![]() |
Welkom in het NHL topic! |
Waarom een NHL topic? |
Omdat NTSM opgeheven wordt en ik te lui ben een nieuwe TS te verzinnen |
Oke, NHL... Info? |
http://www.nhl.com Wikipedia: National Hockey League |
Oké, waar waren we? Oh ja, de lock-out!
Eerlijk gezegd ben ik gestopt mezelf op de hoogte te houden over de gang van zaken. Ik merk wel wanneer ze eruit zijn....
Eerlijk gezegd ben ik gestopt mezelf op de hoogte te houden over de gang van zaken. Ik merk wel wanneer ze eruit zijn....
Hier in Tilburg heeft men geregeld (althans, hoopt men) dat tijdens de lock-out er een NHL speler bij de Trappers komt spelen: Dustin Jeffrey die bij de Pittsburgh Penguins speelt. Maarja, eerst zien, dan geloven
De islam kan uw vrijheid schaden
Wat moet een speler van NHL-kaliber dan in NL? 
En verder met Erazzzer, ik zie wel wanneer ze eruit zijn. Wel dikke ellende i.i.g., maar zit toch in Seoul dus had toch weinig van het seizoen mee kunnen krijgen anders
En verder met Erazzzer, ik zie wel wanneer ze eruit zijn. Wel dikke ellende i.i.g., maar zit toch in Seoul dus had toch weinig van het seizoen mee kunnen krijgen anders
Weet iemand of ESPN dit jaar weer zendrechten heeft gekregen? Vond het nogal klote dat dat vorig jaar niet zo was. Ik ga nooit speciaal voor een wedstrijd zitten, maar als ik er bij het zappen langskom dan blijf ik altijd hangen.
http://steamcommunity.com/id/nijn
ESPN America had wel de rechten afgelopen seizoen. Ik heb gewoon NHL kunnen kijken op ESPN America.
Hebben ze pas later in het seizoen gekregenNiellie41 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:47:
ESPN America had wel de rechten afgelopen seizoen. Ik heb gewoon NHL kunnen kijken op ESPN America.
Ze zijn er mogelijk uit! 2 november is nu als voorlopige startdatum gepland. Ben benieuwd.....
Geen idee of iemand nog interesse in dit topic heeft, maar de start is weer uitgesteld tot 30 november
Vorig jaar duurde het bij de NBA ook tot eind december voordat de lock out over was. Uiteindelijk krijg je dan een krankzinnig wedstrijdschema om maar zoveel mogelijk nog te kunnen spelen. Resultaat, veel slechte wedstrijden en blessures.
Kopitar speelt op dit moment al in Zweden om ritme te behouden. De LA Kings center begon eindelijk zich te ontwikkelen tot een franchise player samen met Dustin Brown en Drew Doughty.
Was een schitterend seizoen voor de Kings vorig jaar. Sinds 1993 weer in de finale, maar nu ook winnen. Zelfs Gretzky, de speler waardoor ik Nhl ben gaan volgen, kreeg dit niet voor elkaar.
Kopitar speelt op dit moment al in Zweden om ritme te behouden. De LA Kings center begon eindelijk zich te ontwikkelen tot een franchise player samen met Dustin Brown en Drew Doughty.
Was een schitterend seizoen voor de Kings vorig jaar. Sinds 1993 weer in de finale, maar nu ook winnen. Zelfs Gretzky, de speler waardoor ik Nhl ben gaan volgen, kreeg dit niet voor elkaar.
Zeker wel interesse hoor Erazzzer! Het is jammer dat die deal nog niet rond is, het is te hopen dat we niet echt een compleet seizoen moeten gaan skippen !
Verder uitstel dus ...NHL announces cancellation of schedule through Dec. 14 and 2013 All-Star Weekend in Columbus
NEW YORK - The National Hockey League announced today the cancellation of the 2012-13 regular-season schedule through December 14. The NHL also announced the cancellation of the 2013 NHL All-Star Weekend scheduled for Jan. 26-27 in Columbus, Ohio. The cancellations are necessary due to the absence of a new Collective Bargaining Agreement between the NHL Players' Association and the NHL.
A total of 422 regular-season games -- 34.3 percent of the season -- were scheduled for Oct. 11 through Dec. 14.
