p3 coppermine 600E

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Geachte klant,

De 100MHz versie kunnen wij niet leveren, wel de 133MHz versie.

Met vriendelijke groet;
Webmaster NoRRoD Computers
verkoop@norrod.nl

dit was het mailtje dat ik kreeg van m'n computershop, norrod.
Ik vind het zeer vreemd dat ze die processor niet hebben....is deze zo slecht leverbaar ofzow????

Verwijderd

Kijk hier eens : http://www.hard-ware.nl . Ik heb ze vanmorgen nog aan de lijn gehad en ik denk dat je daar voor hetzelfde geld een 650E hebt (728,-) . Ik weet niet wat ie bij Norrod kost maar ik vond dat erg goedkoop .

Verwijderd

Nee, ze zijn niet zo slecht leverbaar, maar computerwinkels kopen natuurlijk liever niet teveel in. Het risico om er een maand mee te blijven zitten is te groot. Waarschijnlijk kun je het ding volgende week wel weer bestellen.

• RdB_IA
  • Niet online
volgens mij verkopen ze die dingen gewoon helemaal niet.
Het komt vaker voor dat dingen niet te leveren zijn, en dan hebben zie die wel gewoon op de prijslijst staan. Weken wachten is niet raar hoor, bij norrod...
maargoed...www.hard-ware.nl is geloof ik ook best wel goedkoop ja.
bedankt

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Gewoon naar de WINKEL toegaan en het DAAR vragen.
Vaak hebben ze er nog 1 of 2 liggen onder de toonbank [een paar reserve die ze NIET online willen verkopen]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

-ME- Jij zou een verkoper kunnen zijn... ;)

Verwijderd

Ik heb ook verdomd hard moeten zoeken naar deze Coppermine 600 Slot-1 100MHz CPU! Ze konden me de andere varianten wel leveren, maar deze, ho maar. Uiteindelijk wel gelukt maar het kostte aardig wat moeite. Wel waard overigens daar ie nu rustig en cool op 800 MHz loopt, maar da's een ander verhaal.

Wat wel waar is dat de Slot-1 100MHz versies véél schaarser zijn dan de FC-PGA en 133 MHz Slot-1 versies.

Verwijderd

Maar zijn veel beter te koelen, de mijne loopt 550E@825MHz met PC133 op 150MHZ FSB. :)

OIk denk dat wij nog de oude goede serie hebben( de mijne komt uit de Phillipijnen)

Verwijderd

Maar zijn veel beter te koelen, de mijne loopt 550E@825MHz met PC133 op 150MHZ FSB. :)

OIk denk dat wij nog de oude goede serie hebben( de mijne komt uit de Phillipijnen)

Verwijderd

Ik heb ut voormekaar p3600@800 :)hehe doordat ik een van de geheugen modules heb verwijdert draait hij nu op 133fsb.Ik had 2 64mb modules waarschijnlijk van verschillende kwaliteit.

• RdB_IA
  • Niet online
800 mhz met 64 mb geheugen. AUW!..dat schiet niet op.

welk moederbord hebben jullie eigenlijk dat je een fsb van 150 draait. Ik zit zelf met een asus p3b-f...geen dividers voor die hoge snelheden. Ik geloof dta ie 133 wel aan kan, maar dan gaat m'n agp zo hard (en alles trouwens...)

• RdB_IA
  • Niet online
oh ja..als ik hem op dit bord wil hebben, kan ik dan misschien niet beter voor een 650 gaan? Die heeft een minder hoge FSB nodig om de knallen natuurlijk :)

hmm, misschien zit ik ook te dromen. M'n geheugen is ook maar 100 mhz, en kan niet echt testen hoe hard ze kunnen
Pagina: 1