Ik heb een HTC One X en ben van plan over te stappen naar een andere provider. Ik krijg dan ook een nieuw nummer. Nu is bij Android volgens mij ALLES gerelateerd aan je nummer: dat staat bij Google bekend en via dat nummer koop je apps etc. Als ik nu overstap en een nieuw nummer krijgt, wat heeft dat voor gevolgen voor de apps op mijn mobiel...? Moet ik dan ALLES van de grond af aan opnieuw gaan downloaden en instellen? Of ben ik alleen m'n betaalde apps kwijt?
Oftewel: wat gebeurt er precies wanneer ik een andere sim met een ander nummer in de mobiel stop? Waar moet ik rekening mee houden?
Meuh... alles is gerelateerd aan je Gmail-account, natuurlijk... Dus ik neem aan dat ik gewoon m'n nieuwe sim erin kan stoppen, vervolgens in moet loggen met m'n Gmail account en klaar... Of hoeft opnieuw inloggen nog geeneens en gaat dat allemaal buiten het telefoonnummer om?
Oftewel: wat gebeurt er precies wanneer ik een andere sim met een ander nummer in de mobiel stop? Waar moet ik rekening mee houden?
Meuh... alles is gerelateerd aan je Gmail-account, natuurlijk... Dus ik neem aan dat ik gewoon m'n nieuwe sim erin kan stoppen, vervolgens in moet loggen met m'n Gmail account en klaar... Of hoeft opnieuw inloggen nog geeneens en gaat dat allemaal buiten het telefoonnummer om?
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 10-10-2012 11:38 ]