Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Vooral gamen, BF3 op het hoogst mogelijke resolutie
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst zou ik rond de 1000 euro voor het systeem uitgeven met daarnaast een mooie monitor van rond de 200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Acer S243HLAbmii
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sterke grafische kaart en en goeie koeling aangezien ik met men laptop veel problemen krijg door overheating.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt maar men kan mij altijd merken of iets anders aanraden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
energie verbruik maakt me niet uit maar wil graag dat het systeem zo stil mogelijk is. ik heb al beetje gezocht voor stille componenten en ben op het volgende uitgekomen: game pc
alle kritiek/verbeter punten zijn welkom.
Vooral gamen, BF3 op het hoogst mogelijke resolutie
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst zou ik rond de 1000 euro voor het systeem uitgeven met daarnaast een mooie monitor van rond de 200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Acer S243HLAbmii
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sterke grafische kaart en en goeie koeling aangezien ik met men laptop veel problemen krijg door overheating.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt maar men kan mij altijd merken of iets anders aanraden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
energie verbruik maakt me niet uit maar wil graag dat het systeem zo stil mogelijk is. ik heb al beetje gezocht voor stille componenten en ben op het volgende uitgekomen: game pc
alle kritiek/verbeter punten zijn welkom.
[ Voor 6% gewijzigd door bwdl op 10-10-2012 15:49 ]