[monitor] verticale streep? (DELL U2711)

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-02 16:03

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik heb sinds een half jaartje ofzo 2 hele fijne Dell U2711 schermen. Ik zet net m'n pc aan en 1 van beide schermen heeft ergens halverwege het scherm een verticale streep (blauw/zwart voor zover ik kan zien, net of er 1 lijn pixels kapot is). Zie (vage) foto:

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/tmp/streep.jpg

Ik heb al van alles geprobeerd: scherm uit/aan, andere resolutie, pc opnieuw opstarten, maar niets helpt.

What's up with this? Komt iemand dit bekend voor?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb hetzelfde gehad met mijn oude Syncmaster, en die was gewoon fysiek stuk, helaas.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-02 16:03

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
NMe schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:30:
Ik heb hetzelfde gehad met mijn oude Syncmaster, en die was gewoon fysiek stuk, helaas.
Hmm... wel nasty, ik heb 'm destijds gekocht bij CSSolutions.be. Die site lijkt behoorlijk dood. Tot zover mijn 3 jaar premium panel garantie? :(

Edit: HOLY FACKARONI... dat is nog 's service... ik probeer die site te vinden: lukt niet. Dus ik bel: geen contact. Ik denk: shiiiit. Gaat m'n telefoon, belt die gast gewoon terug! En het rare: nu werkt m'n monitor weer. Anders: geen probleem, kon 'm zo omruilen. Maar goed, nu lijkt hij weer ok. Weird shit. Maar CSSolutions.be: gave service!

[ Voor 33% gewijzigd door spaceboy op 09-10-2012 17:44 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.