"The reality of losing more regular-season games as well as the 2013 NHL All-Star Weekend in Columbus is extremely disappointing," said NHL Deputy Commissioner Bill Daly. "We feel badly for NHL fans and particularly those in Columbus, and we intend to work closely with the Blue Jackets organization to return the NHL All-Star events to Columbus and their fans as quickly as possible."
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
De lock-out is voorbij! In de komende uren word een nieuwe CBA getekend en nog voor het einde van de maand begint de NHL!!!
Goed nieuws!
YES! Het lijkt er op dat iets minder dan de helft van alle wedstrijden in de reguliere competitie nog gespeeld gaan worden.
[ Voor 93% gewijzigd door Arie- op 08-01-2013 12:45 ]
Verwijderd
Hier is het nieuwe topic dus.
Ja een regulier seizoen van 48 games is nodig.
Ben al aan het kijken om in April naar Detroit te gaan.
Ja een regulier seizoen van 48 games is nodig.
Ben al aan het kijken om in April naar Detroit te gaan.
Verwijderd
Officieel,
Puck drop volgende week zaterdag 19 Januari.
Ook het officiele rooster van 48 games staat online.
Puck drop volgende week zaterdag 19 Januari.
Ook het officiele rooster van 48 games staat online.
En we starten met Flyers - Pens. Wat een wedstrijd om mee te beginnen!
Nu Kings-Hawks, vanavond Bruins-Rangers. Heerlijk!!!
Verwijderd
Pens - Flyers
Had hier wel meer van verwacht, na de playoffs van vorig jaar.
Rivaliteit op een laag pitje?
Al had Simmonds wel zin in een opstootje hier en daar.
Had hier wel meer van verwacht, na de playoffs van vorig jaar.
Rivaliteit op een laag pitje?
Al had Simmonds wel zin in een opstootje hier en daar.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2013 00:04 ]
Pens hebben de eerste punten weer binnen!
Ja, heb wel wat meer agressie verwacht. Kijken of Rangers - Bees wat meer actie brengen
Ja, heb wel wat meer agressie verwacht. Kijken of Rangers - Bees wat meer actie brengen
Aangezien ik mn TVabo teruggeschroeft had heb ik gisteren NHL Gamecenter Live aangeschaft. Vrouw blij dat ik nu live op m'n iPad kan kijken 
Genoten van Phi - Pit
Nu alleen nog de recente versie van de app op de PS3 zodat ik het op TV kan kijken.
Genoten van Phi - Pit
Nu alleen nog de recente versie van de app op de PS3 zodat ik het op TV kan kijken.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Ik heb ook GameCenter Live aangeschaft. Goede prijs ook wel, voor het verkorte seizoen.
Canucks niet echt goed begonnen en de "goalie controversy" is nu in volle gang in Vancouver
Canucks niet echt goed begonnen en de "goalie controversy" is nu in volle gang in Vancouver
Verwijderd
Ik hoorde dat Gamecenter live veel last heeft van zwarte blackouts in Europa, maar niet bij jullie dus, zo te horen.
Morgen spelen er heel wat teams. Eindelijk weer NHL na de lock out.
Kijken jullie via de PC een livestream of hebben jullie ESPN?
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Ik moest location services ff aanzetten op m'n iPad, ben nu weer aan het genieten van een wedstrijd vd FlyersVerwijderd schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:29:
Ik hoorde dat Gamecenter live veel last heeft van zwarte blackouts in Europa, maar niet bij jullie dus, zo te horen.
Streaming via NHL Gamecenter.PM_Petrol schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:31:
Morgen spelen er heel wat teams. Eindelijk weer NHL na de lock out.
[ Voor 28% gewijzigd door Oogje op 20-01-2013 20:18 ]
Bij thuiswedstrijden van de Rangers kijk ik via Game Center. Ze hebben dan de feed van MSG Network. Bij uit-wedstrijden gebruiken ze andere feeds en kijk ik altijd via een stream om zo alsnog MSG Network te kunnen zien.
Ik zie trouwens dat ESPN America ook weer wedstrijden laat zien, ook live.
Morgen bv. om 19H Winnipeg at Boston en in de nacht van dinsdag op woensdag Philadelphia at New Jersey
Morgen bv. om 19H Winnipeg at Boston en in de nacht van dinsdag op woensdag Philadelphia at New Jersey
Verwijderd
Kenny Holland: “We might not make the playoffs, team’s streak of 21 straight postseason appearances could come to an end in 2013."
Van je eigen GM, moet je het maar aanhoren.
