Advies/tips bij gebruik van softdrugs?

Pagina: 1
Acties:
  • 822 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen. Mijn nieuwsgierigheid heeft het gewonnen en ga deze week eens samen met vrienden eens kijken wat voor effect softdrugs kan hebben. Vraag me af of er mensen zijn die er ervaring mee hebben en daarom iets van advies kunnen geven voor het gebruik er van?
Is het bijv verstandig om veel te eten of juist niet etc?
Enne het is niet de bedoeling dat dit een morealistisch topic wordt he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tweakers en drugs ?
edit: Ah wacht, daar kan jij niet bij....

[ Voor 112% gewijzigd door Raven op 09-10-2012 09:55 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm inderdaad, hoe komt dat? Ik heb toch niks fout gedaan :?

Kan iemand anders de belangrijkste tips posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Dat moet je hier niet vragen; ga naar een huisarts. Die kan je objectief advies geven. Die kan ook fatsoenlijk meewegen wat voor bijzondere risico's jij loopt op basis van je familie-achtergrond. (Bijv. als er schizofrenie in de familie voorkomt, dan explodeert jouw risico van drugs-geinduceerde schizofrenie)

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:27:
Hmm inderdaad, hoe komt dat? Ik heb toch niks fout gedaan :?

Kan iemand anders de belangrijkste tips posten?
Dat deel van het forum heeft bepaalde toelatingseisen, daar voldoe jij niet aan ;) Je moet iig een minimaal aantal berichten hebben (50 in de afgelopen 3 maanden) en minimaal een bepaalde periode geregistreerd zijn.

Zie Forum FAQ #hktoegang

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 09-10-2012 10:33 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:13

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Helaas, WL is niet de plaats voor dit topic. Wellicht SG (Stuffis Generalis), zeker HK (Huiskamer). SG-toegang krijg je automatisch 3 maanden na je inschrijving mits je minimaal 50 posts hebt.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.