Beste tweakers,
Ik speel nu al enkele maanden bf3 en om mijn prestaties (proberen) te verbeteren en om mij nog meer in de sfeer te laten komen wil ik mij een nieuwe headset aanschaffen.
Omdat ik vooral wil weten waar geluiden vandaan komen zoals: voetstappen, schoten enz...
dacht ik aan true 5.1 surround sound i.p.v gewoon 2.1.
Ik weet dat 2.1 over het algemeen beter klinkt (sennheiser) maar zoals ik al zei ben ik meer gericht op het kunnen positioneren.
Voor een 5.1 sound heb je meestal ook een soundcard nodig en omdat ik zelf niet veel weet over al het souncard gedoe, vraag ik of je bij de headset ook een goede soundcard kan geven.
Wat de headset dus moet hebben zijn:
-5.1 surround sound
-goede microfoon
-comfort (geen last na lange game sessies)
-goede bouwkwaliteit
-betaalbaar (niet boven de 200 voor de headset alleen)
-een soundcard
Alvast bedankt
R3dv3n0m
Ik speel nu al enkele maanden bf3 en om mijn prestaties (proberen) te verbeteren en om mij nog meer in de sfeer te laten komen wil ik mij een nieuwe headset aanschaffen.
Omdat ik vooral wil weten waar geluiden vandaan komen zoals: voetstappen, schoten enz...
dacht ik aan true 5.1 surround sound i.p.v gewoon 2.1.
Ik weet dat 2.1 over het algemeen beter klinkt (sennheiser) maar zoals ik al zei ben ik meer gericht op het kunnen positioneren.
Voor een 5.1 sound heb je meestal ook een soundcard nodig en omdat ik zelf niet veel weet over al het souncard gedoe, vraag ik of je bij de headset ook een goede soundcard kan geven.
Wat de headset dus moet hebben zijn:
-5.1 surround sound
-goede microfoon
-comfort (geen last na lange game sessies)
-goede bouwkwaliteit
-betaalbaar (niet boven de 200 voor de headset alleen)
-een soundcard
Alvast bedankt
R3dv3n0m
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 18:04 ]