Toon posts:

Ik kan nie kiezen Tussen.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een Asus V7700 DeLuxe TV 32 mb en een ATI Radeon 64Mb video in/uit.

ik ben nu echt radeloos die radeon heeft 64mb maar is 200 piek goedkoper dan die asus waarom is dat en voor welke zouden jullie kiezen???

GreetZ MysterY

Verwijderd

Die asus v7700 is voorlopig goed genoeg en werkt perfect!!! Dus koop gewoon die V7700 en gooi niet nog meer geld over de balk

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 14:08

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

naar mijn mening heeft de asus V7700 Deluxe ook 64 MB of is dat nu weer veranderd ??

als ze bijde 64 MB zouden hebben is de keuze dan wat makkelijker ??

Verwijderd

Topicstarter
ehm nee want die Radeon is nog steeds 200 piek goedkoper, maar is dat geen goede of is die asus gewoon beter ondanks dat het deze is:
Asus V7700 deluxe geforce2 32mb AGP

GreetZ MysterY

Verwijderd

Je hebt twee versies van de Asus V7700 één met 32 en één 64 mb geheugen. Ik heb zelf die van 32 mb. Ik kan nu alle spellen op de hoogst mogelijke resolutie spelen die mijn monitor aan kan (1600x1200). Hoger lijkt me toch voorlopig niet nodig. Ik zou het dus wel weten.

Verwijderd

die radeon is die goedkoper?? :?

Ik zou dan als nog voor die V7700 gaan. Echt een goede kaart.

Ik lijk wel een verkoper met al die Asus praat :)

Verwijderd

het enige da goe is aan radeon is de DX8 ondersteuning maar das ook al...

Ik vroeg mij hetzelfde af en ja ik ben voor een V7700 gegaan :)

Verwijderd

Topicstarter
ja die is goedkoper daarom ben ik zo confused.

Verwijderd

Topicstarter
kijk daar heb ik wat aan ik kom nu echt een beetje uit het dal. ben trouwens net even op de site van asus geweest en daar staat weer dit:

Built-in 32/64MB DDR Frame Buffer (SGRAM) :? :? :?

Verwijderd

Bij die deluxe krijg je zo'n stroboscoop bril en meer van die zut die je absoluut niet nodig hebt. Koop dan een gewone 7700.

De Radeon heeft aanzienlijk betere DVD en Video features dan de GeForce 1/2/mx kaarten. Als dat belangrijk voor je is moet je zeker de radeon hebben.

Ik weet niet hoe het met de kwaliteit van de drivers zit, ik geloof dat het allebei wel goed zit.

• knutsel smurf
  • Laatst online: 19-08 14:08

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

ook al is de asus 32MB zou ik gaann voor de asus

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 20:17

Convoy

g44p

lekker voor de Asus gaan

• White Feather
  • Laatst online: 09:59
Asus V7700 GeForce2 32MB DeluxeTV FL 599,-
ATi Radeon ViVo 64MB (OEM) FL 529,-
ATi Radeon ViVo 64MB (Retail) FL 588,-

f 200,- verschil??

Natuurlijk is er ook nog de Asus V7700 GeForce2 64MB Deluxe TV FL 955,-/Asus V7700 GeForce2 Pro 64MB Deluxe FL 1084,-
alleen de laatste is zonder TV

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus deze info:

Asus V7700 DeLuxe TV ASUS V7700 DeLuxe TV 763.00

ATI Radeon 64Mb video in/uit ATI Radeon 64mb 579.00

en die asus staat bij de 32 mb kaarten maar nu begin ik ook te twijfelen

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Nu maak ik de keuze vast weer moeilijker door te vertellen dat een vriend van mij z'n GTS heeft ingeruild voor een Radeon. En daar nog geen moment spijt van heeft gehad.

Ik zal even alles op een rijtje zetten, en dan moet je zelf de keuze maar maken.
Je kunt niet echt zeggen DEZE is beter, het hangt ervanaf wat je zoekt.

Geforce 2 GTS is sneller, behalve in de allerhoogste resoluties in 32 bit, speel je dus je spellen op 1600x1200 , kun je beter een radeon pakken. Wil je gewoon 800x600 en 2000 FPS , pak dan een GTS.
Het 2d beeld van een radeon is mooier als van een geforce (wel zo fijn als je veel bezig bent in windoos en office dingen)

Ik persoonlijk zou voor een radeon gaan. Omdat de beeldkwaliteit gewoon beter is als van een geforce, zeker als je een desktop met een hoge refresh-rate hebt.

Geen inspiratie

Verwijderd

Om nog wat olie op het vuur te gooien: weet je zeker dat je een Asus GF2 wil? Ik ken een paar lui die erg hard op Asus schelden en sterk de voorkeur geven aan een Elsa of een Hercules. Ik draai zelf G400 en heb geen geld voor iets anders, dus ik heb me er maar niet verder in verdiept. Misschien iets om te onderzoeken...

Verwijderd

Topicstarter
:? ik wor gek :)

nog iemand anders die een andere grafische kaart adviseerd. we zijn nu toch bezig :P

GreetZ MysterY
Pagina: 1