Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4PROa.jpg?1?7513

Het is 4 April 2016, een groep studenten laten zich opsluiten in de 'Vault', een spelshow waarmee miljoenen zijn te verdienen. Maar hoe kan het geld verdiend worden? En hoever gaat het spel? Ze hebben 7 dagen om het mysterie op te lossen.

Episodes

Playlist
The Vault - Episode 1
The Vault - Episode 2
The Vault - Episode 3
The Vault - Episode 4
The Vault - Episode 5
The Vault - Episode 6
The Vault - Episode 7
The Vault - Episode 8
The Vault - Episode 9
The Vault - Episode 10
The Vault - Episode 11
The Vault - Episode 12

Bonus clips
The Vault - Prologue - Part 1
The Vault - Prologue - Part 2
The Vault - Prologue - Part 3
The Vault - Episode 0
The Vault - Episode 1.5
The Vault - Episode 2.5
The Vault - Episode 3.5

[ Voor 7% gewijzigd door RaCio op 23-04-2013 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Net Episode 1 gezien en dat smaakt naar meer.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 17:21

Krizzie

Progressive Music \o/

Apart, gaf me een beetje de feeling van Cube. :P

En inderdaad het smaakt naar meer!

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik heb ze nu allemaal gezien en zit te wachten op de volgende, laat maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Same here, tijd vliegt echt met zulke korte afleveringen!

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
is aflevering 10 de laatste of moeten we nog wachten tot het verder gaat ? Ik ben nu bij 6 en het is echt een geweldige serie. Het heeft iets van Cube of Exam room in zich.
Top serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Inmiddels wacht ik op nr. 12. Erg vermakelijke serie met de nodige suspense :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 12:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

goede serie, maar denk dat ze aflevering voor aflevering produceren en uitbrengen.. vandaar de tijd er tussen.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Ik wou dit topic even bumpen. Hoewel in dit topic al een hele tijd terug zag, en de serie me op zich wel interessant leek, duurde het tot een paar dagen terug dat ik daadwerkelijk de serie ben gaan kijken. En ik ben blij dat ik dat eindelijk gedaan heb, want ik vind de serie fantastisch.

Sinds de laatste update van de OP, zijn er 2 afleveringen bij gekomen, en het einde is in zicht. Ep 12 is deel van een “megasode”, de laatste afleveringen waarvan ze geloof ik alles al gefilmd hebben, en waarvan de overige delen dus als het goed is niet lang op zich zullen laten wachten (al zijn er geen concrete release data).

Ik ben het gaan kijken omdat ik benieuwd was naar verschillende webseries. Heb inmiddels b.v. ook H+ gekeken, maar ik vind deze toch leuker ondanks het dramatisch verschil in budget! Het heeft blijkbaar ook één of andere prijs voor webseries gewonnen.

[Episode 11]
[Episode 12]

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:35
Moet je die .5-episodes ook kijken om het verhaal te kunnen volgen?
Ik keek net ep2 en zag in de comments iemand over 1.5 praten. :/

[edit]
Dafuq... Nu zie ik dat er ook 'Unlocked' eps zijn waar er extra uitleg in beeld komt. Waarom maken ze het zo ingewikkeld? Kan ik de eerste 5 eps terug gaan kijken :(

[ Voor 40% gewijzigd door Fire69 op 23-04-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Ik vraag me ook af wat de “juiste” volgorde was, aangezien die .5 episodes er later bij zijn gekomen. Ik heb zelfs eerst de normale afleveringen (1 t/m 12) bekeken, vervolgens alle bonus content (die in de OP gelinkt is), en daarna alle beschikbare (6 volgens mij) unlocked episodes. Je moet die dingen een beetje zien als audio commentaar.. Niet kijken dus totdat je alles normaal gezien hebt. Ze zijn wel handig als je voor de volgende aflevering tegelijk een recap en een heldere uitleg van het verhaal tot nu toe wilt.

