Gebruikers met remote desktop laten verbinden via ip-adres

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinzy12
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-03-2021
Hoi Tweakeraars,

Ik ben op zoek naar een oplossing, zodat bijvoorbeeld een vriend via remote desktop met een virtuele machine op mijn server thuis kan verbinden d.m.v. een ip-adres, gebruikersnaam en wachtwoord. Ik zit te denken aan een 10.12.13.14 ipadres. Kunnen jullie mij advies geven hierover?? alvast bedankt!!

Mijn server draait op windows server 2008 r2 enterprise en de virtuele machines draaien allemaal(12 stuks) windows xp.

MVG,

Rinse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-06-2024

Big Womly

Live forever, or die trying

Microsoft's Remote Desktop Connection (zit standaard meegeleverd met de Pro)
TeamViewer

Wat heb je zelf al geprobeerd en wat zijn de problemen waar je tegenaan loopt?

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:17

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

En wat heb je inderdaad zelf al geprobeerd? Op welke zoektermen heb je zelf al gezocht en waar loop je tegenaan?

Oftewel, ik kan totaal niet achterhalen of je er uberhaubt zelf al inzet in gestopt hebt om je probleem op te lossen. Dit topic gaat om die reden dan ook op slot. Dit is overigens niet je eerste topic die vanwege gebrek aan eigen inzet gesloten wordt.

Mag ik je daarom met klem verzoeken om het algemene beleid nog eens door te nemen? En dan met name het stuk over het opstellen van een goede topicstart. Het algemeen beleid #quickstart

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.