Beste,
Ik heb sinds kort een nieuw systeem:
Moederbord: Asus A1-A55
Processor: AMD A6 3500
Geheugen: 1 x Adata 4 GB 1333
Nu heb ik wel ervaring met amd systemen maar de apu is mij dus nieuw.
Ik heb via het bios geprobeerd de BC (baseclock) te verhogen met een paar mhz maar zelfs al geef ik hem er 1 mhz meer dan begint gelijk het beeldscherm te miepen met het aanpassen van het beeldscherm resolutie?
In windows wordt dan ook geen input meer waargenomen door het beeldscherm ( computer draait wel gewoon, dat hoor ik ). Reset ik de computer en weer 1 mhz eraf, niks aan de hand.
Is mijn apu gewoon niet te overclocken of doe ik iets gruwelijk fout?
Ik kan ook nergens in de bios vinden dat de GPU gelockt kan worden maar gezien sommige overclock resultaten op google moet dat eigenlijk niks uit maken?
Wie kan mij op weg helpen?
Ik heb sinds kort een nieuw systeem:
Moederbord: Asus A1-A55
Processor: AMD A6 3500
Geheugen: 1 x Adata 4 GB 1333
Nu heb ik wel ervaring met amd systemen maar de apu is mij dus nieuw.
Ik heb via het bios geprobeerd de BC (baseclock) te verhogen met een paar mhz maar zelfs al geef ik hem er 1 mhz meer dan begint gelijk het beeldscherm te miepen met het aanpassen van het beeldscherm resolutie?
In windows wordt dan ook geen input meer waargenomen door het beeldscherm ( computer draait wel gewoon, dat hoor ik ). Reset ik de computer en weer 1 mhz eraf, niks aan de hand.
Is mijn apu gewoon niet te overclocken of doe ik iets gruwelijk fout?
Ik kan ook nergens in de bios vinden dat de GPU gelockt kan worden maar gezien sommige overclock resultaten op google moet dat eigenlijk niks uit maken?
Wie kan mij op weg helpen?