Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hey,

Ik zat net een beetje te kijken naar wat TW Steel horloges.
Nou zag ik op amazon.com dat heel veel types daar 50% korting hebben. Als voorbeeld:
http://www.amazon.com/TW-...0HPSN6/ref=pd_sbs_watch_6

Ik vraag me alleen af wat er qua kosten nog bijkomt. Uiteraard verzendkosten (welke niet heel hoog zijn), maar hoe zit het met douane e.d.? Ga dit vrij door of komt er dan een heffing op?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-07 21:55
NVM verkeerd gekeken.

[ Voor 84% gewijzigd door NotSoSteady op 10-10-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476843

Hangt van de prijs af en of je mazzel hebt.

Wat verstandiger is, is om te kijken of je hetzelfde product ook bij de .co.uk variant kan halen. (Vaa wel)
Zelfs als het dan door US seller verkocht wordt hoef je geen douanekosten te betalen. (Is tot nu to mijn ervaring met verschillende aankopen, varierend van 20 tot 160 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Vraaag schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:06:
Ik vraag me alleen af wat er qua kosten nog bijkomt. Uiteraard verzendkosten (welke niet heel hoog zijn), maar hoe zit het met douane e.d.? Ga dit vrij door of komt er dan een heffing op?
Zie ook douane.nl (of bijv http://www.postnlpakkette...ket-ontvangen/buitenland/). Kan idd best wat bijkomen, volgens de regels hoort dat ook. Als het niet gebeurt (zit je formeel misschien fout en) heb je qua kosten geluk.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476843

Formeel zit je inderdaad fout maar het betalen voor importeren vind ik de grootst mogelijke onzin als het producten betreft die niet in Europa te koop zijn. Dan moet ik dus 'boeten' omdat bedrijven in Europa geen zin hebben om het te distributeren.