Maja misschien is het toch de waarheid als je ziet hoe ze spelen wegens; veel blessures, Holmstrom, Lidstrom en Stuart weg.
Van je eigen GM, moet je het maar aanhoren.
Maja misschien is het toch de waarheid als je ziet hoe ze spelen wegens; veel blessures, Holmstrom, Lidstrom en Stuart weg.
Wat ik gezien heb van die wedstrijd hebben ze vooral defensief nog wat werk voor de boeg.
Verwijderd
Heel veel ja, meer bewegen en niet stil blijven staan.Oogje schreef op maandag 21 januari 2013 @ 17:23:
Wat ik gezien heb van die wedstrijd hebben ze vooral defensief nog wat werk voor de boeg.
Yup en helaas zit ik met m'n Gamecenter dan met een blackout area kom ik net achter.Fuelke schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:54:
Ik zie trouwens dat ESPN America ook weer wedstrijden laat zien, ook live.
Daar had ik niet bij stilgestaan, gelukkig zenden ze daar niet heel veel uit.
M'n team (Flyers) gaat ondertussen niet echt super...
Mijn Rangers spelen ook niet echt geweldig. Ze moeten echt beter spelen aangezien 20% van het seizoen al voorbij is en we staan 12e met 5-5-0...
De Canucks hadden en matige start, slechts twee winstpartijen uit de eerste zes wedstrijden. Gelukkig zaten er wel een paar OT verliespartijen tussen. De laatste vijf wedstrijden werden allemaal gewonnen: 7-2-2 en daarmee derde in de Western Conference.
Nou... Gisteren geweldig gespeeld zeg. 5-1 gewonnen van de Bolts. Sinds vorige week hebben we JT Miller (first round draft pick uit 2011) bij de selectie gehaald en Mike Rupp geruild met Minnesota voor Darroll Powe. Wat een verschil zeg. 2 spelers erbij en we hebben gelijk 4 lijnen waar het gevaar van komt.
Gisteren goals van de 1e, 2e, 3e en 4e lijn. Dat is nou mooi om te zien!!!
Gisteren goals van de 1e, 2e, 3e en 4e lijn. Dat is nou mooi om te zien!!!
Dat is echt het nadeel van zo'n kort seizoen, 1 slechte streak en je bent gezien.Ezequiel schreef op maandag 11 februari 2013 @ 01:29:
Mijn Rangers spelen ook niet echt geweldig. Ze moeten echt beter spelen aangezien 20% van het seizoen al voorbij is en we staan 12e met 5-5-0...
Of zoals bij de Flyers een paar bepalende spelers die geblesseerd zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Oogje op 11-02-2013 14:35 ]
Shortened season is de uitgelezen kans voor mindere teams om de play offs te halen. De Oilers, Toronto, Montreal en Anaheim hebben nu met een goed begin een goede positie. Ze staan veel hoger dan vorig jaar, maar het seizoen duurt nog 30 wedstrijden. Echter, met die voorsprong krijg je toch een extra zetje in derug.
Verwijderd
Blackouts zijn te omzeilenOogje schreef op zondag 10 februari 2013 @ 19:11:
[...]
Yup en helaas zit ik met m'n Gamecenter dan met een blackout area kom ik net achter.
Daar had ik niet bij stilgestaan, gelukkig zenden ze daar niet heel veel uit.
M'n team (Flyers) gaat ondertussen niet echt super...
Gave compilatie!
vannacht genoten van Flyers - Penquins, wat een spannende pot was dat
Deze bekent bij de heren?? Wikipedia: Hockey: A People's History
Schijnt niet zo extensive the zijn als Ken Burns' Baseball maar ben er wel benieuwt naar.
Schijnt niet zo extensive the zijn als Ken Burns' Baseball maar ben er wel benieuwt naar.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Zojuist een 720p streamcap van Canucks @ Predators gekeken, niet zo'n boeiende pot, met uitzondering van de laatste twee minuten. Op dat moment mochten de Canucks een 1-0 voorsprong verdedigen met een man minder op het ijs om dat Burrows met nog 2:13 te gaan een penalty kreeg. Canucks staan er voor het zoveelste seizoen op rij behoorlijk goed voor in de eigen division. Echter, hoe goed de Blackhawks er voor staan in de western conference is absurd. Ik heb dat team nog niet echt in de gaten gehouden dit seizoen, maar zij staan goed voor.
