-Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internetten, fotobewerking, tekstverwerken, simpele videobewerking, tekenen/grafisch gedoe icm tekentablet, qua games zal het voorlopig waarschijnlijk niet veel verder komen dan Sims 3.
Ik denk niet dat ik ga overclocken.
-Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben voor het gemak van € 1.000,- uit gegaan. Ivm een mogelijke verhuizing binnenkort weet ik alleen niet of ik dit systeem binnenkort ga aanschaffen, en of ik alles in een keer koop of niet. En is dat laatste überhaupt een idee, om niet alles in een keer te kopen maar verspreid over een paar maanden?
-Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enige wat ik heb en mee zou willen nemen is een HDD, de Samsung Spinpoint F3 HD103SJ 1TB
-Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zo'n beetje alles dus, inclusief een monitor, toetsenbord en muis.
-Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb er nog niet zoveel verstand van en dit zou mijn eerste build worden, dus voorkeuren heb ik niet eigenlijk.
-Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst heb ik een vrij stil en energiezuinig systeem. Ook houd ik van een strak uiterlijk, vandaar dat ik zelf voorkeur heb voor de coolermaster silencio 550 in combinatie met de toetsenbord+muis set. Deze houd ik er ook het liefste in, of anders tenminste iets wat in die stijl is.
Ook zou ik het fijn vinden om even vooruit te kunnen met het systeem, ook al is futureproof een lastig iets.
Wat ik zelf in gedachten heb:
Iemand tips/opmerkingen/aanmerkingen voor deze nieuweling?
Heb zelf wel het idee dat de videokaart overkill is, maar dat kan ook komen door de prijs in verhouding tot de rest.
Internetten, fotobewerking, tekstverwerken, simpele videobewerking, tekenen/grafisch gedoe icm tekentablet, qua games zal het voorlopig waarschijnlijk niet veel verder komen dan Sims 3.
Ik denk niet dat ik ga overclocken.
-Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben voor het gemak van € 1.000,- uit gegaan. Ivm een mogelijke verhuizing binnenkort weet ik alleen niet of ik dit systeem binnenkort ga aanschaffen, en of ik alles in een keer koop of niet. En is dat laatste überhaupt een idee, om niet alles in een keer te kopen maar verspreid over een paar maanden?
-Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enige wat ik heb en mee zou willen nemen is een HDD, de Samsung Spinpoint F3 HD103SJ 1TB
-Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zo'n beetje alles dus, inclusief een monitor, toetsenbord en muis.
-Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb er nog niet zoveel verstand van en dit zou mijn eerste build worden, dus voorkeuren heb ik niet eigenlijk.
-Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst heb ik een vrij stil en energiezuinig systeem. Ook houd ik van een strak uiterlijk, vandaar dat ik zelf voorkeur heb voor de coolermaster silencio 550 in combinatie met de toetsenbord+muis set. Deze houd ik er ook het liefste in, of anders tenminste iets wat in die stijl is.
Ook zou ik het fijn vinden om even vooruit te kunnen met het systeem, ook al is futureproof een lastig iets.
Wat ik zelf in gedachten heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Sapphire HD 7870 GHz Edition OC 2GB GDDR5 | € 224,- | € 224,- |
| 1 | Dell Ultrasharp U2312HM Zwart | € 187,80 | € 187,80 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 14,82 | € 14,82 |
| 1 | Cooler Master Silencio 550 | € 68,10 | € 68,10 |
| 1 | Rapoo Rapoo 9060 Blade II - Toetsenbord + Muis | € 29,- | € 29,- |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 204,- | € 204,- |
| 1 | XFX Pro 550W | € 55,90 | € 55,90 |
| 1 | Samsung 830 series 128GB | € 87,12 | € 87,12 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 36,- | € 36,- |
| 1 | Asrock H77 Pro4/MVP | € 75,95 | € 75,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 982,69 | |
Iemand tips/opmerkingen/aanmerkingen voor deze nieuweling?
Heb zelf wel het idee dat de videokaart overkill is, maar dat kan ook komen door de prijs in verhouding tot de rest.