Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

Ik zoek een telefoon met specificaties die in de buurt komen van een samsung galaxy s3, maar dan in een kleiner formaat. De galaxy s3 is voor mijn kleine handen echt te groot. Nu zijn er zoveel verschillende telefoons dat ik behoorlijk de weg kwijt raak. Ik had mijn 'hoop' gevestigd op de samsung galaxy s3 mini, maar ik las dat die qua specificaties veel minder goed is.
Één ding is eenvoudig, mijn voorkeur gaat niet uit naar een Iphone, verder ben ik niet merkvast.
Is bijvoorbeeld een HTC one S een soortgelijke telefoon?

Alvast bedankt!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2012 12:44 ]

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:07
Dan lijkt me de SIII mini toch wel de ideale telefoon, denk je niet? ;)

Zie ook: http://www.nu.nl/gadgets/...ni-met-4-inch-scherm.html

Er wordt alleen geen release date genoemd, wellicht wel via andere bronnen.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
Marmar schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:06:
Dan lijkt me de SIII mini toch wel de ideale telefoon, denk je niet? ;)
"met specificaties die in de buurt komen van een samsung galaxy s3"

Dus nee, dat denk ik niet.

Nickname does not reflect reality

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 06:27

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Hebben we daarvoor niet de Pricewatch?

Selecteer wat je wel/niet wilt, geef een maximale maat van het scherm mee (tel daar 1" bij op en je hebt globaal de maat van het toestel. Dit geldt overigens niet voor Apple toestellen, die hebben een relatief grote bezel).

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:26

gwystyl

Beugeltje dan maar?

De One S lijkt me inderdaad de meest krachtige 'kleine' telefoon. Deze heeft een scherm van 4,3", dus als je dat niet te groot vindt kan je ook kijken naar de Galaxy S2 of Sony Xperia S.
Voor 4" zijn er al meer mogelijkheden zoals de Galaxy Advance, Galaxy SIII mini of Sony Xperia P.
Geen van bovengenoemde toestellen is zo krachtig als de S III, maar de meeste zijn toch vrij vlot

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:07
Brad Pitt schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:09:
[...]

"met specificaties die in de buurt komen van een samsung galaxy s3"

Dus nee, dat denk ik niet.
Ah, dan was ik iets te snel, excuus.

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-11 16:31
Misschien is dit wat... gevonden met de pricewatch:

pricewatch: HTC Windows Phone 8S Zwart

Snapdragon S4, 1280x720p scherm van 4 inch... en nog goedkoop ook.

Edit: scherm blijkt 800x480 te zijn..

[ Voor 7% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 11-10-2012 14:03 ]

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 06:27

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:00:
Misschien is dit wat... gevonden met de pricewatch:

pricewatch: HTC Windows Phone 8S Zwart

Snapdragon S4, 1280x720p scherm van 4 inch... en nog goedkoop ook.
Schermresolutie is 480x800, de door jou aangehaalde resolutie is van de camera ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-11 16:31
AllSeeyinEye schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:02:
[...]

Schermresolutie is 480x800, de door jou aangehaalde resolutie is van de camera ;)
Ik zie het nu inderdaad, heb het aangepast. In de pricewatch per ongeluk resolutie videoopname gekozen...

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Ik zou ook denken aan de HTC One S. Qua performance heb ik weinig verschil opgemerkt. Dan moet je wel de versie met de S4 processor nemen natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Sigis schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:26:
Ik zou ook denken aan de HTC One S. Qua performance heb ik weinig verschil opgemerkt. Dan moet je wel de versie met de S4 processor nemen natuurlijk.
En hoe kan ik zien of die S4 processor erin zit. Als ik bijvoorbeeld bij belsimpel kijk naar de specificaties, zie ik dat nergens tussen staan.

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:01:
[...]

En hoe kan ik zien of die S4 processor erin zit. Als ik bijvoorbeeld bij belsimpel kijk naar de specificaties, zie ik dat nergens tussen staan.
Aan het modelnummer. Je moet dan een Z520e hebben. De Z560e is de variant met S3 processor.

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:21
S4 processor is 1.5 GHz, de S3 processor (die moet je dus niet hebben) heeft 1.7 GHz.
Pagina: 1