Zo, de competitie is aardig gevorderd. Gemiddeld nog zo'n 8 wedstrijden per team te gaan. In het oosten vier voorspelbare teams bij de bovenste acht: Capitals, Penguins, Bruins en Candadiens. Ook in het het westen vier voorspelbare teams bij de bovenste acht: Sharks, Kings, Canucks en Blackhawks. Deze acht gaan de playoffs wel halen.
Over "mijn" Canucks: eindelijk weer degelijke centers op de 2nd and 3rd line. Derek Roy een goede aanwinst en Kesler weer fit na een gebroken voet en andere blessure daar aan voorafgaand. Het zit met de forwards wel goed. Een iets minder breede verdediging, maar ik zie het wel zitten voor de playoffs.
Over "mijn" Canucks: eindelijk weer degelijke centers op de 2nd and 3rd line. Derek Roy een goede aanwinst en Kesler weer fit na een gebroken voet en andere blessure daar aan voorafgaand. Het zit met de forwards wel goed. Een iets minder breede verdediging, maar ik zie het wel zitten voor de playoffs.
[ Voor 31% gewijzigd door Arie- op 12-04-2013 10:26 ]
Mijn Flyers.....huilen met de pet op!
Op naar het volgende seizoen maar
Op naar het volgende seizoen maar
Ik zie dat gamecenter live nu te krijgen is voor $19,95. Opzich heb ik dat wel over voor de playoffs, mits ik alle wedstrijden ook daadwerkelijk live kan kijken. Dit is een beetje onduidelijk, ik lees over blackouts, maar ik kom er niet achter of dit ook in Nederland zo is.
Iemand die al gebruik maakt van deze dienst?
https://gamecenter.nhl.com/nhlgc/secure/gclsignup
Edit: Nevermind, ik heb de gok maar genomen. Het ziet er allemaal heel netjes uit. Ook de app voor xbmc werkt goed. Ik zal waarschijnlijk maar een paar wedstrijden live kunnen zien vanwege de tijden, maar voor nog geen 16 euro vind ik het een goede deal. Ik laat nog wel even weten hoe het allemaal werkt met live beelden.
Go Pens!
Edit: Nevermind, ik heb de gok maar genomen. Het ziet er allemaal heel netjes uit. Ook de app voor xbmc werkt goed. Ik zal waarschijnlijk maar een paar wedstrijden live kunnen zien vanwege de tijden, maar voor nog geen 16 euro vind ik het een goede deal. Ik laat nog wel even weten hoe het allemaal werkt met live beelden.
Go Pens!
[ Voor 31% gewijzigd door SaN op 30-04-2013 16:31 ]
Yup, maar nog nooit de playoffs. Heb net afgelopen seizoen voor 50 euro gekeken. Geen last van blackouts gehad en flink wat wedstrijden kunnen kijken. En ik ben een zeer tevreden gebruiker, moet wel zeggen dat ik meestal op m'n iPad kijk. Op de ps3 heb ik iets last van lag.SaN schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:05:
Ik zie dat gamecenter live nu te krijgen is voor $19,95. Opzich heb ik dat wel over voor de playoffs, mits ik alle wedstrijden ook daadwerkelijk live kan kijken. Dit is een beetje onduidelijk, ik lees over blackouts, maar ik kom er niet achter of dit ook in Nederland zo is.
Go Pens!
Flyers zitten niet in de playoffs, maar ik ga wel een laar wedstrijden kijken. ik ben eigenlijk wel benieuwd of m'n cc nog een keer aangeslagen wordt.
Ik vind nu een scheme van de playoffs, waar de lijntjes verbonden zijn. Betekend dit dat er nu volgens schema gespeeld wordt, of zijn de semi's nog steeds 1e tegen laatste seed? Ik heb voor beide een verwachting ingevuld, waar 2 verschillende finales uitkomen.
De eerste volgens seed:

De tweede volgens schema:

Edit:
Nvm, zie net dat de lijntjes niet verbonden zijn. Seeds dus...
De eerste volgens seed:

De tweede volgens schema:

Edit:
Nvm, zie net dat de lijntjes niet verbonden zijn. Seeds dus...
[ Voor 7% gewijzigd door Erazzzer op 30-04-2013 19:12 ]
Verwijderd
Afgelopen nacht(was meer ochtend
) live Wings vs Ducks gekeken via Gamecenter.
