2 maal Windows 7 in BIOS

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336783

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik had wat problemen met Windows 7, verkenner deed het opeens niet meer en dacht even Windows 7 te herstellen door opnieuw te installeren.
Dit heb ik al eens een keer gedaan, toen ging het vanzelf door de schijven te formatteren. Deze keer zag ik deze schermen niet bij het kopje "Aangepaste installatie".

Uiteindelijk ben ik doorgegaan, Windows 7 loopt weer goed maar alleen als ik opstart komt in de BIOS een bericht dat ik moet kiezen tussen Windows 7 en Windows 7?

Heb ik iets over het hoofd gezien?

Alvast bedankt,

Maxie1992

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-07 20:10
Windows herkent dat er al eens eerder een windows versie opgestaan heeft en heeft de huidige installatie naast deze versie gezet. Indien de vorige versie helemaal niet meer bestaat (geen bestanden meer van op de schijven) dan kan je deze verwijzing makkelijk verwijderen met behulp van msconfig.exe.
Windows-toets + R > "msconfig.exe" > *enter* > tablad 'boot' > kijken welke de juiste is en dan knop delete.

offtopic:
Wij tweakers groeten elkaar altijd al, dus dat er in je bericht bijzetten is niet nodig :)

[ Voor 11% gewijzigd door naam op 10-10-2012 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336783

Topicstarter
Hahaha oke, ik zal het groeten achterwege laten.

Heel erg bedankt, want het is verholpen. Bedankt voor de snelle reactie om half 12 's avonds n.b.

Fijne avond nog.

Maxie1992