Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

pop ups voor start downloading

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

• thunderball10
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-04-2023
Beste gebruikers,

Ik weet niet of je hier vanaf kunt geraken maar ik waag mijn vraag :-)
Al verschillende keren als ik iets wil downloaden kom ik op een site waar de download staat maar eer ik kan downloaden moet ik zo meedoen aan een ipad winnen ofzo en mijn mobile nr opgeven en dus aan zo'n abonnement meedoen, is er een manier om dit te kunnen omlopen?

groetjes

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 16:54

E-Vix

Nu met sneeuw!

Door 2cm lager op het juiste download linkje te klikken waarschijnlijk. Maar zonder voorbeelden is er moeilijk iets over te zeggen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• dollyking
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-11 15:51

dollyking

duck tape

beter opletten denk ik, je moet ook niet op de grote groene drukken.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Of nog simpeler: die sites / downloads niet gebruiken.

Soms is het leven zo makkelijk ;)

Hoe dan ook "natuurlijk" nooit bij dergelijke onzin je echte gegevens achterlaten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• thunderball10
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-04-2023
ik vul idd mijn gegevens niet in, een voorbeeld van wat mij voorkomt is dit, dus druk even op de link en dan tracht de knop download te drukken (dan kom je op een andere site en daar kun je dan van downloaden normaal gezien maar er komt dan een pop up

[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 10-10-2012 16:26 . Reden: URL aangepast ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sja. Als je warez probeert te downloaden moet je niet verbaasd zijn als je de aanbieder niet kunt vertrouwen...

We kunnen (zullen) je niet helpen met het omzeilen van beveiligingen, dit topic gaat op slot.

De oplossing is simpel: betalen voor je 'Play4Free funds'. En niet valsspelen in spelletjes ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.