Ten eerste, ik neem aan dat deze topic hier niet moet, maar wist niet waar anders.
Ten eerste, als je het niet zeker weet, vraag dan gewoon voor je een topic zomaar ergens dumpt.
Zie ook:
Algemeen BeleidAls het niet mag, haal het dan achteraf maar weg
Soms zien we users in topics of reacties een disclaimer plaatsen in de trant van het volgende:
[Plaatje/link] Owja modjes als het niet mag haal het dan maar weg en geef me plz geen ban, soz
Het op deze wijze de verantwoordelijkheid uit handen proberen te geven is echter niet iets wat we op prijs stellen. Hetgeen je op het forum plaatst is natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid, en zo'n disclaimer zal dan ook niet veranderen hoe we omgaan met een eventuele overtredingen. We vragen je bij zaken die op het randje zijn daarom om zelf vantevoren goed na te denken of iets wel toegestaan is. Als je twijfelt kan je natuurlijk gerust contact opnemen met een crewlid!
Het is op GoT de bedoeling dat je de moeite neemt. Daar hoort bij de moeite om na te vragen als je het niet zeker weet, maar ook de moeite om zelf op zoek te gaan als je ergens geen verstand van denkt te hebben. Kom je er niet uit, dan mag je rustig een vraag stellen in het relevante subforum, maar geef dan duidelijk aan waar je zelf eerst gekeken hebt, wat je vond (links!) en exact waar je vastloopt. Misschien heb je wel gezocht, maar je laat na om dat met ons te delen.
Zonder dergelijke inzet is het voorbarig om een topic te openen op GoT. Daarom sluit ik dit topic ook. Mbt plek waar een vraag als dit (maar dan MET info & inzet) thuishoort: we hebben een subforum Cooling. Neem daar eens een kijkje...