Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MadMarine
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-11 11:56
Ik ben op zoek naar een 40 of 42 inch LED tv waarvan het beeld met de interne software 90 graden te draaien is. Een soort pivot of tilt functie dus, waardoor het scherm op portret formaat te gebruiken is.

Nou is dit helaas niet het type informatie wat makkelijk terug te vinden is bij de specificaties van een tv... Is er iemand die mij hier meer over zou kunnen vertellen? :)

Alvast bedankt!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:13

CeesKees

I rest my Kees

Is het niet makkelijker om de input in die stand aan te leveren?

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• MadMarine
CeesKees schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:54:
Is het niet makkelijker om de input in die stand aan te leveren?
Ik wil gebruik maken van de usb ingang icm een usb stickje, dus juist geen externe computer.

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-11 20:47

geerttttt

Manisch positief

MadMarine schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:56:
[...]

Ik wil gebruik maken van de usb ingang icm een usb stickje, dus juist geen externe computer.
Wat dacht je van dat je beeld bijna 2 keer zo breed is dan dat hij hoog is. Als je dat 90 graden draait snijd je zo'n 45 % van je beeld af, of hou je dat over aan zwarte balken...

Edit: en wat moet er op draaien dan? Kun je dan niet beter het bronmateriaal op je usb stick draaien? Dwz. of in photoshop alles 90 graden draaien als het plaatjes zijn, of met een videobewerkingstool je videomateriaal 90 graden draaien?

[ Voor 23% gewijzigd door geerttttt op 10-10-2012 14:59 ]

Oost west, 127.0.0.1 best!

• MadMarine
geerttttt schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:58:
[...]

Wat dacht je van dat je beeld bijna 2 keer zo breed is dan dat hij hoog is. Als je dat 90 graden draait snijd je zo'n 45 % van je beeld af, of hou je dat over aan zwarte balken...

Edit: en wat moet er op draaien dan? Kun je dan niet beter het bronmateriaal op je usb stick draaien? Dwz. of in photoshop alles 90 graden draaien als het plaatjes zijn, of met een videobewerkingstool je videomateriaal 90 graden draaien?
Hmmm goed punt. Eigenlijk maakt het geen fuck uit; als het bronmateriaal maar 90 graden gedraaid is 8)7
Ik ben duidelijk toe aan een nieuwe bak koffie ;)

[ Voor 3% gewijzigd door MadMarine op 10-10-2012 15:07 ]

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

MadMarine schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:56:
[...]

Maar dan nog.. Als je je afbeelding/ presentatie gewoon in die positie opmaakt, dan kun je gewoon de TV scheef ophangen en ben je klaar.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

MadMarine schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:07:
[...]

Hmmm goed punt. Eigenlijk maakt het geen fuck uit; als het bronmateriaal maar 90 graden gedraaid is 8)7
Ik ben duidelijk toe aan een nieuwe bak koffie ;)
Juist, wat ik gelijk al zei...

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Die kun je niet zomaar in de winkel kopen. Er is namelijk geen vraag naar dus die functie zetten ze er nooit in.
Als je zoiets zoekt, moet je zoeken op bedrijfsniveau. Schermen zoals ze bijvoorbeeld ook op vliegvelden hebben hangen maar die zullen hoogstwaarschijnlijk geen USB ingang hebben.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 08:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit valt onder aankoopadvies. Ik zet je even in het juiste subforum! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:39

DukeBox

loves wheat smoothies

Een bijkomen probleem is dat de 'passieve' ventilatie niet gemaakt is om een scherm vertikaal op te hangen..

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Pagina: 1