Geen FSD broadcast maar NBC, die gasten zijn niet om aan te horen.
Geen FSD broadcast maar NBC, die gasten zijn niet om aan te horen.
Verwijderd
Was een spannende wedstrijd tussen de Ducks en Wings (1-1 in Series)
Nu maar even slapen.
Nu maar even slapen.
Zo, net even de highlights daarvan gekeken, die eerste wrister van Abdelkader was aardig hard. Op de Engels talige fora wordt gezegd dat de blues en kings een behoorlijk gave pot moet zijn geweest. Voordat ik hier zaken ga schrijven: gelden hier voor spoilers dezelfde regels als voor de tv series? In dat geval zal ik namelijk vaak een dag uit dit topic moeten blijven, omdat ik zelden een wedstrijd live kijk.
Tenslotte nog een lekker fout Canucks motivatie filmpje:
Tenslotte nog een lekker fout Canucks motivatie filmpje:
Verwijderd
Daar heb ik ook highlights van gezien tijdens de breaks in de Ducks - Wings game.
Ik zie in de starterspost niets over tags van spoilers gebruiken of dergelijk.
Ik zie in de starterspost niets over tags van spoilers gebruiken of dergelijk.
Duidelijk, morgenochtend om 700 werken, de Canucks van vanacht ga ik dus sowieso niet live kijken. Dan maar een torrentje
pakken voor morgenmiddag/-avond of zondagavond. Moet ik wel twee dagen wegblijven van YouTube Facebook en Google+.
Verwijderd
Haha ja dat is zo.
In de USA en Canada lees je het ook nog in de kranten.
Zover is het hier nog niet (Zal denk ik ook niet gaan gebeuren)
Zijn er toevallig tweakers, die in Augustus naar Ahoy (Rotterdam) gaan voor het IJshockey toernooi?
Zijn er toevallig tweakers, die in Augustus naar Ahoy (Rotterdam) gaan voor het IJshockey toernooi?
Heb (afgelopen zomer?) wel overwogen om naar Arnhem (als ik me dat goed herinner) te gaan, toen ik de prijs las voor dat evenement twijfelde ik niet eens en zette ik het onmiddellijk uit mijn hoofd. Ik heb wel een keer pech gehad tijdens de playoffs één of twee jaar geleden. Ik zag toen de winnaar van een wedstrijd helaas op 601 staan om negen uur 's ochtends, terwijl de torrent vijf minuten later binnen was.Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:22:
Haha ja dat is zo.
Verwijderd
Dat is balen ja 
601, daar bedoel je teletekst mee neem ik aan?
Ja ik weet de prijzen wel
Ken je nagaan wat ik kwijt ben als ik naar Detroit gaat, 1 a 2x per jaar.
601, daar bedoel je teletekst mee neem ik aan?
Ja ik weet de prijzen wel
Ken je nagaan wat ik kwijt ben als ik naar Detroit gaat, 1 a 2x per jaar.
Verwijderd
Sniper Datsyuk van afgelopen nacht
YouTube: DET vs ANA Match 4 - Playoffs 2013 - Pavel Datsyuk Scores
YouTube: DET vs ANA Match 4 - Playoffs 2013 - Pavel Datsyuk Scores
Die Nederlandse media ook... Nooit besteden ze aandacht aan ijshockey, maar vandaag is teletekst 601 een dikke spoiler
Verder lezen kan op http://redwings.nhl.com/club/news.htm?id=684375It's not just hockey, it's HBO
DETROIT – A production crew from HBO arrived at Joe Louis Arena on Thursday.
Cameras caught footage of the Red Wings’ practice, as well as the team’s afternoon barbeque on the veranda outside the east entrance over-looking the Detroit River.
The crew is in town to begin work on the Emmy-winning reality show, “24/7 Road to the Winter Classic”, which is set to air on the premium cable network during the month of December.
The 2014 Winter Classic, between the Red Wings and their Original Six rival Toronto Maple Leafs, is set to take place on New Year’s Day at Michigan Stadium on the campus of the University of Michigan in Ann Arbor.
In the past, the series ...
Ik heb de vorige twee versie gezien op Youtube (vrees wel dat de links niet meer beschikbaar zijn), en het is heel leuk om te zien, dus ik hoop dat ik deze editie ook kan meepikken.
Voor de geinteresseerden, ik heb beide HBO series destijds opgenomen en nog in mijn bezit. Zowel de Pittsburgh - Washington serie als de NY Rangers - Philadelphia serie.
