Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douPel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 09:28
Mijn flickr account heb ik aangemaakt toen ik nog hotmail gebruikte. Ondertussen heb ik gmail en wil mijn flickr account daarop aanpassen, zodat ik niet steeds m'n gmail hoef uit te loggen en weer met hotmail in te loggen voor flickr. Het is gewoon omslachtig op deze manier.

Om een of andere reden doet die loginpage altijd vreselijk vervelend bij mij, vertoond zich slecht, reageerd niet, alles 100x opnieuw intikken, f5-en, blabla. Ik wordt er gewoon chagrijnig van om wat op flickr te uploaden en dat kan niet de bedoeling zijn.

Nu is het omzetten van m'n primaire emailadres van hotmail naar gmail me na een eeuwigheid eindelijk gelukt. Nou hoopte ik dat het ook mogelijk zou zijn om mijn account zodanig in te stellen dat ik met m'n gmail kan inloggen ipv hotmail. Dat krijg ik alleen niet voor elkaar en een reden daarvoor is omdat de site kuren vertoond. Ik krijg niet eens duidelijk of het uberhaupt mogelijk is. Dat yahoo! is, zacht uitgedrukt, erg frustrerend. Het kan zijn dat er iets in m'n explorer verkeerd staat, maar het is alleen bij flickr, nergens anders.

Nu heb ik dus 2 vragen:
- Is het mogelijk om ipv met hotmailadres met m'n gmail adres in te loggen?
- Kan het inderdaad zijn dat ik iets verkeerd heb staan in m'n explorer dat het inloggen bij flickr zo dramatisch verloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:27

Polariteit

Fietsende fotografeur

Ik snap het niet, ik log uberhaupt nooit in met emailadres maar met een username(Yahoo ID)...

die gedragsproblemen van die loginpage herken ik trouwens ook niet...

dus ergens denk ik dat het antwoord op je tweede vraag Ja is...

Edit: heb overigens nog even zitten kijken; en je kan in je account settings (klikken op je naam rechtsboven) je contact email adres wijzigen. Lukt het daarmee niet?

Je kan daaroverigens ook een andere Yahoo ID kiezen zie ik nu, dat al geprobeerd?

[ Voor 37% gewijzigd door Polariteit op 11-10-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douPel
Hm, wellicht is het inderdaad wat onduidelijk. Even kijken hoe ik het beter kan omschrijven. Op de inlogpagina heb recht je menuutje. Daarin staat bovenaan 'inloggen met je Yahoo! account', daaronder staat -OR- 'inloggen met facebook' 'inloggen met Google'.

Als ik wil inloggen, doe ik dat met google, want daarmee kon ik toen mijn hotmail gebruiken zonder een Yahoo! account aan te maken.

Normaal ziet die site er mooi uit, met netjes een kader om die opties. Het gebeurd bij mij echter vaak, dat die site overhoop ligt. Ergens staan dan random puntjes met 'Yahoo!', de lettertypen zijn 'gaar' en het staat half door elkaar, alsof de site niet goed geladen is ofzo.

Als ik dan inlog en ik voer mijn ww in, verdwijnt het popup scherm, maar verder gebeurd er niets. Ik word niet doorgelinked naar mijn flickr pagina. Dat gebeurd pas wanneer ik opnieuw flickr.com intik en de pagina opnieuw laad. Ok, prima, ik ben ingelogd.

Dus ik ga inderdaad naar mijn gebruikersnaam rechtsbovenin. Op de nieuwe pagina klik ik bij 'Your Yahoo! account' op 'edit your Yahoo! preference' en weer moet ik mij inloggen en het riedeltje begint opnieuw, met het verschil dat ik nooit op een nieuwe pagina kom, behalve mijn home flickr pagina. Mocht ik wél op een nieuwe pagina komen, staat alles daar door elkaar, plaatjes worden weergegeven met zo'n kruisje dat ze niet geladen zijn, opties kan ik niet klikken enz enz.

nou, als ik dat dan een paar keer tevergeefs probeer, krijg ik een error met een 404 code of 'Er is een probleem met het beveilingscertificaat van deze website'. Beide zorgen ervoor dat ik daarna gewoon uberhaupt niet meer kan inloggen.

Ja, mijn contact email heb ik succesvol gewijzigd, maar nog steeds moet ik met mijn hotmail inloggen.

Kijk, het lukt uiteindelijk wel. Maar als ik mijn mail check en ben ingelogd met gmail en daarna of ooit flickr wil inloggen, onthoudt ie gmail. Of google onthoudt hotmail, waardoor ik steeds tussen die 2 accounts moet wisselen.

[ Voor 16% gewijzigd door douPel op 11-10-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douPel
Ok, vraag me niet hoe, maar ik heb het voor elkaar gekregen geloof ik en het schijnt te werken. Excuus voor het gedoe, ik was er al dagen mee bezig, vandaar het topic.
Topic mag dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-09 14:14
Je kunt in gmail ook je hotmail ophalen (en andere POP3 accounts etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douPel
@ pagefault, ja klopt, dat heb ik allemaal. Was alleen wat problemen met flickr. Maar het lijkt nu goed:)
Pagina: 1