Ik heb een probleem en hoop dat iemand mij verder kan helpen want mijn ideen zijn op
.
Ik krijg mijn HTPC niet correct werkend op mijn TV.
De eerste keer dat ik mijn HTPC opstarte had ik ook mijn VGA monitor eraan gehangen maar kreeg toen geen beeld op beide schermen.
Toen HDMI kabel achter uit de pc gehaald en PLOP ik had beeld op mijn VGA.
Vervolgens HDMI erin gedaan paar X op Windowstoets+p en toen had ik beeld op mijn TV.
Vervolgens de TV als mijn hoofdmonitor gemaakt.
Maar als ik de pc nu opnieuw opstart blijft mijn TV zwart beeld geven.
Ik mot dan eerst de vga monitor eraan hangen Windowstoets+p doen en dan heb ik beeld.
Als ik vervolgens de VGA monitor eraf haal blijf ik beeld houden, maar zodra pc opnieuw opstart weer hetzelfde probleem.
Hoe moeten de instellingen in mijn BIOS NB Configuration staan? mischien daar wat fout?
Hier even wat gegeevns over mijn systeem
Moederbord:Asus F1a75M
Processor: AMD A6-3500
HD: Samsung Spinpoint F4
Geheugen: Corsair Vengeance 4GB
En dan nog de koelers en blu-ray.
Ik heb mijn TV via mijn Yamaha reciever op mijn Panasonic plasma TV aangesloten.
Groeten, Erwin
Ik krijg mijn HTPC niet correct werkend op mijn TV.
De eerste keer dat ik mijn HTPC opstarte had ik ook mijn VGA monitor eraan gehangen maar kreeg toen geen beeld op beide schermen.
Toen HDMI kabel achter uit de pc gehaald en PLOP ik had beeld op mijn VGA.
Vervolgens HDMI erin gedaan paar X op Windowstoets+p en toen had ik beeld op mijn TV.
Vervolgens de TV als mijn hoofdmonitor gemaakt.
Maar als ik de pc nu opnieuw opstart blijft mijn TV zwart beeld geven.
Ik mot dan eerst de vga monitor eraan hangen Windowstoets+p doen en dan heb ik beeld.
Als ik vervolgens de VGA monitor eraf haal blijf ik beeld houden, maar zodra pc opnieuw opstart weer hetzelfde probleem.
Hoe moeten de instellingen in mijn BIOS NB Configuration staan? mischien daar wat fout?
Hier even wat gegeevns over mijn systeem
Moederbord:Asus F1a75M
Processor: AMD A6-3500
HD: Samsung Spinpoint F4
Geheugen: Corsair Vengeance 4GB
En dan nog de koelers en blu-ray.
Ik heb mijn TV via mijn Yamaha reciever op mijn Panasonic plasma TV aangesloten.
Groeten, Erwin