
had mijne voor 150 gekocht
kwam via DHL. prijs waarde produkt stond 110 euro. moest 40 euro dokken aan de deur. maarja hoord erbij he! :+

edit: prijzen
QwaftZefoni schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:33:
[...]

[ Voor 6% gewijzigd door tamil18 op 24-10-2012 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 11:35
kijk alleen niet naar het prijs verschil..lol

Normale prijs: € 329,00
Speciale prijs: € 237,00

bij efox
€174.99

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 22:20
tntkiller schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:21:
[...]

kijk alleen niet naar het prijs verschil..lol

Normale prijs: € 329,00
Speciale prijs: € 237,00

bij efox
€174.99
Die van Efox komt echter niet direct uit Duitsland, maar vanuit China. Die Nederlandse is hier al geïmporteerd.

Volgens mij is het nog de voordeligste optie om ze zelf op Aliexpress.com oid te bestellen, jammer dat je dan aan DHL vast zit. China post is veel aantrekkelijker :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:14
Bedankt voor de review, het geeft mij weer wat meer informatie. Maar hoe zijn de speakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Termi schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:56:
Bedankt voor de review, het geeft mij weer wat meer informatie. Maar hoe zijn de speakers?
Hey allemaal,

ik zit twee weken in Duitsland (opbouw beurs en beursbezetting) dus het aanpassen en toevoegen van zaken duurt heel even.

Wat betreft de speakers, er zit in speaker in aan de linker zijde. Gaat hard genoeg om wat spellen te kunnen spelen e.d. en in een rustige ruimte film te kunnen kijken. In de trein oid zou ik echter (de meegeleverde) koptelefoon gebruiken. Scheelt ook weer een piepbeetje energie.

Bij Efox kun je kiezen. Verzending uit magazijn Duitsland of uit China. Ze hebben niet alle tablets in Duitsland op voorraad. Kijk hiervoor bij "Versand aus DE". Je hebt dan de tablet na 3/4 werkdagen in huis.

Kies je voor verzending uit China is de tablet 20 euro goedkoper. Ik heb echter geen idee of ze daar al de heffingen betaald hebben of dat je alsnog de kans hebt een naheffing aan de deur te krijgen.

Ander voordeel bij een tablet die in DE op voorraad ligt. Bij mankementen is het terugsturen en een nieuwe ontvangen zo geregeld. Ik heb echter nog geen enkel product hoeven te retourneren. Zelfs de MP4 video player van 4 jaar oud niet.

Echter oppassen!! Het blijft een winkel dus je moet zelf altijd je research doen. Bij hun lijkt op papier een tablet met een Allwinner single core 1Ghz CPU net zo snel, allemaal lovende woorden. Echter weet hopelijk iedereen dat hier een groot verschil zit. Dus zelf alles uitzoeken. Verder leveren ze heel behoorlijke spullen. Ook bv autoversterkers, speakers, bekabeling, GPS tomtom imitaties etc. Zelfs de telefoons zijn heel behoorlijk.

Have fun!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamil18
over de speakers ben ik niet lovend over. linker kant 1 speakertje. :'(
Termi schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:56:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunny_vds
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 20:33
Vraagje aan de mensen die een U30 hebben:
hebben jullie al ervaring met het installeren van de Yello app van telenet?
Kan de U30 hier vlot mee om (dus tv uitzendingen die zonder haperen kunnen afspelen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash

KingCrash

Angry Rabbit

Gunny_vds schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:30:
Kan de U30 hier vlot mee om (dus tv uitzendingen die zonder haperen kunnen afspelen)?
Ik ken de Yelllo app niet. De tv kijk app van Ziggo werkt prima. De streams lopen vloeiend.
Wel even via Rootkeeper de tablet temperarly 'unrooten' anders werkt de app niet.

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerly
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-12-2024
Gunny_vds schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:30:
Bij mij werkt yelo-tv probleemloos op men u30 en dit zonder unrooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunny_vds
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 20:33
Thanks Gerly.
Misschien een domme vraag, maar je kan toch wel degelijk op de play store met deze he?
Pagina: 1