Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Site blokkeren voor bepaalde landen

Pagina: 1
Acties:
  • 367 views

• y0sh1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-06-2023
Zou het mogelijk zijn om elk land te blokkeren op mijn site en dat bv. alleen mensen uit Duitsland toegang hebben tot de site? Dit omdat de aanbiedingen op de site alleen maar voor Duitsland zijn bestemd.

MVG Yoshi

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 18:12
Je kunt je afvragen of het netjes is om mensen te blokkeren. Maar het kan (gedeeltelijk). Je zit altijd nog met proxy's e.d.

Verwijderd

Je kunt een heel eind komen met GeoIP, maar de vraag is of dat precies het resultaat gaat hebben dat je wilt.

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:34
Met cloudflare kan dat ook

• edeboeck
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-11 12:23

edeboeck

mie noow noooothing ...

Gezien het probleem met proxy's of bv Duitsers die vanuit het buitenland de site bezoeken, lijkt me de enige correcte oplossing dat je een melding plaatst op je site dat de aanbiedingen enkel voor Duitsland gelden.
ok, dit is geen "technische" oplossing, maar dat hoeft niet altijd ;)

• y0sh1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-06-2023
Het is ook wat of de traffic wat naar beneden te halen, en proxy's ja wat kan je daar aan doen al bijna niets?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
y0sh1 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 21:42:
Zou het mogelijk zijn om elk land te blokkeren op mijn site en dat bv. alleen mensen uit Duitsland toegang hebben tot de site? Dit omdat de aanbiedingen op de site alleen maar voor Duitsland zijn bestemd.

MVG Yoshi
Misschien handig om de volgende keer even onze Quickstart te hanteren bij 't openen van een topic, dan hebben wij wat minder werk en een hoogwaardiger topic ;) Wat ik bedoel: ik mis nogal wat zaken zoals wat je zelf al hebt gezocht/gevonden, wat je hebt geprobeerd etc. We zijn geen afhaalchinees voor kant-en-klare antwoorden op al uw kleine vraagjes ;) Een simpele [google=block site for country] is toch niet teveel gevraagd?

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 08-10-2012 22:00 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.