categorie 6?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:45

3DDude

I void warranty's

Topicstarter
Enige tijd terug las ik wat over Vodafone Friend & Family..
Een topic dat ging over het afsluiten van een sim only abonnement van vrienden / family van zakelijke klanten. (met leuke korting dus. :))

Dus ik dacht ik ga dat nog eens doornemen (wellicht interessant)

krijg ik een of andere categorie 6 melding?

topic 1519223
Error™
Error™

Je hebt geen toegang tot categorie 6.

Het topic dat je op hebt gevraagd bevind zich (momenteel) in een voor jou afgesloten forum.

(interne identificatie: category::get_categorydata::category_not_allowed)
Wat is er nou gebeurd?, is het topic foetsie of verplaatst zodat ik er niet bij kan ?:S (kan wel in HK overigens)

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
What happened is dit:
Orion84 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:50:
We hoopten met dit nieuwe topic en de gestructureerde opzet zoals die in de topicstart is uitgelegd een frisse start te kunnen maken met dit gebeuren, zodat tweakers die andere tweakers een voordeel gunnen een manier hebben om elkaar te vinden.

Helaas blijkt inmiddels dat het erg lastig is om dit op een forum ordentelijk te laten verlopen. Het loopt hier dusdanig storm, dat het voor mensen met codes nauwelijks nog bij te houden is waar ze moeten beginnen met het uitdelen van hun codes en mensen houden zich ook niet altijd aan het stappenplan om hun reactie aan te passen.

Bovendien lijkt het er op dat mensen handig gebruik/misbruik maken van een loophole in de actie, waardoor er veel meer codes aangevraagd kunnen worden. Het is onduidelijk of het op deze manier aanvragen van codes strookt met de voorwaarden van de actie. We willen voorkomen dat er onnodig mensen gedupeerd raken, mocht er later gedoe ontstaan over deze codes. Daarom hebben we besloten het op deze manier faciliteren van deze uitwisseling te staken en dus dit topic te sluiten.

Modbreak:Dit topic zal op korte termijn uit het zicht worden verplaatst vanwege het grote aantal e-mail adressen die gebruikers zelf niet meer uit hun reacties kunnen halen.
Het topic staat in de TrashCan.

Inhoudelijk ga ik hier niet over, daar mag je de mods in kwestie over lastigvallen aanspreken als je nog vragen hebt ;) :+

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:45

3DDude

I void warranty's

Topicstarter
Bot he,

Ok toch bedankt voor je antwoord, weet ik ook weer waar ik aan toe ben :)

Be nice, You Assholes :)