Toon posts:

CPU voor gaming computer?

Pagina: 1
Acties:
  • 401 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tijd voor een nieuwe CPU, na 6 jaar heeft mijn oude beestje zijn limiet bereikt. Ik ben goed op de hoogte als het gaat om Intel, maar AMD niet zoveel.
CPU market gaat zo snel, dat het als je het niet bij houd niet snel meer kan opsnuiven. AMD is me gewoon voorbij gegaan.

Dus wil nu eigenlijk vragen, AMD en Games? Goede combo voor weinig geld? Ik ben wel tegen de AMD FX-8120, AMD FX-4170 gelopen, is dat wat?

Kort maar krachtig, mijn vraag... wat wordt aangeraden als het gaat om CPU's? 1 eis, moet LGA1155 of AM3+ zijn.

DANKE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Had je dit reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie september 2012 al doorgenomen? Daar staan een aantal game-configuraties met diverse CPU's voor diverse budgetten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk zal ik voor een i5-processor gaan. Aangezien ik niet weet wat je budget is kan ik ook niet kiezen welke verstandig zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik spaar liever wat door dan dat ik 2 jaar later een nieuwe moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

i5 3570K best bang for buck atm :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:50

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Welkom op GoT :)

Het Shopping Forum is niet bedoeld voor "wat moet ik kopen" vragen. Neem eens een kijkje in Processors, Moederborden & Geheugen, maar lees wel even het lokale beleid voor je eventueel daar een nieuw topic opent.

Lees vooral ook nogmaals Bolletje in "AMD en Intel, for gaming" en Het algemeen beleid #topicplaatsen over het starten van topics :)

[ Voor 32% gewijzigd door Orion84 op 10-10-2012 19:51 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.