Heel erg leuk om te kijken inderdaad. Ik geloof dat ik deze link al eens gepost heb, en toen mocht het volgens mij. (Grijs gebied?) In ieder geval een leuke hockey community. Vroeger was het alleen hockey namelijk. Hier kan je de serie ook vandaan halen als hij uitgezonden is.
http://www.thesportstorrentnetwork.co.uk/index.php
Hmm.. Ze hebben tegenwoordig natuurlijk een invite systeem. Ik zie wel dat daar waarschijnlijk snel verandering in komt. Hopelijk voor de start van de regular season dan.
What are invites and how do I get/use them?
We no longer give out invites due to some members selling them we are coming up with a new invite system
http://www.thesportstorrentnetwork.co.uk/index.php
Hmm.. Ze hebben tegenwoordig natuurlijk een invite systeem. Ik zie wel dat daar waarschijnlijk snel verandering in komt. Hopelijk voor de start van de regular season dan.
What are invites and how do I get/use them?
We no longer give out invites due to some members selling them we are coming up with a new invite system
[ Voor 33% gewijzigd door SaN op 27-09-2013 00:08 ]
Ik kan ze eventueel in mijn Dropbox gooien voor geinteresseerden. Laat het maar weten
Ik heb nog een invite voor TSTN, de website heeft ook voetbal wedstrijden en andere sporten. Als je een indicatie wilt hebben van wat er zoal opstaat moet je me even een dm sturen.
Verder: realignment, ik ben benieuwd of het seizoen gaat bevallen en wat het precies meebrengt aan wedstrijden, de vier divisies zijn namelijk niet allemaal even groot. Ik heb mijn Canucks niet in de gaten gehouden, Schneider is weg en Luongo behouden, hopelijk wat minder gezeik over wie er in de goal mag staan. Verder zou ik het niet zo weten. misschien komend weekend maar even inlezen.
Verder: realignment, ik ben benieuwd of het seizoen gaat bevallen en wat het precies meebrengt aan wedstrijden, de vier divisies zijn namelijk niet allemaal even groot. Ik heb mijn Canucks niet in de gaten gehouden, Schneider is weg en Luongo behouden, hopelijk wat minder gezeik over wie er in de goal mag staan. Verder zou ik het niet zo weten. misschien komend weekend maar even inlezen.
Zoals boven vermeld werken invites momenteel niet (of wel zo te zien? oja je kon je bonus niet meer omzetten). Als het goed is kan je ook elke eerste van de maand nog inschrijven ...
Benieuwd of je naar deze site mag linken terwijl bij de tv topics ik nul komma nul zie en er wel een kan gebruiken
Benieuwd of je naar deze site mag linken terwijl bij de tv topics ik nul komma nul zie en er wel een kan gebruiken
[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 27-09-2013 15:03 ]
Verwijderd
Live heeft voor mij toch de voorkeur als dit uitkomt.
Nadeel van de site, is je ziet de grote van de torrent en of hoelang de match duurt; Is het langer dan 1uur en 35 a 40 minuten kan je er vaak genoeg van uitgaan dat de game eindig met verlenging of SO.
Nadeel van de site, is je ziet de grote van de torrent en of hoelang de match duurt; Is het langer dan 1uur en 35 a 40 minuten kan je er vaak genoeg van uitgaan dat de game eindig met verlenging of SO.
Ik heb mezelf geleerd om te downloaden zonder daarnaar te kijken :-) In utorrent heb ik de grootte kolom uitgeschakeld.
Ik zet in MPC-HC altijd de statusbalk uit voordat ik de video open, en tijdens het bekijken ook de muis niet bewegen zodat je geen indicatie krijgt waar je je ergens in de video bevindt. Het is inderdaad wel zo dat OT vaak te herkennen valt aan bestandsgrootte, achja, soms doe ik dan maar net of ik gek ben.
Verwijderd
Van nhl.com
Best wel benieuwd naar eigenlijk.According to Sovietsky Sport in Russia and Yahoo's Puck Daddy blog, the 43-year-old will play Friday for CSKA Moscow of the Kontinental Hockey League against Mettalurg Magnitogorsk.
It would be Fedorov's first game since retiring following the 2011-12 season, when he was Magnitogorsk's captain. Fedorov has been general manager of CSKA since 2012.
