geluidskaart naar stereo

Pagina: 1
Acties:

• angl2k
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 10:53
Ik heb dus sloeberboxjes :(

maar ik wil dus dat het geluid uit mijn sony stereo komt. ik heb alleen een 3,5mm jack, en mijn stereo heeft van die rood-witte aansluitingen (cinch ofzo:?)

de vraag is dus: welke adapter moet ik halen? ik had ff rondgekeken bij conrad en kon deze vinden:

http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0208005400985873303&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=2442&TK_PAR[MEDIUM]=89

is dit de goede?

Verwijderd

idd, gewoon jack naar tulpaansluiting
ennuh... niet in de phono pluggen btw :)

• angl2k
Op donderdag 29 maart 2001 16:01 schreef spaceben het volgende:
idd, gewoon jack naar tulpaansluiting
ennuh... niet in de phono pluggen btw :)
nee sorry verkeerde link :)

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:02
De heeft letterlijke E L K E audio- of electronicazaak!!! Zit jij aan je toetsenbord vastgeroest of zo?!?!

Ga eens naar buiten! :)

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je moet dat niet bij conrad kope, maar gewoon bij de plaatselijke electro boer/pc winkel! dan heb je geen remours shit enzo! :)

• angl2k
ik was ook niet van plan om hem bij Conrad te halen, alleen ik weet nu hoe het eruit ziet!

morgen ff langs de electroboer en daarna vette muziek luisteren

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:16
sorry hoor, maar WTF moet je met zo'n adapter, het enige wat je nodig hebt is zo'n koptelefoonplug die overgaat in 2 tulp (rood/zwart, rood/wit) en natuurlijk of een aux ingang op je stereo, of welke ingang dan ook op een versterker

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
idd, gewoon zo kabeltje, ligt bij iedere audio zaak
Pagina: 1