Maar om terug te komen op de “juiste” volgorde, volgens mij hoor je de bonus content er bij te kijken, en moet je [deze playlist] gewoon aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Fire69 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:25:
Moet je die .5-episodes ook kijken om het verhaal te kunnen volgen?
Ik keek net ep2 en zag in de comments iemand over 1.5 praten. :/

[edit]
Dafuq... Nu zie ik dat er ook 'Unlocked' eps zijn waar er extra uitleg in beeld komt. Waarom maken ze het zo ingewikkeld? Kan ik de eerste 5 eps terug gaan kijken :(
Die .5 episodes zijn gewoon kleine extraatjes en laten meer kamers zien. Je hebt ze niet nodig om het verhaal te volgen, maar ze zijn wel leuk om te kijken. De unlocked episodes zijn niet zo heel bijzonder, ze geven vooral wat uitleg uit vorige episodes bij de verschillende scenes.

Episode 12 was trouwens wel leuk gedaan, dacht heel even dat alle acteurs waren vervangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik had ook een wtf-je inderdaad, maar toen ik de rode knoppen zag viel het kwartje. :P

The game just got a lot more interesting. :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze complete serie deed mij een beetje denken aan onze Nederlandse variant die De Maand werd genoemd.

[ Voor 185% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2016 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:05
Ben benieuwd naar de laatste 2-3 webisodes. Vandaag in 1 sessie alles gekeken, knap gemaakt. Ik verwachtte echter wel continu 'Cube' effecten, maar iedereen leeft nog (op 1 na dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Ze hebben de laatste aflevering gesplitst, 13 is nu uit, en er komt er nog één aan, waarvan ik aanneem dat dat wel de laatste is.

YouTube: The Vault - Episode 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04:06
De laatste episode is dan eindelijk uit, helaas ala Las Vegas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:05
Zeer goed voor een webserie. Wel jammer dat het meer dan een jaar geduurd heeft voor de finale, maar ik vond het wel een passend einde. Belangrijkste vragen zijn wel beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik ben blij dat er nog een redelijk einde aan is gemaakt waarin wat vragen zijn beantwoord. Ik had niet gedacht dat we dat nog zouden krijgen. Het blijft een beetje onbevredigend maar liever zo dan helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Mjah, ik wou het nieuws eerder posten, maar ik wist nog niet helemaal wat ik er van moest vinden..

In tegenstelling tot de meesten, heb ik geen probleem met het einde op zich, de laatste aflevering geeft wel degenlijk closure. Alles betreft The vault is duidenlijk en is een afgesloten hoofdstuk. Het had leuk geweest om te zien hoe het dan verder ging, maar voor het vertelde verhaal is dat zeker niet noodzakelijk.

Dat gezegd zijn er gewoon een heleboel dingen die me stoorden, maar ik heb nu geen zin om een hele lijst neer te zetten. Ik denk dat het er eigenlijk op neerkomt dat ze ´t zichzelf lastig maakten door er een jaar mee te wachten, acteurs waren niet meer beschikbaar waarschijnlijk, dus ze moesten er een eind aanbreien wat pastte binnen hun mogelijkheden. Puur voor de fans, en om niet met een onafgemaakt project te zitten, want voor de serie was het beter geweest als ze natuurlijk geen jaar gewacht hadden.

Je kan het ze echter niet kwalijk nemen, ze hebben intussen een film gemaakt, een kans die ze natuurlijk niet konden laten liggen, ik hoop dat het het waard was.

Ik zal nog steeds de Blu-rays kopen, al was het maar puur voor de babe in m´n avatar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:35
Welke film dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Circle

Nog niet echt wat over bekend behalve de cast (Ik ken alleen Julie Benz). Ze zitten in post-production.

IMDB: Circle (2014)

http://whatisthecircle.com/

https://www.facebook.com/circlefilm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Sméagol schreef op maandag 15 september 2014 @ 21:23:
[..]
Ik zal nog steeds de Blu-rays kopen, al was het maar puur voor de babe in m´n avatar.
En tegelijk met deze bump van bijna 3 jaar, voor de gelegenheid m'n avatar veranderd naar diezelfde babe, n.a.v. het ontvangen van genoemde blu-rays.

Ondanks het tegenvallende einde (zie 3 jaar oude reactie boven), was ik toch erg benieuwd naar het commentaar. Had zelf graag nog meer making-of en behind-the-scenes materiaal gezien, maar het commentaar was interessant genoeg dat ik die bijna 4 uur toch in een ruk heb afgekeken (..terwijl ik me zat te verlekkeren aan diezelfde babe in hd).

Mochten er hier nog ouwe fans zitten die ook interesse hebben in de blu-rays, dan moet je ze even een berichtje sturen op hun facebook. Prijs was 35 dollar inclusief shipping.

Pagina: 1