Faster than Light is een indie game die vrij recent is uitgekomen. En is te koop op de website voor ~7,50 euro.
In de game ben je een kapitein van een ruimteschip, in mijn geval "the Bottle XII". Je onderschept een belangrijk bericht van de rebellen en die moet je naar de Federatie brengen! Om bij het eindpunt te komen moet je door 8 verschillende zonnestelsels navigeren. Elk zonnestelsel heeft andere events, soms moet je een rebellenschip vernietigen voor het de floot kan vertellen waar je bent. Soms kom je een spacestation tegen dat wordt aangevallen door piraten en soms gebeurd er niets... De game is grafisch niet spectaculair en het wordt een stuk leuker wanneer je je fantasie er wat bij gaat gebruiken.
Tijdens je ruimtereis kan je nieuwe crew-leden inhuren, nieuwe wapens kopen, je ruimteschip upgraden etc etc. Elk potje vergt een andere tactiek want je kan nooit dezelfde items kopen (door de events, shops verschillen ook etc).
De uitdaging in de game is dus het einde halen. Ik heb nu al een behoorlijk aantal potjes gespeeld en ik ben maar één keer tot het einde gekomen op easy en dat eindige niet goed...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps