Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Azure: accountkey

Pagina: 1
Acties:
  • 384 views

• vorlox
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02-2022

vorlox

I cna ytpe 300 wrods pre miute

Topicstarter
Beste Tweaker,

Ik snap er niet zoveel van, maar ik zoek een account key voor een open data webservice.
Ik wil graag bij het RDW voertuiggevens opvragen met PHP
Ik heb ook een script gevonden wat daarvoor zou moeten zorgen. echter hij blijft vragen om een accountKey

Wat heb ik geprobeerd:
Getracht aan te melden met mijn @hotmail adres + wachtwoord. (Niet gelukt)
Me aangemeld bij azure en een proef abbo genomen voor 90 dagen echter ik kan nergens op de pagina iets van een account key vinden.
Ik vind overigens wel een GUID maar dat ding heet Abonnements-id en werkt niet.

Iemand enig idee 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door vorlox op 08-10-2012 18:47 . Reden: typen is ook een vak ]

• Serpie
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07-2023
vorlox schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:38:
Beste Tweaker,

Ik snap er niet zoveel van, maar ik zoek een account key voor een open data webservice.
Ik wil graag bij het RDW voertuiggevens opvragen met PHP
Ik heb ook een script gevonden wat daarvoor zou moeten zorgen. echter hij blijft vragen om een accountKey

Wat heb ik geprobeerd:
Getracht aan te melden met mijn @hotmail adres + wachtwoord. (Niet gelukt)
Me aangemeld bij azure en een proef abbo genomen voor 90 dagen echter ik kan nergens op de pagina iets van een account key vinden.
Ik vind overigens wel een GUID maar dat ding heet Abonnements-id en werkt niet.

Iemand enig idee 8)7
Wat heeft het opvragen van de RDW gegevens met Azure te maken? Dat hun het daar hosten hoeft niet direct te betekenen dat je ook een Azure account nodig hebt.

Volgens mij moet je het hier kopen: https://datamarket.azure....endata.rdw/vrtg.open.data je zal daarna wel ergens een accountkey krijgen.

• vorlox
  • Laatst online: 02-02-2022

vorlox

I cna ytpe 300 wrods pre miute

Topicstarter
Yep idd na 110 keer klikken en subpaginas en weet ik veel wat is het eindelijk gelukt.
En wat het ermee te maken heeft. RDW heeft het idd gehost bij Azure en je hebt een account nodig om erbij te mogen.

:) thanks

• Creepy
  • Laatst online: 23-11 22:23

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Dus dan vraag je het ergens bij het RDW of de support van Azure als je problemen hebt lijkt me ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.