Was eigenlijk altijd voorstander van groot ijs aangezien landen wedstrijden (ok, ok alleen het WK en de OS) me het meest intereseerden maar als je groot ijs in zo'n triest euro competitie ziet ben je daar ook weer van genezen
[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 10-10-2013 20:17 ]
Dat zag er spectaculair uit 
Zo, het seizoen begint eindelijk
. Playoffs zijn gestart en Montreal speelde in wedstrijd 3 tegen Tampa Bay voor het eerst thuis. En dat leverde deze pre-game intro op
(bijna perfect op "Roseanne" voor het volkslied na; ruimte over voor perfectie in wedstrijd 4 dus
).
[YouTube: http://youtu.be/X1uikNhwcdY]
Geen/niet per se een Montreal fan maar imo kan er niks op tegen de sfeer daar (zeker tijdens de playoffs) ...
edit: deze pre-game is overigens zeker niet minder
[YouTube: http://youtu.be/X1uikNhwcdY]
Geen/niet per se een Montreal fan maar imo kan er niks op tegen de sfeer daar (zeker tijdens de playoffs) ...
edit: deze pre-game is overigens zeker niet minder
[ Voor 38% gewijzigd door apis29 op 21-04-2014 18:30 ]
Ben van plan om naar Canada op vakantie te gaan, half september tot eerste week oktober. Ik zou dan net op tijd zijn voor de eerste competitie wedstrijd tussen de Calgary Flames en Vancouver Canucks. Zit nog wel even te kijken waar ik het beste kaarten vandaan kan halen. Op zich maakt de prijs me niet zo heel veel uit, wil gewoon in de eerste ring zitten. Heeft iemand hier tips waar ik het beste kaarten vandaan kan halen? De officiele start verkoop is 19 september... dat zou precies de datum zijn waarop ik vertrek...apis29 schreef op maandag 21 april 2014 @ 18:10:
Zo, het seizoen begint eindelijk. Playoffs zijn gestart en Montreal speelde in wedstrijd 3 tegen Tampa Bay voor het eerst thuis. En dat leverde deze pre-game intro op
(bijna perfect op "Roseanne" voor het volkslied na; ruimte over voor perfectie in wedstrijd 4 dus
).
[video]
edit: deze pre-game is overigens zeker niet minder![]()
[video]
Hopelijk leest iemand dit die ervaring heeft met NHL tickets kopen.
Alvast bedankt!
Denk dat de meeste kaarten in vrije verkoop afkomstig zijn van seizoenskaarthouders, zeker voor de 1e ring. Via de club kom je bij ticketmaster uit om direct een kaartje te kopen maar dat is dus pas vanaf 19 september te zien idd wat er beschikbaar is. Daarnaast is er dus het aanbod van mensen die van hun kaarten af willen en blijkbaar is het min of meer officiele kanaal daarvoor "ticket exchange" (e-tickets), voor die wedstrijd specifiek http://www.ticketsnow.com...ary-10-8-2014?PID=1584029
Reken dus op zo'n $300 per kaartje minimaal voor de 1e ring via de herverkoop (bij de openingswedstrijd)
Andere gelijksoortige sites (om op te kijken iig) zijn Excite, Seatgeek, Stubhub maar lijken veelal dezelfde aanbieders. Anders kom je op marktplaats-achtige sites terecht als craigslist en kijiji ...
Zou eerst wachten op de 19e en asap proberen erin te komen. Of gewoon naar een pre-season wedstrijd (of lagere divisie club)
Reken dus op zo'n $300 per kaartje minimaal voor de 1e ring via de herverkoop (bij de openingswedstrijd)
Andere gelijksoortige sites (om op te kijken iig) zijn Excite, Seatgeek, Stubhub maar lijken veelal dezelfde aanbieders. Anders kom je op marktplaats-achtige sites terecht als craigslist en kijiji ...
Zou eerst wachten op de 19e en asap proberen erin te komen. Of gewoon naar een pre-season wedstrijd (of lagere divisie club)
Kan iemand tegen de tijd dat het seizoen start een nieuw topic maken specifiek voor seizoen 2014-2015?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Ik koop mijn tickets altijd via http://www.ticketnetwork.com/default.aspx
en laat ze bezorgen in mijn hotel.
en laat ze bezorgen in mijn hotel.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Iedereen daar verder.
[ Voor 20% gewijzigd door Señor Sjon op 17-10-2014 00:13 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.