Wijziging User Review syntags-maximaal15

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntags
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
ik stel voor dat je je beoordeling weg haalt , aangezien ik geen enkele afspraak had met jou, geen enkel bericht heb gewisseld etc.

ik heb de ad vroegtijdig weggehaald omdat ik het niet genoeg vond wat er geboden werd.

ik ga een hd , die momenteel 111 euro kost, NIET voor 23 verkopen.

en ik vind het echt niet kunnen om mij zomaar een slechte beoordeling te geven, zonder geeneens te vragen naar de reden waarom ik 'm weg heb gehaald

[ Voor 57% gewijzigd door syntags op 08-10-2012 23:20 . Reden: aanvulling reden vroegtijdig stoppen van veiling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximaal15
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-01-2016
Het is niet helemaal waar dat we geen enkel bericht heben gewisseld.
Jij bent een veiling gestart, en ik heb daar op geboden, dus er heeft wel degelijk communicatie plaatsgevonden.
Ik vind zelfs dat jij door je HDD te veilen contact met mij hebt gezocht (en met de anderen die hebben geboden).

Jij haalt je advertentie weg (ongeveer een etmaal voordat de veiling zou aflopen)...
Moeten alle bieders jou dan gaan vragen waarom? zou het niet redelijker zijn als jij uit jezelf een rede zou geven, bijvoorbeeld door je advertentie aan te passen?

Hoe kan je nou midden in een veiling zeggen dat er niet genoeg geboden wordt?
Ik snap heus wel dat je die schijf niet voor 23 euro verkoopt. Kon je niet beter een startbod kiezen wat dichter bij je gewenste prijs lag, anders duurt het lang ja, met stapjes van 0,50 euro.

Ik vind het vooral erg jammer dat ik tijd heb gestoken in het volgen van een veiling van een harde schijf die dus eigenlijk niet te koop was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntags
  • Niet online
misschien had ik er inderdaad er bij moeten zetten wat mijn richtprijs was, maar ik heb het recht om 'm te laten vervallen als ik wil.

en wij hebben geen DM contact of mailwisseling gehad.
ik ben volgens mij ook helemaal niet verplicht om jou op de hoogte te stellen van mijn acties.

ik had je graag tekst en uitleg willen geven over mijn beweegredenen.
maar je kan toch niet zomaar slechte beoordelingen gaan geven, over een advertentie/deal, aan iemand die je nog nooit hebt gesproken.

wij hebben geen enkele afspraak gehad over die harde schijf, ik heb jou nooit wat beloofd, dus ik zou graag willen dat je beoordeling laat verwijderen.

quote:

""Ik vind het vooral erg jammer dat ik tijd heb gestoken in het volgen van een veiling van een harde schijf die dus eigenlijk niet te koop was.""

hij is en was wel degelijk te koop, en als jij de moeite had genomen om mij één enkel bericht te sturen, hadden we misschien wel tot een daadwerkelijke overeenkomst kunnen komen

het spijt me zeer van je verspilde kostbare tijd,
maar dat kan je mij niet kwalijk nemen

[ Voor 25% gewijzigd door syntags op 09-10-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zoals in de FAQ/Voorwaarden staat zijn de biedingen op de items indicatief en niet bindend. Alleen een bod doen is geen communicatie, de beoordeling heb ik dan ook verwijderd.

Syntags: Het is inderdaad wel zo fijn dat je de startprijs van een veiling in de buurt begint van wat je er voor wilt hebben aangezien je anders dit soort "problemen" krijgt. Als jij al weet dat je minimaal (ik zeg maar iets) €70,- voor de harddisk wilt hebben, start de veiling dan op €50,- of iets in die buurt en niet op €20,-.

[ Voor 17% gewijzigd door FlipFluitketel op 09-10-2012 11:29 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntags
  • Niet online
ja dat zal ik voortaan ook zeker doen :)
dat is idd een tekortkomen van mijn kant,

wat mij betreft kunnen we de topic wel sluiten toch ?

[ Voor 42% gewijzigd door syntags op 09-10-2012 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximaal15
Na deze reactie van syntags had ik de beoordeling liever aangepast (naar goede communicatie), maar hij is al weg dus...

FlipFluitketel, Een bod doen bij een veiling is zeker wel communicatie.

Wikipedia: Communicatie

syntags, bedankt voor je reactie.

Gelukkig was ik nog op tijd met reageren voor dit topic gesloten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximaal15
sluiten is prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntags
  • Niet online
graag gedaan

@ FlipFluitKetel : slotje doen dan maar ?

[ Voor 42% gewijzigd door syntags op 09-10-2012 13:48 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.