win7 voor selfbouw pc

Pagina: 1
Acties:
  • 376 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersNiels
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-10 19:44
Hallo mensen, ik heb een systeem samengesteld maar nu moet ik nog windows. Ik heb op culgame.com een win7 HP gezien voor <€16 en dat schijnt allemaal goed en betrouwbaar te zijn, maar je krijgt daar alleen de productcode en een downloadlink voor de iso. Er zijn twee versies van windows, de upgrade en full versie en ik moet volgens mij dus de volledige versie hebben aangezien ik geen andere OS heb. Weet iemand of culgame een volledige versie geeft of waar ik die anders zou kunnen vinden en die dan kan verifiëren met de culgame code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 18:35

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Wat ik er hier van begrepen heb is die site NIET legaal. Ze schijnen er Technet keys e.d. te verkopen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersNiels
Maar de vraag is of ze werken en verder erg slim bedacht van ze als ze valse sleutels gebruiken.

Kan iemand zeggen of het voor mijn systeem zou werken of dat het een upgrade versie is en ik iets anders zou moeten zoeken?

[ Voor 39% gewijzigd door TweakersNiels op 09-10-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Niel6s schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:30:
Maar de vraag is of ze werken en verder erg slim bedacht van ze als ze valse sleutels gebruiken.

Kan iemand zeggen of het voor mijn systeem zou werken of dat het een upgrade versie is en ik iets anders zou moeten zoeken?
Zoek zelf: google "culgame ervaringen"

Anders, mail culgame.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14
Als je goedkoop uit wil zijn zou ik de proefversie van win8 gebruiken

als win8 uitkomt zal je even moeten herinstalleren, maar win8 schijnt veel goedkoper te worden.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersNiels
ja, maar windows 8 is maar een maand trial toch? Verder zijn bijna alle games nog niet compatibel dus wacht ik denk ik liever nog een tijdje.

Denk je dat alles snel helemaal net zo goed zal werken als win7? (na 1 maand ofzo) Ik denk dat ik het makkelijker vind om alles gewoon in een keer goed te hebben en misschien over een jaartje over te stappen op windows 8 als alles helemaal klaar is.

Om nog even terug te komen op culgame, het maakt me niet uit waar ze die keys vandaan halen, ik wil alleen dat het werkt. Dus.... kan ik met die key gewoon een volledige versie krijgen?

[ Voor 61% gewijzigd door TweakersNiels op 09-10-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Koop de full version, met een upgrade moet je van vista of xp komen = langere weg.

Zelf ook de 7 pro versie van culgame en nog geen problemen mee gehad.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:09

Umbrah

The Incredible MapMan

Euh alle games werken onder Windows 8 hoor... een enkele oude game die ook onder Win7 met workarounds moet werkt niet lekker maar verder is het okay...

Culgame verkoopt technet keys die soms ineens niet meer te activeren zijn: afblijven en niet doen! Ik zal als ik jou was een tijdje trialen en zodra het uit komt: Windows 8 Home Builder installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-10 20:18
Win 7 HP doet mij vermoeden dat het hier een OEM betreft van HP. Is niet helemaal legaal en daar heb je kans mee dat deze ook niet door de validation heen komt. Ik zou niet proberen om te veel te besparen, legale software betaal je gewoon voor, maar daar krijg je dan ook aardig wat voor terug.

Nevermind. HP sloeg op de versie.... maar die site staat ook niet echt positief in het nieuws als ik google en collega's mag geloven.

[ Voor 19% gewijzigd door muppet99 op 09-10-2012 15:55 ]

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersNiels
Damic schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:51:
Koop de full version, met een upgrade moet je van vista of xp komen = langere weg.

Zelf ook de 7 pro versie van culgame en nog geen problemen mee gehad.
Bij culgame staat niet duidelijk of het een upgrade of full versie betreft dus wat hoe ging het bij jou in zijn werk?

Ik twijfel ook nog tussen win8 en 7 dus wat raden jullie aan? (bij culgame staat win8 er al maar dan als: Windows 8 - Retail voor zo'n €25,50) Wordt dit automatisch geüpdatet naar de normale versie van windows 8 als die uitkomt of kan ik voor de zekerheid beter gewoon windows 7 bestellen en dan volgend jaar of later nog overstappen op windows 8?

[ Voor 31% gewijzigd door TweakersNiels op 09-10-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:11

TheVMaster

Moderator WOS
Dit topic lijkt mij niet de bedoeling. Culgame is een website die niet legale product keys van MS producten verkoopt. Wat jij doet moet je zelf weten, maar dat is nu niet echt topic waardig.

Lees dan, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.