Toon posts:

[Flash] Flash video's crashen tijdens afspelen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:18
Beste tweakers,

na het halve internet te hebben afgezocht naar een oplossing leek het mij toch verstandig het even hier te vragen.

Het probleem is namelijk dat flash video's vaak stoppen tijdens het afspelen, de video speelt eerst gewoon af en na 1-5 minuten wordt het videoscherm groen en kraakt het geluid even, en daarna skipt hij naar het einde van de video. Dit gebeurt meestal alleen bij video's langer dan 5 minuten. En het komt aanzienlijk vaker voor als ik mijn tweede scherm aansluit.

Wat ik al heb geprobeerd:

Oudere flash versies proberen
Hardware acceleratie uitschakelen

De oudere flash versies gaven dezelfde problemen, maar dan zonder groen scherm maar de video skipt dan naar het einde. Voor de meeste flashvideo problemen schijnt de hardware acceleratie het probleem te zijn, maar ook het uitschakelen daarvan heeft niet geholpen.

Het probleem is naar mijn weten ontstaan nadat ik nieuwe graphics drivers had geïnstalleerd. Na die te hebben teruggedraaid is het probleem gebleven.

Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Systeem:
HP Elitebook 8560w
4Gb geheugen
Samsung 830 128Gb
AMD Firepro M5950
i7 2630QM
Windows 7 Ultimate 64bit

[Voor 5% gewijzigd door mcbacon0 op 09-10-2012 15:51]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-03 20:56

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Klinkt als precies hetzelfde wat hier beschreven wordt: Online filmpjes crashen?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:18
Lijkt inderdaad op hetzelfde probleem, als ik dat filmpje bekijk is dat precies hetzelfde als wat hier gebeurt. Ik heb protected mode uitgezet, maar dat helpt ook niet.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee