AMD en Intel, for gaming

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 477531

Topicstarter
Dus loop nu al een tijd te zoeken naar nieuwe CPU's.
Na 6 jaar is mijn oude beestje verouderd....

Ik ben redelijk op de hoogte als het gaat om Intel... maar AMD???? Ik weet wat het is, maar heb er nooit me nek voor omgedraaid en om nu er proberen naar op te zoeken is zowat onbegonnen werk.

Mijn doeleinde is gaming. Intel is gewoon te duur. AMD is een goede leuke oplossing voor wat goedkoper. Dus, simpel en straight forward... AMD en gaming goede combo? Welke AMD CPU's staan gelijk aan Intel's? Which is the best bang for my buck? Kortom help please?

Dank! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Geen AMD cpu staat gelijk aan intel ;)
Gamewise biedt de AMD 965BE veel bang/buck aangezien de intel quad-core tegenhangers een stuk duurder zijn (en een stuk sneller, maar dat is nu nog niet zo relevant, wel over 2 jaar)
Beste game CPU is IMO de 3570K die sowieso de snelste non HT quadcore van het moment is en je kan hem ook nog super simpel een deftige OC geven richting de 4,5 ghz

[ Voor 27% gewijzigd door eL_Jay op 10-10-2012 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-07 17:19

Bolletje

Moderator Harde Waren
Dan ga je kijken naar reviews en benchmarks. Dit zijn basale vragen die met eigen onderzoek makkelijk zelf te achterhalen zijn.

Als je dan vervolgens toch nog vragen hebt over aankoopadvies dan kan je terecht in CAA.

Dit topic is gesloten.