Toon posts:

Kerstcadeau 400 eu

Pagina: 1
Acties:
  • 2.156 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor IT bedrijf waar ik werk mag ik ons kerstcadeau bedenken voor ca. 400/500 euro per persoon. <+:)
Wat zou jij willen krijgen? Liefst iets tastbaars..
Hoor graag jullie ideëen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Een tablet doet het denk ik wel goed bij een IT bedrijf. Tenzij iedereen dat al heeft natuurlijk.
Anders een: NAS & BoxeeBox ofzo?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:57
Dat is nogal een geld zeg. Kun je niet een deel in een envelopje stoppen en voor 100 eu wat leuks doen? Stel je koopt een apparaat voor 400 euro voor iedereen dan is de kans groot dat een aantal er niks aan vind/het al heeft.

Zie bijvoorbeeld een tablet: leuk maar veel mensen zullen al zoiets hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Bartske op 10-10-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 18:37

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

idd een waardebon is dan beter , tablet is leuk maar mensen hebben speciale wensen , niet iedereen is gecharmeerd van een tablet van 400 of ze hebben er al 1 .

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:29
Gewoon iedereen een briefje van €500 geven, er is eigenlijk geen beter cadeau dan geld imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:13
Het Fantoom schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:23:
Gewoon iedereen een briefje van €500 geven, er is eigenlijk geen beter cadeau dan geld imo.
Hoe pakt je dat aan met de belastingdienst, immers lijkt mij een vergoeding van boven een kerstpakket (50 euro) niet belastingvrij is en als verlengstuk van je inkomen kan worden gezien.

Ik vind zelf fijn als je een keuze hebt dus bijvoorbeeld: tablet, nas of iets anders. Andere kant zou ik juist wat anders doen dan ict-gerelateerd maar juist activiteiten zoals workshops, bijzondere sporten, ballonvaren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Mij lijkt een combinatie van een gadget en bijvoorbeel een waardebon leuk. Denk aan een kindle met een amazon waardebon, of een iPod met een iTunes waardebon, of zelfs allebei? Dat moet voor 400 euro makkelijk kunnen.

Of zoiets: http://www.bol.com/nl/d/a...P_overig_sonyreaderbundel

Je snapt het idee wel. :)

[ Voor 28% gewijzigd door MicScott op 10-10-2012 17:59 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Iets van een waardebon waarmee je verschillende dingen kunt doen. Kunnen mensen zelf uitzoeken wat ze leuk vinden, dus dat doet het bij iedereen goed. Oké, misschien kun je daar geen 500,- mee vullen... Maar het is altijd jammerlijk als je een kerstcadeau geeft waar de helft van de mensen niks aan heeft. Of een pakket met verschillende dingen, zodat er voor iedereen wel wat leuks in zit.

Een veel voorkomende reactie van een origineel kerstpakket is namelijk "wat moet ik daar nou weer mee". :P

[ Voor 3% gewijzigd door bwerg op 10-10-2012 19:20 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:18
Instap DSLR

Ik zat voor mezelf aan deze te denken, maar dan met Sinterklaas. (moet hem wel zelf betalen)

pricewatch: Canon EOS 1100D + EF-S 18-55mm IS II Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:31

Pos

Hoorde dit laatst in een spotje voorbij komen. En precies wat de redenen hier nog gezegd worden, WTF moet ik nou weer met die spullen in dit pakket of whatever. En voor die 400/500 euro kun je best iets leuks uitkiezen..

Just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cadeaubon zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:44
Je werkt voor een goed lopend IT bedrijf, registreert je op Tweakers (vandaag) en vraagt dan naar een idee voor een Kerstcadeau voor een belachelijk hoog bedrag? :|

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
In een tijd als deze, denk dat toch de betere binding ontstaat met een vrij te besteden waardebon. Juist iets waar mensen de keuze in hebben is wat tastbaar maakt - volg het dan leuk op intern met een insteek van "wie / wat / wat heb je gedaan" naderhand. Ik vraag me toch wel af uit welke hoek dit nu precies komt, zoals hierboven al eerder aangetoetst.

[ Voor 28% gewijzigd door Virtuozzo op 10-10-2012 19:35 ]

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-10 18:00
Ik zou een Android 4 MK802 Hdmi-stick doen, met een RC11 remote. Ik heb echt alleen geen idee wat je met de overige 300/400 euro zou moeten doen.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:46

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Goed espresso-apparaat. Bijna iedereen drinkt koffie en het is tegenwoordig aardig hip aan het worden om goede koffie te kunnen zetten thuis :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Danny the dog schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:31:
Je werkt voor een goed lopend IT bedrijf, registreert je op Tweakers (vandaag) en vraagt dan naar een idee voor een Kerstcadeau voor een belachelijk hoog bedrag? :|
Mijn gok is dat hij allang een account heeft, maar daaronder ook bij zijn collega's bekend is.
Dan snap ik wel dat je een nieuw accountje aanmaakt.
Het moet immers een verrassing blijven.

De instap DSLR vond ik trouwens een uitstekend idee.
Heel veel mensen willen dat, maar de prijs is toch vaak een drempel.
Bij een IT bedrijf heeft zo ongeveer iedereen wel een tablet.
Pos schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:28:
Hoorde dit laatst in een spotje voorbij komen. En precies wat de redenen hier nog gezegd worden, WTF moet ik nou weer met die spullen in dit pakket of whatever. En voor die 400/500 euro kun je best iets leuks uitkiezen..

Just my 2 cents.
Pluim raad ik sowieso NIET aan.
Je bent zeer beperkt in je keuze en moet bij iedere aanbieder premium prijzen betalen.
Zo heb ik 200euro uitgegeven bij de oil en vinegar omdat er niets beters was.
Dan is contant of een VVV cheque veel beter.

[ Voor 32% gewijzigd door Sinned123 op 10-10-2012 19:52 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Nomad schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:47:
Goed espresso-apparaat. Bijna iedereen drinkt koffie en het is tegenwoordig aardig hip aan het worden om goede koffie te kunnen zetten thuis :)
Heh, daar zou je hier weinig mensen een plezier mee doen :P

Ik zou veel sneller naar een combinatie van item + waardebon neigen, anders kom je te snel uit op iets in de trant van "laten we het maar houden bij standaard item X wat de meerderheid wel wat zou vinden, de individuele werknemer tja dat is een moeilijke kwestie". Altijd een interessant punt om naar te kijken bij bedrijven :P

[ Voor 34% gewijzigd door Virtuozzo op 10-10-2012 19:51 ]

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 13:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

Sinned123 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:48:
[...]

De instap DSLR vond ik trouwens een uitstekend idee.
Heel veel mensen willen dat, maar de prijs is toch vaak een drempel.
Bij een IT bedrijf heeft zo ongeveer iedereen wel een tablet.
Sja. Met die tablet ben ik het eens.
Maar Instap DSLR.
Mensen die alleen een wat vakantiekiekjes willen, vinden zon ding veels te groot.
De meeste mensen die er wel in geintresseerd zijn (en in een bedrijf werken wat 400E kerstkado's weggeefd) zullen zelf al wel zo'n ding gekocht hebben.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi en welkom op GoT. Ik snap dat je op zoek bent naar goede ideeen, maar we verwachten hier een goede discussie over interessante zaken. Vanwege een gebrek aan discussiewaarde doe ik je topic voor je op slot. Succes met je zoektocht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.