Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Galaxy S] Synchronisatie frequentie instellen (o.a. agenda)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.362 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Galaxy S, en ik heb mijn agenda gesynchroniseerd met mijn Gmail agenda. Maar ik zie bij de instellingen niet hoe ik de synchronisatie frequentie kan instellen (bijv. elk uur), en ik zie ook geen optie om een eenmalige synchronisatie (op DIT moment) uit te voeren. Mis ik iets ?

Oh ja...ik heb Android 2.3.3 Gingerbread als OS

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 13:28 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:50
alle google diensten zijn push of handmatig, zie ook hier:
http://www.ehow.com/how_12111218_schedule-syncs-android.html

Je kan dus wel de auto sync uitzetten, en handmatig een sync forceren in je account menu voor alle diensten, of in de betreffende app, achter je menu knop in de agenda zit waarschijnlijk een optie "vernieuwen" (althans bij android 4.1)

de tip uit de bovenstaande link om een sync schedule via een extra app te regelen zul je zelf even verder moeten onderzoeken, ik kon zo snel niks vinden met de voorgestelde zoekopdracht, maar die apps zullen er ongetwijfeld zijn

Strava

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Je had best iets meer eigen inzet mogen tonen, want dit is een behoorlijke basisvraag. Ondanks dat heb je toch je antwoord gekregen. Daarmee lijkt mij de kous af en sluit ik dit topic

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Dit topic is gesloten.